maandag, januari 06, 2014

Ann Albers en de Engelen: Week 02, 2014


 
Ann Albers en de Engelen
"Volmaaktheid in het Moment"
Januari 2014 / Week 02
 

Gelukkig Nieuw Jaar! Welkom naar een jaar gevuld met kansen, onder voorwaarde dat jullie nochtans de volmaaktheid van ieder moment kunnen omhelzen. Natuurlijk, sta jullie zelf toe te dromen, actie te ondernemen, en naar jullie doelen toe te bewegen. Echter, wanneer de dingen er niet precies uitzien zoals jullie wensen dat zij eruit zien, wanhoop dan niet, verval niet in frustratie en geef niet jullie dromen op! In plaats daarvan, bid. "Oké Lieve God. Ik vertrouw U. U kent de diepste wensen in mijn hart omdat U hen daar plaatste. U wilt meer voor mij dan ik ooit voor mezelf zou kunnen willen. Ik zal er precies hier en nu op vertrouwen dat er volmaaktheid in mijn leven is."
Dan dierbaren, handel alsof alles volmaakt is hoewel je niet kunt zien hoe. Geloof dat jouw leven volmaakt richting jouw dromen beweegt. Heb vertrouwen! De omweg die je gedwongen wordt om te nemen zou je leven kunnen redden. De rust die je gedwongen wordt om te nemen zou jou de zeer benodigde tijd kunnen geven om na te denken. De frustratie van het niet hebben wat je wilt op dit moment, zou de vertraging kunnen zijn welke God nodig is om je te helpen precies duidelijk te krijgen wat je dan WEL wilt. Alles, en wij herhalen, alles heeft een doel. Alles heeft waarde. Alles begeleidt jullie terug langs de rivieren van gratie/genade in/naar de Oceaan van Gods Liefde.
Kan jij je aan dit jaar overgeven, moment na moment? Kan jij vriendelijk en zachtaardig zijn met jezelf? Kan jij weigeren om jezelf op te zwepen en in plaats daarvan eenvoudig te leren van de uitkomsten van jouw keuzes? Kan jij op Gods Liefde voor jou vertrouwen?

Dierbaren, wij wensen voor jullie een jaar gevuld met Liefde, - de Liefde van God, de Liefde van Zelf, en de Liefde van anderen. Wij wensen jullie de vreedzaamheid van het weten dat alles in volmaaktheid is, en de vreugde van het ervaren van de waarachtige Liefde van waaruit jullie geboren werden!
God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie. 
-- De Engelen
 

Ann's Bericht - Een Bezoek aan de Hemel

Het Beste Nieuwe Jaar Ooit… Een Bezoek aan de Hemel

Sommigen van jullie hebben een deel hiervan op Facebook gelezen maar ik zal bij het begin beginnen. Aangezien de meesten van jullie dit nu pas lezen. Ik brak mijn teen tien dagen voor Kerstmis. Ik houd van de feestdagen en ik liet het mij niet teveel afremmen. Als een resultaat, met de tijd dat de Kerst feestelijkheden voorbij waren was ik fysiek uitgeput!
Eerst was ik gefrustreerd! Ik had zulke grootse plannen en zoveel dingen die ik wilde voltooien tijdens mijn vakantie, maar mijn lichaam schreeuwde, "RUST!" Dus gaf ik me over aan de volmaaktheid van het moment, zoals de engelen mij altijd geleerd hebben. Ik ging terug naar het eten als een heilige, ik sliep 12 uren per nacht, en ruste in stilte op de bank of terwijl ik de gehele dag naar positieve programma's keek. Na een paar dagen van dit alles ging ik over naar  het spelen in mijn handwerkkamer - iets dat ik ongelooflijk ontspannend vindt en het was iets waar ik de meeste tijd van het jaar geen tijd voor vrij gemaakt had. Aan het einde van mijn vakantie, was er zeer weinig werk voltooid maar voelde ik me verbazingwekkend. Ik ben meer uitgerust dan dat ik in jaren geweest ben, en ik heb me opnieuw verbonden met de creatieve zijde van mezelf wat iets is dat ik diepgaand verlangd had dit jaar om te bereiken!
Tegen de tijd dat Nieuw Jaar' Avond voor de deur stond, voelde ik me opgetogen over 2014! Dr. Peebles, de engel die door mijn vriend Summer Bacon gechanneld wordt, heeft velen van ons begeleidt gedurende de laatste negen maanden met een hergeboorte ervaring in haar 'Seizoenen van de Ziel' serie. Iedere maand leidde hij ons in meditaties over hoe het zou kunnen zijn om een baby te zijn die zich in de schoot van de Goddelijke Moeder ontwikkeld, en iedere maand suggereerde hij eenvoudige maar krachtige spirituele oefeningen. Er was een belofte van een nieuwe geboorte en een nieuw leven aan het einde van dit werk, precies om middernacht op Nieuw Jaar' Avond. Ik ben er zeker van dat alle rust en ontspanning mij voorbereidt had op de meest verbijsterende Nieuwe Jaar' Avond die ik ooit ervaren had…
Ik besloot om de nacht op mezelf door te brengen, in stilte en gebed, wat iets is dat ik vaak doe aangaande speciale gelegenheden. Vijftien minuten voor het nieuwe jaar, stond ik buiten in het koele natte gras, in volledige stilte biddend, met alleen de sterren die boven me glinsterden, en het geritsel van de vogels in de bomen. Ik voelde me alsof het universum door mijn eigenlijke wezen heen liep. Hoe meer ik bad, hoe meer liefde ik door mij heen voelde stromen. Ik bad voor iedereen die ik kende, voor jullie allemaal, en voor de volledige Aarde, haar schepselen en iedereen of ieder ding dat in behoefte was. Ik kon nauwelijks ademhalen de energie was zo prachtig.
Ik kreeg het uiteindelijk koud en ging naar binnen. Ik ging zitten en mediteerde terwijl er prachtige muziek speelde. Plotseling werd ik uit mijn lichaam vandaan getild en naar de hemel gebracht waar een rij van cliënten die ik gedurende de jaren gekend heb, en die gestorven waren, zich lieten zien en de één na de ander, knuffelde me en begroette me. Tegen deze tijd huilde ik tranen van vreugde. De volgende waren mijn engelen, mijn familie, mijn honden, Jezus, en zovele anderen. De liefde bleef escaleren en werd groter en groter.
En terwijl Josh Groben's "Ave Maria" in mijn "echte menselijke wereld" ten gehore werd gebracht, draaide de klok naar middernacht, en plotseling voelde ik in de hemel een fenomenale sensatie van het drijven in een gigantische gouden energie van communicatie waar iedereen diens goede wensen gevoeld werden door alle anderen. Bloemblaadjes regenden vanuit de hemelen over de gehele groep terwijl de golven van gouden energie over ons allemaal heen spoelden. Het leek voor eeuwig en altijd door te gaan. Ik verloor het vermogen om in woorden te denken, om wat dan ook te doen behalve voelen, en voelen, en dieper voelen dan ik ooit gevoeld had. Op één punt zag ik het heldere licht en ging er dieper in totdat ik het weer door mijn lichaam heen voelde lopen.
Uiteindelijk opende ik mijn ogen. Ik belde mijn vrienden op, zette de "Rocking New Year's Eve" aan en danste van louter vreugde voor het in leven zijn. Wanneer mensen mij vertellen hoe verdrietig zij zijn dat zij het Nieuwe Jaar alleen doorgebracht hebben, herinner ik hen vriendelijk aan een waarheid waartoe ik gekomen ben deze aldus diepgaand te kennen … wij zijn nooit, ooit, ooit alleen. Ik kies vaak om op mezelf te zijn zodat ik stil kan worden en me meer verbonden voel met de ongeziene rijken.
Gelukkig Nieuw Jaar aan jullie allemaal! Ik houd zoveel van jullie. Ik eer jullie heldere en prachtige zielen, jullie uitdagingen en jullie vreugdes, wetende dat wij allen één zijn in dit prachtige Licht van Gods Liefde. Ongeacht wat de uitdagingen of de vreugdes, wij zijn nog steeds dat prachtige licht. Mijn gebed voor ons allemaal dit jaar is dat wij allemaal dat licht meer diepgaand mogen ervaren, met meer vreugde en meer besef. God zegent jou en de jouwen!
En denk eraan … Alles is volmaakt of het nu wel of niet er als zodanig uitziet. Er is altijd een prachtige ontplooiing van onze levens in voorgang - eentje die, bij tijden, moeilijk om voor te stellen is.
Heb een gezegende en prachtige week!
Ik kijk uit naar een volgend prachtig jaar met jullie allemaal!
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten