zaterdag, september 20, 2014

Ann en de Engelen - Dansen met de Gehele Schepping - 20 September 2014


Ann Albers en de Engelen
"Dansen met de Gehele Schepping"
20 September 2014
Wanneer je een wens of een droom hebt, ga je een dans met God en het volledige Universum binnen. Je begint een energie uit te zenden welke zegt, "Ik houd van deze droom. Ik wil dat deze droom uitkomt." Tot aan de graad dat je ervan houdt en jezelf toestaat opgetogen te zijn bij het vooruitzicht, is het signaal dat je naar het Universum uitstuurt sterk. Angst verzwakt het signaal. Twijfel verzwakt het signaal. Een verplichting om te hebben wat je wilt, zelfs wanneer je er geen idee over hebt hoe ervoor te zorgen dat het gebeurt, versterkt het signaal. Gefocuste Liefde is een krachtige aandrijving!
Dus wanneer je iets in je leven wilt, begin door jezelf de vreugde en de passie toe te staan welke betrokken zijn bij het denken van het te hebben, te voelen hoe het aan zou voelen om deze situatie te hebben, en derhalve in jouw leven. Sta jezelf het gevoel nu toe … zelfs voordat de situatie arriveert, want door dat aldus te doen, wordt je een magneet.
Dan, dierbare vrienden, handel ernaar! Handel ernaar wanneer je de impuls om te handelen ontvangt. Handel ernaar wanneer je hart zegt, "Doe dit!" Handel ernaar wanneer je gegidst wordt, zelfs als je niet weet of je de kracht ervoor hebt, de hulpmiddelen, of de tijd. En wanneer je niet gegidst wordt … wacht. Wacht geduldig op God om deze gepassioneerde impulsen in jouw hart te plaatsen. Wacht en vertrouw erop dat gebeurtenissen zullen gebeuren om jouw dromen mogelijk te maken. Wacht totdat de volgende stap aan jouw geopenbaard is, eenvoudig in de vorm van een impuls of van inspiratie.

Het gehele leven is een dans met de gehele Schepping. Je stuurt een signaal uit via jouw gedachten en emoties, en het Universum reageert. Je wacht totdat je gegidst/geleid wordt. God handelt achter de schermen en jij handelt wanneer je geïnspireerd bent. En voordat je het weet, dierbaren, wordt die droom waarvan je dacht dat het aldus onmogelijk was, stap na stap en moment na moment gecreëerd.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
God Wil Jou bij Iedere Stap op de Weg Ondersteunen
Gedurende tien jaren had ik een aantekening op mijn website dat ik hoopte op de één of andere dag een online opleiding te kunnen verstrekken. Afgelopen woensdag kwam die droom uit toen mijn show, "Ann & the Angels" voor de allereerste keer uitgezonden werd. Ik voelde me nederig en was geraakt door de feedback. Eén dierbare dame had een genezend tussenstadium van een proces nadat zij haar engelen om hulp gevraagd had. Anderen waren blij te leren hoe gemakkelijk het is om hulp te ontvangen. Ik heb in mijn leven nog nooit zo hard aan een project gewerkt, en toch na het horen van de commentaren was ieder uur het waard. Mijn hart zingt!
Deze droom was inderdaad een dans met God en alle anderen die erbij betrokken waren … en nochtans een zeer prachtige droom. Sommigen van jullie hebben dit gedeelte gehoord … het begon allemaal de afgelopen zomer, toen een luide, duidelijke stem in mijn hoofd mij vertelde om naar Texas te gaan waar Braco (een ongelooflijk kanaal van Gods genezende energie) in levende lijve aan het staren was. Wanneer ik deze stemmen hoor, vraag ik zelfs niet hoe of waarom! Ik spring! Ik liet de boel de boel, veranderde mijn planning en zat twee dagen lager in het vliegtuig naar Texas. Op een avond, toen ik dacht dat ik uit eten ging met een man en een paar vrouwen die ik de avond ervoor ontmoet had, eindigde ik ermee dat ik zat te eten met de vier mannen die het filmen doen! In opeenvolging van Braco zijn sessies in Phoenix bleef ik tegen dezelfde groep oplopen en in de loop van vele discussies, werd "Ann & the Angels" verwekt.
Snel voorwaarts … Ik ontving begeleiding om in April te filmen. De datums werkten voor de jongens van 'Streaming for the Soul", met één uitzondering. De vier dagen die ons oorspronkelijk toegewezen waren werden er twee en een half omdat de apparatuur ergens anders gebruikt zou worden. De jongens waren er niet zeker van of ik in staat zou zijn om alle 12 afleveringen te filmen aangezien ik helemaal geen professionele camera ervaring had! "OK God, wat moet ik doen?" vroeg ik. "Ga, maar oefen, oefen, oefen er voorafgaand," kwam het gevoel! Dus stelde ik mijn punt en opneem camera op een statief in, plaatste het in de keuken of in de badkamer (de twee kamers met de beste verlichting) en oefende. Ik oefende honderden aan uren en las ieder artikel dat ik kon vinden op het web totdat ik leerde hoe er natuurlijk uit te zien terwijl ik tegen een onbeweeglijk object sprak! Ik begon om jullie allemaal door de lens heen te zien … en plotseling werd het gemakkelijk! Als een resultaat, waren wij in staat om alle 12 episodes in die korte tijd te filmen.
De dans was nog niet voorbij. Ik raakte druk en de jongens raakten druk. We kozen een première datum en moesten toen meer realistisch worden en stelden het uit. Ik wist genoeg om God aangaande dat te vertrouwen! Slechts twee weken geleden hadden we slechts een paar mensen die zich ingeschreven hadden. Het bracht mij in verwarring … "God u begeleidde mij om dit te doen. Wat nu te doen?" "Schrijf naar iedereen in je adresboek," kwam het antwoord. Ik had het gedurende een aantal weken al bekend gemaakt in mijn nieuwsbrief. "Echt?" vroeg ik. "Ja, er zijn veel mensen in jouw adresboek die niet ingeschreven staan voor jouw nieuwsbrief die dit graag te weten zouden willen komen," antwoorden de engelen. Het was een ontmoedigende taak. In twee nachten tijd e-mailde ik persoonlijk 6000 mensen. En zeker genoeg, de mensen schreven me terug om me te bedanken dat ik het hen had laten weten.
Het versturen van 6000 e-mails leek onmogelijk. Ik kon geen mailinglijst programma gebruiken omdat het beschouwd wordt als ongeoorloofde Spam voor de massale mailings met mensen die niet gevraagd hadden om op de lijst te staan. Dus zat ik daar en verstuurde elke mailing met de hand, de inhoud kopiërend en plakkend, maar typte het e-mail adres van de persoon, de naam en vaak een persoonlijke opmerking. Zo lang als dat ik het aan het doen was, was ik geïnspireerd om voor ieder persoon waar ik de brief naartoe stuurde te bidden. Ik kon de hitte en energie voelen stromen. In plaats van uitgeput te zijn, was ik geïnspireerd!
Dus wanneer je een droom hebt plaats het daar buiten. "God/Engelen/Universum … ik wil hulp bij dit. Laat me weten wat ik moet doen en wanneer ik het moet doen." Dan, wacht. Wacht totdat je geïnspireerd bent om een stap te nemen. Wacht totdat je weet wat als volgt te doen. Wacht totdat de passie jou roept om boven wat voor waargenomen beperkingen dan ook uit te stijgen en doe dingen waar je niet van wist dat je in staat was om hen te doen. Dan, wanneer je inspiratie, kennis, of een impuls om iets te doen ontvangt, spring! Spring met je gehele hart. Vertrouw erop dat je kunt doen waarvan je denkt dat het onmogelijk is. Vertrouw erop dat je de energie hebt, dat aan jou de wijsheid en de hulpmiddelen gegeven worden. Vertrouw/Geloof … God houdt van jou. God plaats jouw dromen in jouw hart, en wil jou bij iedere stap op de weg ondersteunen.

Ik houd van jullie allemaal
Heb een gezegende week!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten