De Ene
“Ervaar Wat het Is om In Mijn
Stromen te Zijn”
9 Maart 2017 / Cobie de Haan
Opmerking van Cobie:
Vandaag begon nogal met een teleurstelling voor mij. Ik zal jullie de details
besparen, maar ook zodra ik uit bed gekomen was, kwam De Ene / Alles-Wat-Is via
mij door en had een indringende boodschap aan mijn sterrenfamilie/spiritteam.
Er moest het één en ander beseft worden… Toen ik naderhand rustig ging zitten,
kwam De Ene weer naar voren, en begon heel, heel rustig en ontspannen te
spreken… En daarna liet Hij aan mij weten dat Hij bereid was om deze boodschap in
een iets andere versie ook aan jullie allemaal door te willen geven…. Hier is
Zijn boodschap…
*****
Ja,
Mijn dierbaren … Ik Ben De Ene … Alles-Wat-Is. Als ik zou willen zou ik me via
een ieder van jullie tot uitdrukking kunnen brengen en tevens doe ik dat al.
Toch zijn jullie allemaal, stuk voor stuk, een individuele expressie van Mij.
Jullie zijn allen Uniek.
Jullie
Vader en Moeder werden door Mij geschapen en in dit Universum gezet om
ervaringen op te gaan doen. Zij hadden een prachtig Plan om te gaan ervaren hoe
het zou zijn als men zich niet meer kon herinneren hoe het is om één te zijn
met Mij … Alles-Wat-Is. Dit Plan is tot uitvoering gebracht, en we hebben er
veel, heel veel van geleerd. Het was een experiment en dit experiment staat op
het punt om tot een einde gebracht te worden. De Ascentie van deze planeet, De Aarde
is de aanzet daartoe. Het is een Unieke Ascentie, zoals jullie inmiddels weten,
want jullie ascenderen samen met de planeet. Het lichaam wordt niet afgelegd,
het stervensproces is niet nodig voor degenen die aan deze ascentie deelnemen.
Jullie
allemaal zijn geboren in dit Universum en ervoeren dat jullie afgescheiden
waren van Mij. Daarnaar werden jullie levens in Alle dimensies ingericht. Zowel
Hoog als Laag. Zo Boven zo Beneden. De afgescheidenheid zorgde ervoor dat
jullie, geen van jullie, in het stromen van Mij waren. Ik was daar … ja … op de
achtergrond en ervoer via jullie alles wat jullie ervoeren … in Alle Dimensies.
Jullie zijn onlosmakelijk met Mij verbonden, terwijl jullie je tevens
afgescheiden voelen. Zowel Boven als Beneden.
Het
is belangrijk dat de verwijdering van de belangrijkste sluier, de sluier
afgescheiden te zijn van Mij, diepgaand ervaren wordt, het moet indringen, diep
doordringen in jullie wezens, in jullie Zijnheid. Jullie werden geboren in
afgescheidenheid, het werd jullie met de paplepel ingegoten en dat leg je niet
zomaar eventjes naast je neer. Praat met Mij … waar je ook bent … als je de
afwas doet, als je in de tuin aan het werk bent, als je op je werk bent, als je
in een file staat … Ik hoor je en ik antwoord je … er zijn zoveel manieren voor
Mij om met jullie te communiceren … soms misschien met een hoofdknik of ik leid
je blik naar het antwoord, ben alert op de antwoord dat tot je komt. Ik ben
jou/jullie en jij bent/jullie zijn Mij.








