zondag, september 28, 2014

Ann en de Engelen - Hemels Succes - 27 September 2014


Ann Albers en de Engelen
"Hemels Succes"
27 September 2014
Alles dat het waard is om te doen op deze planeet omvat groei, want dat is de reden dat jullie je op wat voor reis dan ook inscheepten. Alles dat jullie proberen is, uiteindelijk, een poging om het Licht en de Liefde welke binnenin jullie leven te begrijpen. Of je nu een project begint met de intentie om jezelf te verbeteren, om bij te dragen, om geld te verdienen, om een creatieve expressie te hebben, om een ander te helpen … of voor iedere andere reden, streef je er uiteindelijk naar om het Licht binnenin jou te omhelzen en tot uitdrukking te brengen. Je bent op zoek naar de vreugde, welke komt met de omhelzing en het tot uitdrukking brengen van dit Licht. Dat, dierbare vrienden, is onze definitie van succes - de vreugde te kennen en te voelen van het omhelzen en tot uitdrukking brengen van het Licht binnenin jou. En als je dat aldus doet, zullen de menselijke manifestaties van "succes" volgen.
Echter, te vaak raken jullie verloren in het struikgewas van de menselijke gedachte. Doe ik wel genoeg? Leer ik genoeg? Draag ik voldoende bij? Verdien ik genoeg? Het is gemakkelijk te vergeten dat de reis belangrijker is dan de bestemming. Wij zouden liever willen dat jullie jezelf deze vraag stellen, "Geniet ik van de reis? Ervaar ik een expressie van Liefde? "Zo niet, wat kan je doen, wat kan je veranderen, hier en nu, in dit moment om jouw leven meer liefdevol te maken? Want door dat aldus te doen, corrigeer je uiteindelijk jouw koers, ga je terug op het pad, en begin je wederom van je leven te genieten. Je begint nu van het succes te genieten, in plaats van te wachten op het één of andere willekeurige menselijke doel. Je begint wederom te bestaan, in de stromen van goedgunstigheid.

Dierbaren, wij willen dat jullie allemaal allereerst in de spirituele betekenis "slagen", door een vreugdevol leven te leven, gevuld met Liefde! Wij weten in de hemelen dat als jullie dit bereiken, van moment naar moment, menselijke prestaties zullen volgen want het is een natuurlijk bijproduct van het creëren van een liefdevol bestaan. Dus vandaag, precies nu … geniet een moment van het "succes" door te kiezen om aardig voor jezelf te zijn, om aan jezelf een moment van Liefde en waardering te geven en om aan jezelf te vragen, "Wat is precies nu het meest authentieke liefdevolle ding dat ik voor mezelf kan doen, precies in dit volgende moment." Haal adem, ontvang, en doe het. Daar … Je hebt het bewerkstelligd!
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Echt Succes
Te vaak in mijn engel lezingen, zie ik mensen die niet het gevoel hebben alsof zij een "succes' zijn omdat zij niet de één of andere willekeurige standaard of financieel of materieel gewin bereikt hebben. De engelen zijn dan snel om ieder gebied aan te wijzen in de levens van deze dierbare zielen waar zij een succes zijn - als goede ouders, vriendelijke luisteraars, creatieve zielen - de kwaliteiten die voor altijd blijven bestaan.
Zo ook heb ik mensen gezien die werkelijk geïnspireerd raken om zich op een project of droom in te schepen, en dan wanneer het niet onmiddellijk van start gaat om hen het materiële gewin te geven, denken zij dat zij gefaald hebben. Zij vergeten hun vreugde, werken harder, en verschuiven de focus van de passie naar het gewin. Dit werkt niet echt goed. Wij moeten ons altijd op onze expressie van Liefde focussen. Het Universum kan niet door diens ware aard onze ellende en keuzes ondersteunen om onszelf zonder goedgunstigheid te pushen. Het kan echter, iedere liefdevolle gedachte, woord en daad ondersteunen, en zelfs supermenselijke inspanningen als zij vanuit Liefde komen.
Ik heb de laatste tijd een behoorlijk aantal herinneringen hiervan gehad met mijn nieuwste project, de "Ann & the Angels" show. Het is een werk van zuiver liefde geweest door mezelf en de Streaming for the Soul jongens. Wij hebben onze harten, financiën en vele lange uren hier ingezet, omdat wij door een passie van brandstof voorzien zijn om hemelse Liefde en inspiratie met de wereld te delen. God is iets goeds van plan en wij beginnen nog maar net de prachtige reacties van de kijkers en de goede dingen te zien die voor de mensen gebeuren als zij beginnen  om zich met hun engelen te verbinden!
Echter, ik heb een paar zeer menselijke momenten gehad toen ik aan het gehele project twijfelde! We moesten enige zeer zware technische beslissingen maken die de set-up voor de kijkers een beetje minder geautomatiseerd maakten dan dat we graag zouden willen. Ik vergat hoeveel ik voor lief neem als een voormalig ingenieur, en ik was lang niet zo duidelijk als dat ik dacht dat ik was met mijn communicaties naar de mensen toe over hoe ons te helpen om hen de weg te wijzen hoe de Video-on-Demand te gebruiken. Desalniettemin, kwamen wij de groeipijnen en uitdagingen met Liefde onder ogen, vonden duidelijkere manieren om de set-up over te brengen en we hebben nu de dingen soepel stromend. (als jij je ingeschreven hebt en wat voor uitdagingen dan ook hebt, e-mail mij. Ik heb de instructies herschreven om een heel stuk duidelijker te zijn!)
Erop terugkijkend is het iedere uitdaging en liefde-gevulde late uur in de avond waard geweest! De show werd aldus prachtig ontvangen en de kijkers inspireren ons meteen terug! Eén lieve mevrouw vroeg haar engelen om hulp met een fysieke uitdaging tijdens de show, en het verdween gewoon! Verscheidene anderen zeiden dat zij voor de eerste keer aura's zagen (de mijne!) Mensen beginnen nu hun verhalen op te sturen en hun engelverhalen aan mij mee te delen! Het zorgt ervoor dat mijn hart zingt. Dit is wat ik wilde … om een gemakkelijke manier voor mensen te creëren om de Liefde van de engelen te voelen en zich met elkaar te verbinden.
Dus, in overeenstemming met de hemelse definitie - "om de vreugde te kennen en te voelen van het omhelzen en tot uitdrukking brengen van het Licht binnenin jou" - kan ik zeggen dat deze show een succes is! Ik kan gewoon niet wachten om te zien hoe het zich voor jullie allemaal ontvouwt. Ik ben opgetogen om eindelijk een locatie gevonden te hebben om de engelen liefde en wijsheid te delen waar ik aldus mee gezegend ben om te ontvangen. Het is echt een droom die uitkomt.
Ben voorzichtig om je "succes" in het leven niet te be/veroordelen in termen van oppervlakkige criteria. Zoals het gezegde gaat, "Je kunt het niet met je meenemen," bedoelend de materiële dingen … maar wat je wel met je meeneemt in/naar de eeuwigheid is de Liefde en de goedheid welke je bent en de vreugdevolle herinneringen van je eigen ervaringen.
Vandaag, kijk in de spiegel en zie het ongelooflijke succesverhaal dat er voor je staat! Ongeacht wat jullie externe omstandigheden ook zijn, jullie zijn aardige, liefdevolle, zielen, die ernaar verlangen om jullie Licht met de wereld te delen op wat voor manier het dan ook maar natuurlijk en gelukkig voor jullie aanvoelt. Dat betekent dat jij - Ja Jij - een enorm groot succes bent!
Ik houd van jullie allemaal!!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten