maandag, oktober 16, 2017

“Hoe de Extreme Stijgingen van de Energie te Interpreteren...” - 16 Oktober 2017 / Cobie de Haan


“Hoe de Extreme Stijgingen van de Energieën te Interpreteren...”
16 Oktober 2017 / Cobie de Haan

Zoals diverse Lichtwerkers de grafieken over de stijging van de Liefde/Lichtenergieën publiceren, zo doe ik dat ook. Ik doe het niet iedere dag, maar als het even kan pak ik een totaalbeeld van de afgelopen week op.
Zoals iedereen zag ik ook de sterke stijgingen als een teken dat we het bijzonder goed doen met z’n allen, en dat er stevig met/aan ons gewerkt wordt, want de symptomen die wij allen op diverse manieren ervaren, zijn een doorgaand gegeven. Iedere stijging zag ik als zijnde dat we ze nodig hadden, of dat we eraan toe waren om deze te mogen ontvangen. Echter, de afgelopen anderhalve week begon mij een ietwat bevreemd gevoel te bekruipen. Ik begon het in vraag te stellen…
Zoals ik eerder verteld heb, werk ik nauw samen met mijn spiritteam, Vader en Moeder en ook De Bron/De Ene/De Schepper, om de hogere dimensies met de lagere dimensies uitgelijnd te krijgen, en dat zeg ik welzeker met opzet in deze volgorde. De hogere dimensies worden uitgelijnd met de lagere dimensies.
In de afgelopen week zijn er ontwikkelingen in mijn proces met hen geweest die zeer bewustzijnsverruimend waren voor hen. Ik zag de verhogingen als zijnde bijna een constante, en De Ene spoorde mij suggestief op onbewust niveau aan om hier voor mezelf vragen over te gaan stellen. Zeker gisteren was dit het geval … en vandaag werd het antwoord dat wij erop vonden bevestigd met een verhoging die zijn weerga niet kent.

De Stijgingen van de Energieën van 15 en 16 Oktober 2017







Wat is het geval? Zowel wij als de hogere dimensionalen hadden zich ontwikkeld waarin op het groei/ontwikkelingsniveau een ‘schaakmat’ bereikt was. Men/wij stonden vast en wisten niet wat daaraan gedaan moest worden. Dit werd uiteindelijk veroorzaakt door het experiment dat er in dit Universum plaatsvindt/plaatsvond van in de illusie te leven van afgescheiden te leven van De Bron/De Ene/De Schepper. Daardoor werd dit Universum ondergedompeld in lage frequenties. Ja … ook in de hogere dimensies. Dit klinkt raar en vreemd, maar het is Waarheid.
Wij focussen ons altijd op het feit dat de energieën die naar de Aarde komen alleen voor ons of alleen voor de Aarde bestemd zijn, dat zij alleen uit onze Zon vandaan komen vanuit de Grote Centrale Zon, maar zij komen vanuit De Bron/De Ene/De Schepper en komen ook op andere manieren naar de Aarde. De apparatuur die gebruikt wordt om de stijging van die energie te meten, pikt ook de energie vanuit andere bronnen/manieren op.
Hoe gaan wij om met die energie die naar ons toegestuurd wordt? Nou, dat is verschillend. Er zijn vele lichtwerkers/sterrenzaden die al het mogelijke doen om dienstbaar te zijn. Daarvoor stellen zij zichzelf moedwillig open om die energieën op te vangen en daarmee geven zij hun spiritteams toestemming om ook stevig met hen aan het werk te gaan. Hierdoor ontstaan onevenwichtige situaties waarin mensen teveel van ‘het goede’ krijgen en zich volledig overgeleverd voelen aan de energieën en dat zij er niets aan kunnen doen om dit te doen laten afnemen. Als je tot huilens toe beroerd raakt door alles dat je voelt en ervaart, vraag dan aan je spiritteam om de intensiteit van werken met jou te verlagen, of zelfs een paar dagen stop te zetten zodat je even een adempauze kunt hebben.
Onze hogere zelven/spiritteams kennen de praktijkervaring van het leven niet. Zij sturen aspecten van zichzelf uit (Lichtwerkers/Sterrenzaden) om een incarnatie op een planeet te zetten. Ze leven de levens zelf niet. Zij missen dus een groot stuk ervaring. Wij zijn zelf degenen die hen erop moeten attenderen dat er te ver gegaan wordt, dat je het langzamer aan moet doen.
De enige hogere dimensionalen die wel deze kennis bezitten en weten hoe het is om in de fysicaliteit te leven, is de Mensheid van de Aarde. Zij zijn dus hogere dimensionalen in het menselijke lichaam.
Wat ik dus even onder de aandacht wil brengen is, dat je wel degelijk een stem in het kapittel hebt over hoeveel je wilt/kunt verdragen aan symptomen. Als je dagen zit te huilen van ellende, en dat je graag wilt dat je leven wat meer kwaliteit heeft, dan ben je niet goed bezig en jouw spiritteam ook niet. Daarnaast wil ik ook nog graag naar voren brengen, dat als je gevraagd hebt om de intensiteit van alles te verlagen en dit gebeurt niet, dat je dan een genezer/arts gaat bezoeken om je te laten onderzoeken. Alles hoeft niet aan de ascentie te liggen namelijk, dat moeten we niet uit het oog verliezen. Doe dit sowieso om je eventuele ongerustheid weg te nemen. Als men niets bij je kan vinden dan zou je ook nog aan je spiritteam/hogere zelf kunnen vragen om een spirituele genezer (vanuit de hogere dimensies) aan te trekken/te hulp te roepen om je te helpen met het probleem. En geloof me, ik weet uit ervaring dat dit kan en dat dit werkt!!
Dus de hoge energieën van vandaag waren niet alleen voor ons. Deze hele hoge uitschieters kunnen gezien worden als dat de hogere dimensionalen een flinke stap voorwaarts gezet hebben aangaande hun ontwikkeling op Universeel Niveau! De Aarde bevindt zich in het Universum en dus kan de apparatuur die stijging ook oppikken! Dit is wat De Ene wilde dat wij, mijn spiritteam en ik gingen begrijpen.
De energieën zijn afkomstig uit/van De Bron/De Ene/De Schepper en zijn dus intelligent van aard. Alles dat voor de hogere dimensionalen bedoeld is zal bij ons geen houvast vinden. Dat zal door ons heen gaan. Alleen datgene waar wij klaar voor zijn zal vanuit de gestuurde energie houvast bij ons vinden en dat is wat wij aan ascentiesymptomen ervaren.
De diagrammen van de Duitse site moesten weer aangepast worden, en de metingen wijzen op getallen van een 10 met 4020 nullen erachter. Dit is nog nooit eerder gemeten en ga er maar vanuit dat dit nog hoger zal worden ook. Bij de hogere dimensionalen is een nieuwe en grote deur opengezet naar meer kennis/wijsheid/begrip en die deur zal steeds verder opengaan.
Alles wat ik wil zeggen is, om te blijven beseffen dat een extreme uitschieter vaak niet voor ons is. Ik wil hier ook niet mee zeggen dat wij dan niet ook een buitengewone ontwikkeling doormaken. Dat kan voor ons persoonlijk maar ook collectief waar zijn. Dus hang je niet teveel op aan de extreme uitschieters, blijf in je eigen kracht en weet of datgene waar je doorheen gaat en waar je last van hebt teveel van ‘het goede’ is. Het moet geen lijdensweg worden, we mogen echt nog wel van het leven genieten.
Zoals gewoonlijk geef ik ook nu de raad om, als het niet met je resoneert het dan gewoon terzijde te schuiven. Dan is het niet of nog niet voor jou…
Ik hoop wel dat dit artikel iets meer begrip heeft weten te geven over de stijgingen van de Liefde/Licht Energieën.
In Liefde,
Cobie
Duitse Site: http://www.foundationforhealingarts.de/kosmischer-wetterbericht-der-liebe.html


Copyright © 2017, Cobie de Haan. Alle Rechten Voorbehouden. http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ Voel je alsjeblieft vrij om deze inhoud met anderen te delen, met vermelding van de auteur en de link van het originele artikel.

6 opmerkingen:

  1. Dankjewel Cobie, dit maakt het een en ander weer een stukje duidelijker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Coby, ben zo dankbaar dat ik dit stuk heb mogen tegenkomen en begrijpen.......😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Coby, ja het is soms heftig en ik herken veel.

    Liefs van Nolly

    BeantwoordenVerwijderen