zondag, januari 12, 2014

Ann en de Engelen: Week 03, 2014


Ann Albers en de Engelen
"De Winter Gelooft in de Lente"
Januari 2014 / Week 03

Zoals met alle doelen, kunnen jullie doelen en dromen voor het nieuwe jaar jullie ofwel vreugde en een gevoel van verwachting geven, of zij kunnen jullie grote ongerustheid en stress brengen. Je kunt met groot geloof affirmeren dat je geloofd en verwacht dat jouw dromen uit zullen komen, en de kleine stappen nemen waarvan je weet die te moeten nemen terwijl je wacht op de grotere begeleiding, of je kunt om je heen kijken en zeggen, "Oh, het gaat nooit gebeuren. Ik heb de tijd er niet voor. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan me net zo goed tevreden stellen met wat ik heb." Dierbaren, alle dingen zijn mogelijk met God. Desondanks zien we dit maar al te vaak. De menselijke wezens zouden eerder hun teleurstelling willen garanderen dan hun succes te riskeren.
Als je vraagt voor wat je echt wilt in het leven, betekend dit dat je actie zult moeten ondernemen wanneer je daartoe gegidst wordt. Het betekend dat jij je plannen mogelijk zou moeten veranderen en jouw geest moet openstellen als tot hoe jouw dromen vervuld worden. Het betekend dat je geduldig moet zijn wanneer je niet gegidst wordt en in het geloof blijft dat God en het universum uit jouw naam aan het werk zijn … ongeacht wat. Als je de externe beloningen in het leven wilt, doe dan het innerlijke werk. Dan zullen de externe stappen die je neemt stappen zijn die in gratie, in vreugde, in een gevoel van juistheid en uitlijning met het universum genomen worden.
Gods liefde, dierbaren, woont, leeft en ademt binnenin jullie. Zal je het naar de oppervlakte laten komen? Zal je het leven in jouw dromen ademen door hen te dromen, in hen te geloven, geloof te hebben in de onzichtbare dingen? Als je dit kunt doen, dan zal je verbijsterd zijn wanneer je terugkijkt op jouw leven aan het einde van dit jaar. Je zult deel uitmaken van een werkelijkheid waarin wonderen in jouw eigen leven verwacht worden, niet slechts willekeurige gebeurtenissen die voor anderen gebeuren.


De winter gelooft in de tijd van de lente zelfs wanneer er geen tekenen zijn van warmte en nieuw leven. En toch op het moment dat de zon hoog genoeg in de hemel stijgt, "begeleidt" dit licht de zaden om te ontkiemen, de bomen in de knop te komen, en de vogels om te beginnen hun nesten te bouwen … alles in perfecte timing.
God zorgt voor jullie dierbaren - voor een ieder van jullie. Geloof daarin. Leef jouw leven alsof je weet dat je voorbij iedere reden geliefd bent, want dat ben je inderdaad. Leef jouw leven zoals het woud dat in de winter doet, vertrouwend op de warmte en de begeleiding om te komen, gelovend dat net zoals de seizoenen alle dingen in jouw leven komen in volmaakte timing.
God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie. 
-- De Engelen
 

Ann's Bericht - Geloof Wanneer Je het Nog Niet Kunt Zien

Hallo Allemaal,
Eén van mijn goede voornemens dit jaar was om een meer gemakkelijke tijd te hebben om de nieuwsbrief te channelen. Ik doe het doorgaans een week of meer van te voren en soms terwijl ik ga zitten om te channelen midden op een drukke kantoordag, neemt het een tijdje om te vertragen, mijzelf opnieuw te kalibreren om op de engelen af te stemmen, en dat uit te vogelen wat ik ga zeggen. "Ik heb een gemakkelijkere manier nodig om dit te doen," bad ik. Het kwam plotseling bij me op om naar de computer te lopen zodra ik wakker geworden was op mijn kantoordag en rechtstreeks te channelen vanuit een gedegen slaap. Zeker genoeg, was dat zoveel gemakkelijker! Het is gemakkelijker om af te stemmen en om te schrijven vanuit het hart voordat mijn hoofd op gang komt. Ik bad. Ik geloofde. Ik kreeg begeleiding. Ik handelde.
Er zijn veel dingen die ik dit jaar wil bereiken, maar in plaats van direct in het eerste project te duiken, heb ik in mijn hart geleefd, het proces van het leven vertrouwend, en wetende dat alles in Goddelijke Bestelling is. Ik ben opgetogen over het vooruitzicht van het doen van een internet TV show dit jaar, en tot dusverre werden al mijn plannen om eraan te werken nochtans verstoord. Dus ik wacht geduldig op de juiste timing, waarvan ik gelukkig welzeker het gevoel heb dat het weldra komt! Niets zal gebeuren totdat ik het werk geklaard krijg! In het verleden zou dat me gek gemaakt hebben. Ik zou mezelf gepusht hebben. Nu vertrouw ik. Ik weet dat in de niet al te verre toekomst de inspiratie me zal treffen en ik mezelf op zal sluiten in mijn kantoor en verscheidene afleveringen voor de nieuwe show zal creëren. Tot dan, lijkt het meer belangrijk te zijn om slaap te krijgen, goed te eten, iedere dag een beetje in beweging te zijn, en mijn spirituele oefeningen te doen. Ik begrijp de logica. Vanuit een gebalanceerd lichaam, gebalanceerde geest en ziel, kan ik de informatie en de energie met integriteit delen.
Er zijn andere dromen voor mijn leven waar ik geen aanwijzing voor heb hoe deze te creëren. Grotere dromen. Ik visualiseer deze gewoon als een deel van mijn toekomst, en kies blijmoedig om van mijn "nu" te genieten. God zal me vertellen wat te doen en wanneer het te doen, of ik zal zelfs beter ontvangen dan dat ik me voor kan stellen.
Zoals de engelen zeggen, wij moeten ons succes riskeren in plaats van onze teleurstelling te garanderen. Ik geloofde jarenlang dat er een manier was dat ik de liefde en wijsheid van de engelen naar buiten het publiek in kon krijgen, maar op een manier stond dat me toe het te doen terwijl ik een evenwichtig leven leefde. Ik had er geen idee van hoe dat mogelijk zou zijn. Achttien jaren geleden toen ik die gedachte voor de eerste keer had, waren er slechts een paar manieren om de informatie op een regelmatige basis naar buiten het publiek in te krijgen, en in die tijd resoneerden zij niet met mij. Nu wordt ik gegidst op meer uitgebreide manieren! Toentertijd had ik oorspronkelijk de intentie, de technologie die mij toe zal staan om meer te delen bestond zelfs niet.  
Dus geloof in jouw dromen. Geloof in jouw wonderen. Geloof zelfs wanneer je niet kunt zien en geen idee hebt. En dan wanneer de inspiratie jou treft, spring in actie.
Heb een prachtige week!
Dat al jullie dierbaarste hartverlangens uit mogen komen!
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten