zondag, augustus 21, 2016

Ann Albers en de Engelen - “Mis Je Leven Niet!” - 20 Augustus 2016


Ann Albers en de Engelen
“Mis Je Leven Niet!”
20 Augustus 2016

Wij weten dat het zeer gemakkelijk is om verstrikt te raken in een alles-consumerende lijst van dingen waarvan je voelt dat je die moet voltooien. Het is gemakkelijk om te verlangen naar de dingen en situaties die je in je toekomst wilt. Het is maar al te gewoon om je te focussen op hoe je wenst hoe degenen om je heen zich zouden moeten gedragen of hoe jij idealiter graag zou willen “zijn”.
Het is de aard van de ziel om verbeteringen in je leven, jezelf, en diegenen om je heen te willen. Niettemin, weet de ziel dat de snelste manier naar een gewenste toekomst is om aan diens komst deel te nemen, ondertussen, tezelfdertijd, levend met een gevoel van verwondering, verbazing, dankbaarheid, acceptatie en mededogen voor jezelf, de situatie en de mensen recht voor jou - precies hier, precies nu.
Om dit te bereiken, droom je dromen, focus op de verbeteringen die je wilt maken, en bid voor de situaties die je wenst. Tezelfdertijd, herinner jezelf frequent eraan dat…
Wat er het meeste toe doet niet is wat ik vandaag bereik, maar of ik wel of niet van dit moment geniet.
Wat er het meeste toe doet niet is wat ik in de toekomst ga hebben, maar eerder of ik wel of niet in staat ben te genieten van wat ik nu heb.
Wat er het meeste toe doet is dat niet iedereen om me heen verandert, of zelfs dat ikzelf verander, maar liever dat ik mezelf en anderen omhels zoals wij nu zijn … met een gevoel van verwondering en mededogen.

Natuurlijk wil jij je doelstellingen volbrengen. Het is natuurlijk om je leven te willen verbeteren. Liefde streeft er altijd naar om een meer liefdevolle ervaring te creëren. Deze wensen en dromen trekken je voorwaarts op het pad van je groei en evolutie. Desalniettemin, herinneren wij jullie met grote Liefde aan …
Mis je leven niet!
Als je gecentreerd in het heden blijft, toegewijd aan het vinden van Liefde in het moment, jezelf onderdompelend met volledige focus op de taak die voor handen is, dankbaar te zijn voor wat je nu hebt, jezelf en anderen toestaand om precies zo te zijn als zij gedurende het moment zijn … dan dierbaren, zullen jullie open staan voor een ongeblokkeerd stromen van Liefde dat rechtstreeks vanuit het hart van het Goddelijke stroomt!
Je zult met helderheid denken en kristalheldere begeleiding ontvangen. Je gezondheid, alsook je emotionele en spirituele welzijn zullen beginnen zich ogenblikkelijk te verbeteren! Wanneer je het heden omhelst, ren je niet langer meer weg van Liefde! Als jij je naar de toekomst haast of wegsnelt van je verleden, mis je precies nu de beschikbare Liefde.
Droom je dromen. Tezelfdertijd, omhels ieder kostbaar verbazingwekkend moment van het leven. Vanuit ieder moment van Liefde, vrede, dankbaarheid, mededogen en verwondering, zal je gratievol en gemakkelijk begeleid worden naar een zelfs beter en verbazingwekkend moment, terwijl je eeuwige ziel doorheen de illusies van de tijd reist.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Hallo Iedereen,
Ik lach! Het is Zondag terwijl ik dit schrijf en omdat ik mijn staren gisteren deed, heb ik een stapel van werk-werk en huiswerk om vandaag in te halen. Mijn geest begon rond te draaien, totdat ik me herinnerde wat de engelen altijd zeggen, “Stop. Haal adem. Val in je hart. Ontdek wat daar in is. Doe het met volledige aanwezigheid.” Ik deed dat dus en werd mezelf gewaar af te dwalen naar mijn bureau zonder een gedachte en channelde de boodschap van deze week van de engelen in recordtijd! Te grappig.
Wat zelfs grappiger is, ik begon te worstelen met deze paragraaf totdat ik de engelen hoorde giechelen in mijn hoofd. “Stop. Haal adem. Val in je hart. Ontdek wat daar in is. Doe het met volledige aanwezigheid.” Ik lach nu ook. Ik wil ontbijten dus zal ik naderhand terugkomen en dit later afmaken … we zullen zien wanneer die drang inslaat :)
… Sinds dat ik jullie verliet in de laatste paragraaf, is er een volledige dag gelukzalig voorbijgegaan terwijl ik een berg werk verzette. Ik heb kantoorwerk gedaan, boodschappen gedaan, kip, aardappelen, zelfgemaakte yoghurt gemaakt, verwerkte de groenten, vroor het fruit in, maakte het huis schoon, deed oefeningen, en de lijst gaat verder! Te focussen op wat in mij is, precies hier, precies nu, zorgt ervoor dat de tijd zich uitstrekt in/naar precies de juiste hoeveelheid die nodig is. Te kiezen om van het leven dat recht voor me is te houden, creëert  gelukzaligheid, goedgunstigheid/gratie, en gemak. Het is nu laat en ik zou in bed moeten liggen, maar ik heb nog steeds energie. In het heden leven is zoals in te pluggen in een kosmische batterij!
Dus, terwijl het zo gemakkelijk is om verstrikt te raken in alles dat wij willen voltooien, veranderen en creëren, staat in het moment te zijn je toe (zelfs als het betekent opzettelijk, bewust tijd te nemen om te dromen en op een gelukzalige toekomst te anticiperen) om toegang te verkrijgen tot de verbazingwekkende gratie van Liefde wat je leven binnen wil gutsen!  


Hier zijn een paar tips om jullie te helpen deze week van het heden te genieten…
1. Wanneer jij je overweldigd voelt … Stop / Haal Adem / Val in je Hart
Overweldiging komt vanuit dat deel van ons menselijke zelf dat nog steeds gelooft dat we in controle moeten zijn om gelukkig te zijn. De waarheid is dat wij nu gelukkig kunnen zijn. Als je niet alles gedaan krijgt en het leven valt uiteen, of je verliest je baan, of schimmel groeit in de badkuip - of wat voor consequenties er ook mogen zijn - het Universum mag je gewoon op een gemakkelijkere koers zetten. Misschien werkte je leven sowieso niet. Misschien was de baan niet zo geweldig. Misschien heb je een huishoudster nodig, of dat je op moet houden met voor ieder ander te zorgen, aldus je beter voor je eigen leven kunt zorgen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Het hart zal je altijd vertellen wat voor je ziel belangrijk is, en de ziel verlangt diepgaand voor jou om een liefdevolle ervaring van het leven te hebben.
2. Neem aan dat het Huidige moment jou de volmaakte kans aanbiedt om je energie te verschuiven … aldus je het leven dat je wilt toe kunt staan.
Velen van ons groeien op met de notie van een oordelende “Grootvader in de Hemel”, God die ons straft wanneer we niet aan zijn standaards voldoen en ons beloont wanneer we dat wel doen. Gelukkig is dat niet het geval. Het Universum is opgezet te werken in overeenstemming met de wetten van vibratie. Het Goddelijke heeft zuiver lief en staat ons onze ervaring toe.
Dit ene beetje aan wijsheid, als je het grondig omhelst, zal je volledige leven veranderen:
Ieder beetje van leven, ongeacht hoe uitdagend het is, is daar om ons te helpen zien waar wij zijn, ofwel Liefde blokkerend of ontvangend.
Toen ik verscheidene jaren geleden verdraaide ingewanden had, was ik zo gelukkig om een  noodzakelijke lezing te krijgen van mijn vriendin Summer Bacon, die een verbazingwekkende spirit doctor channelt. Ik was aan de telefoon, in ondraaglijke pijn, proberend om ‘spiritueel’ over de situatie te zijn. “Ik weet dat ik dit creëerde, en ik weet dat ik enige veranderingen moet maken …” De engel die doorheen mijn vriendin komt sneed me middenin de zin af, “Wil je daarmee ophouden Ann! Ben authentiek! Je bent helemaal verdraaid geraakt omdat jij je werkelijke gevoelens opkropt.” Oh-ohw! Waar. Maar ohw… Toentertijd, was ik in de spirituele val getrapt van “positief proberen te blijven” terwijl ik het niet was, denkende dat dat me zou helpen sneller te genezen.
Ik werd kwaad. Ik verwachtte beloond te worden voor “positief” te zijn in het aangezicht van zoveel pijn. “F!*#” het! Schreeuwde ik. Ik heb pijn. Ik wil hulp!” Ik was razend. “Daar ga je!” zei de engel tegen mij. “Woorden van Liefde, zoals een onschuldig kind, gesproken tegen de hemelen. Nu kunnen wij je helpen.” Wat een openbaring in die zin! Het was niet mijn kwaadheid of het vloeken die een “formule” waren om hulp te ontvangen. Het was mijn authenticiteit. Eindelijk stond ik mezelf toe aanwezig te zijn met MIJ, in plaats van te proberen iemand anders in dat moment te zijn.
Dit pijnlijke moment bood mij een kans aan om van mezelf te houden, zelfs toen ik me verre van “perfect” voelde. Ik zag hoe vaak ik Liefde nog steeds blokkeerde wanneer ik me er niet waardig voor voelde. Dat moment - met al diens begeleidende fysieke en emotionele pijn - redde waarschijnlijk mijn leven.
Dus denk eraan, alles, absoluut alles, laat ons zowel zien waar we Liefde ontvangen als blokkeren.
3. Raak op dit moment waanzinnig verliefd … Serieus!
Zoals in het voorbeeld hierboven, zijn er tijden dat je gewoon moet gaan zitten met je pijn, omdat je gewoonweg niet de mentale of emotionele kracht hebt om je energie te verschuiven. In deze gevallen, mag de meeste Liefde die je kunt vinden eenvoudigweg zijn het vragen/bidden om comfort, genezing en hulp.
Niettemin, zijn er vele keren dat wij een klein beetje wilskracht kunnen gebruiken om authentiek in/naar een betere ruimte te verschuiven. Hier is één truc die de engelen mij geleerd hebben. Het is een verrukkelijk spel dat gek klinkt en toch wonderbaarlijk goed werkt als je het waarlijk kunt spelen!
Doe net alsof je verliefd bent op absoluut alles in je en om je heen! Doe gewoon alsof! Zelfs de chagrijnige gemene mensen, de lelijke muren van een wachtkamer, de rode lichten, de gekke chauffeurs in het verkeer, je koffie, de hemel boven je. Zelfs je buikvet, je zieke maag, je kwade innerlijke kind … Doe net alsof je waanzinnig, passievol verliefd op alles bent!
Het is gewoon een spel. Stel je voor … Ik houd van je, jij chagrijnige ziel! Ik houd van je rood licht. Ik houd van je dierbare buikpijn, jij arm ding! Ik houd van je mijn kwade innerlijke kind! Je moet een knuffel nodig zijn! Ik houd van je dierbare veeleisende, vernederende baas! Het spijt me dat je zo erg kwetsend bent! Ik houd van jullie, jullie grote hormonale puistjes! Jullie moeten echt aandacht nodig zijn! Oké ik luister! Je hoeft het niet hardop te zeggen natuurlijk … doe gewoon net alsof. Het is je eigen kleine geheimpje :)
Het mag belachelijk, buitenissig en compleet waanzinnig klinken, maar de meesten van ons hebben al van iemand gehouden die niet aardig was, of iets dat niet zo prachtig was - die outfit die je achterin je kast bewaart bijvoorbeeld? Doe gewoon alsof. Wat als die vreselijke “ex” de liefde van je leven was in een vroeger leven … en zij dat gewoon vergaten? Ik houd van je vreselijke ex! Jij arm ding. Je vergat hoe het was om liefdevol te zijn … Jullie begrijpen wat ik bedoel. Ben als een kind en betreed vibrationaal het koninkrijk van de hemel … Precies hier, precies nu.
De reden dat dit werkt, is dat de vibratie van Liefde dezelfde is ongeacht wat het object/onderwerp ook is!
Niettemin is Liefde er de gehele tijd, slechts wachtend op ons om het toe te staan te stromen. Kies iets om van te houden. Doe alsof je van iemand houdt en plotseling zal je de energie van Liefde voelen. Prachtig en magisch dat jou in/naar een liefdevolle Aanwezigheid brengt!


Sprekend over het intappen op de vibratie van Liefde, sluit je ogen, neem een ademteug, en open je gewoon om te ontvangen. Ik schrijf dit in jullie verleden, stuur het vooruit naar jullie “nu”, en heb de bedoeling dat jullie een grote warme energie omhelzing rondom jullie hart ontvangen! Mmm…
Ik houd van jullie allemaal!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten