zaterdag, augustus 13, 2016

Imponerende Graancirkel - 12 Augustus 2016


Imponerende Graancirkel
12 Augustus 2016

Cobie - Persoonlijk heb ik geen idee wat alle graancirkels ons willen/moeten vertellen. Hier is wat Aluna Joy van deze denkt….
Aluna: Ik houd echt van deze nieuwe graancirkel die op 12 Augustus verscheen, ongeveer op hetzelfde tijdstip ontving ik een krachtige boodschap over de neutralisatie van het wereldwijde vergif. (Ik postte deze boodschap al eerder - Facebook (Engelstalig)).
Ik zie drie keer drie (het openen van de bladeren) de heilige drie-eenheid maal 3. Dan een spiegelbeeld van de Heilige Bloem van het Leven van Abydos in Egypte. Deze linken de heilige landen van het Verenigd Koninkrijk, aan de heilige landen van Egypte! Dan zien we 20 werkelijk interessante symbolen. Misschien zijn deze de dagen van de nieuwe Maya Kalender voor deze nieuwe cyclus, dit aldus ook linkend aan centraal en zuid Amerika. Alles omringd door een interessante 33 in delen samengestelde cirkel. 33 is een meester getal en ook is het de centrumfrequentie van de Maya Kalender. Dit brengt de oeroude culturen van de pre-Kelten, oude Egyptenaren en Maya culturen allemaal samen als één.

Mijn gehele leven ben ik zoekende geweest naar de gemeenschappelijke linken tussen oeroude culturen. Deze zegt heel veel in mijn ogen. Wat zien jullie?

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten