maandag, januari 20, 2014

Ann en de Engelen - Week 04, 2014


Ann Albers en de Engelen
"De Toekomst is Nu Binnenin Jullie"
Januari 2014 / Week 04

Jullie leven in een maatschappij welke onmiddellijke voldoening eist en nochtans is er vele keren grote waarde in het wachten op jullie dromen om uit te komen. In het proces van wachten groei je. Je cultiveert karakteristieken die je nodig zult zijn om deze dromen te hanteren en van hen te genieten. Je leert om schoonheid en vreugde te vinden in het huidige moment. Je houdt ermee op jouw macht weg te geven aan verkeerde idolen en leert dat geluk van binnenuit komt. En wanneer je de juiste trilling en energie binnenin jezelf ontdekt, dan dierbaren, zal je gereed zijn voor de dromen waar je om verzocht hebt. Er zijn ook andere factoren in wat voor creatie dan ook betrokken. Er zijn andere mensen in vele van jouw dromen betrokken, die ook gesynchroniseerd moeten zijn in hun trilling.  
Desalniettemin, is te allen tijde, het gevoel dat je wenst te bereiken in de toekomst voor jou beschikbaar, precies hier en precies nu.
Neem een moment nadat je onze boodschap gelezen hebt. Sluit je ogen en stel je voor dat je al één van jouw grote dromen hebt. Sta jezelf toe te vragen, "Hoe voelt mijn leven in deze werkelijkheid aan?" Koester je in dat gevoel. Sta jezelf toe van dat gevoel te genieten. Dan, nadat jij jezelf toegestaan hebt om je te ontspannen in dit prachtige en gelukzalige gevoel van het verbeelden dat jouw dromen uitkomen, open je ogen en besef dat je het gevoel gevonden hebt dat je binnenin jezelf wenst, precies hier en precies nu! Je hebt het gevoel gevonden waarvan je dacht dat je het niet kon hebben totdat je die relatie, die auto, dat gevoel van zekerheid, die persoon zich gedraagt zoals jij wenst, dat geld op de bank, enzovoorts hebt. Je hebt ontdekt dat het niet de externe omstandigheden zijn die jou een gevoel geven, maar eerder jouw reactie op hen - of zij nu al echt zijn of eenvoudig verbeeld.  

Als je het gevoel niet kunt vinden, vraag jezelf dan, "Wat staat er in mijn weg?" Is het zelfwaarde? Een gebrek aan geloof? Een behoefte dat anderen mij valideren of mij toestemming geven? Angst om iemand anders te kwetsen als ik mijn vreugde realiseer? Als je het gevoel dat jij in jouw innerlijke wereld wenst niet op kunt roepen, vraag God en de engelen om jou te helpen de blokkades te verwijderen. Adem licht in, en terwijl je uitademt, heb je het voornemen om wat voor energie dan ook dat jou blokkeert van het gevoel wat je wenst naar het oppervlak te brengen te bevrijden van jouw lichaam, geest en ziel. Herhaal deze oefening iedere dag totdat uiteindelijk jij je voor kunt stellen dat jij jouw droom al hebt en je kunt voelen hoe het aanvoelt in deze werkelijkheid.
Dierbaren, als je deze gevoelens zo vaak als mogelijk is op kunt roepen, jouw gewenste werkelijkheid in jouw innerlijke wereld bezoekend, en jezelf toestaand het grondig te voelen, dan zou je beginnen om sneller mensen, omstandigheden en andere situaties in jouw leven aan te trekken die overeenkomen met dit prachtige gevoel dat je opgeroepen hebt, vanuit de dieptes van de grote Alles-Dat-Is, binnenin jezelf.
God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie. 
-- De Engelen
 

Ann's Bericht - Stel Je Voor…

Hallo Allemaal,
Toen ik een klein meisje was, werd mij verteld dat ik een levendig voorstellingsvermogen had. Dit heeft mij gedurende mijn leven goed gediend! Ongeacht hoe het leven eruit ziet, wanneer ik me herinner om het aldus te doen, kan ik mijn voorstellingsvermogen gebruiken om mezelf in een veel vriendelijker omgeving te plaatsen, en weldra precies hetzelfde beginnen aan te trekken. Toen ik een manifestatie klas onderwees, jaren geleden, besloot ik om een spirituele reis te creëren naar de één of andere exotische locatie. Ik stelde me voor hoe het aan zou voelen om aan boord van het vliegtuig te gaan en nieuw terrein te verkennen. Ik had niet een specifieke bestemming in gedachten, gewoon een gevoel van avontuur. Binnen weken vond ik een reis naar een sjamaan conferentie in Mexico. Ik kon het me niet veroorloven dus dacht is dat God iets beters in gedachten had. Ik ging door om op mijn innerlijke reizen te gaan. Een sjamaan die ik jaren geleden ontmoet had belde op om me te vertellen dat hij een reis leidde naar Peru. Ik wist ook niet hoe ik me dat kon permitteren maar het klonk plezierig. Ik bad. Op de dag dat ik hem moest laten weten dat ik mee kon gaan, kreeg ik een brief - het één of andere zeer oude aandeel dat ik jaren geleden gekocht had was net voldoende gestegen om voor de reis te betalen! Zeker genoeg reflecteerde mijn externe wereld mijn innerlijke creaties.
Met Kerstmis toen ik een teen brak, focuste ik me weer op mijn verbeelding om te helpen het sneller te genezen dan gewoonlijk. Ik printte een plaatje uit van gezonde voetbeenderen en verbeelde hen iedere dag in mijn voet. Ik ging in mijn verbeelding en wandelde, danste, en voelde me geweldig, ondertussen rustend op de bank zoals ik verondersteld werd te doen. De rust leidde niet alleen naar een grote mystieke ervaring op de avond van het Nieuwe Jaar, maar de visualisaties hielpen me ook om in recordtijd te genezen. Na slechts een maand kan ik weer aan yoga doen, en weldra zou ik in staat moeten zijn om in normale schoenen te passen om te gaan rondzwerven/wandelen! Ik voel dat al in mijn innerlijke wereld.
Ik neem regelmatig wat tijd om te stoppen en naar mijn leven te kijken en te zien wat verandering nodig is, een opwaardering, of aandacht. Ik bracht eerst de innerlijke tijd door mijn leven voor te stellen zoals ik wil dat het eruit ziet en aanvoelt, en dan spoedig daarna begint de werkelijkheid te volgen. Ik wilde meer vitaliteit in mijn lichaam voelen, dus begon ik me voor te stellen hoe het aan zou voelen om een yoga persoon te zijn - uitgelijnd, sterk, flexibel, en een gezond en evenwichtig leven levend. Ik vroeg Aartsengel Raphael, de genezer, om me te begeleiden naar wat dan ook waarvan hij voelde dat mij zou bekrachtigen en mij dit jaar gezonder zou maken. Binnen het uur schreef een lieve ziel op deze brievenlijst om mij haar prachtige één week Ayurveda reinigingsprogramma aan te bieden dat een gezond dieet omvat, zelfzorg, vriendelijke, gemakkelijke yoga, ademhalingen en meditatie! Ik vond het prachtig. Na één week voel ik me fantastisch en heb een gezonde nieuwe ochtendroutine ontwikkeld.
Dus keer je naar binnen deze week. Bezoek jouw toekomst waarin dromen uitkomen en wentel je in de gevoelens. Roep deze gevoelens binnenin jou zo vaak als je kunt op. Mensen vertellen mij de gehele tijd dat ik niet in de echte wereld leef. Dat zou waar kunnen zijn, en is afhankelijk van hoe je naar het leven kijkt. Nochtans, leef ik in een veel betere werkelijkheid - eentje die ik voortdurend creëer!
Heb een prachtige week!
Liefde en Knuffels!
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten