woensdag, december 21, 2016

De Christus Energie is Volledig Ingedaald op de Aarde en Verankerd in de Kristallen Kern van Gaia - 21 december 2016 / Lilian Gijsbers


De Christus Energie is Volledig Ingedaald op de Aarde en Verankerd in de Kristallen Kern van Gaia
21 december 2016 / Lilian Gijsbers

Een woensdag, even rust... Alhoewel rust tegenwoordig heel anders voelt. De trilling van de Aarde stijgt zó snel en het proces van ons allen is zodanig in stroomversnelling, dat je echt af en toe moet bijkomen.
Wat ik tijdens energetische sessies meemaak is zo ver buiten de gebaande paden, dat ik  vervolgens een heel gek gevoel heb als ik even “gewoon” thuis ben. Dan komt de schok, het besef van wat ik heb meegemaakt en waarvan ik deel uitmaak. Zo was het ook vandaag.
Afgelopen donderdag hadden we een fantastische meditatie, die ons in diepe trance bracht. 11 mensen waren bijeen, we reisden in het Universum. Opeens waren we in een lichtkamer, een plek waar we onszelf konden laten helen en waar grote energie was om ons te omhullen en kracht te geven.
Even later ontdekten we waarom dit gebeurde. Sommigen bleven achter in de lichtkamer, anderen gingen verder. En opeens stonden we bij een kasteel, een krachtplek in het Universum wat we als een kasteel waarnamen.
Ineens stond ik ergens middenin dat kasteel, tijd en ruimte bestonden niet meer, en ik hield een diamant vast ter grootte van een paar voetbalvelden. Maar het was er aardedonker … ik zag niks, voelde alleen die diamant. Ik riep de rest.... “Waar blijven jullie? Ik sta hier met een diamant, maar kan het niet alleen!” Eén persoon uit de groep vond me en later ook enkelen meer.
De trance werd dieper, een enorme kracht verzamelde zich in de ruimte. Wij konden het allemaal ervaren en voelen, werden achterover gedrukt in onze stoelen. De diamant was dof, uitgeblust.... “We moeten er water overheen laten stromen,” riep iemand opeens.... Ja, zo voelde dat, maar waar haal je water?

maandag, december 19, 2016

Kerstboodschap van White Cloud - “Wij Zijn Eén Energie Bron van Liefde” - 19 December 2016 / Blossom Goodchild


Kerstboodschap van White Cloud
Wij Zijn Eén Energie Bron van Liefde
19 December 2016 / Blossom Goodchild

Een gesproken Kerst Boodschap van White Cloud
Transcript
Een zeer warm welkom aan iedere ziel die kiest te luisteren naar deze woorden die ik aan te bieden heb in deze tijd van uitbundige feestviering. Mijn vrienden, een zeer lange tijd geleden op jullie planeet … … … … Blossom is een klein beetje aan het worstelen, en ik vraag haar toestemming om mij te laten spreken, want zij is bezorgd over datgene waarvan zij in een ogenblik wist dat ik daarover ga spreken, en het verward haar een klein beetje. Want ik liet aan haar het beeld zien dat men doorheen jullie geschiedenis kent van de kleine baby in de kribbe, met de wijze mannen, de herders, de ossen … van de moeder en de vader liefdevol kijkend naar dit kind en over de heldere ster aan de hemel.
Blossom is verrast, want ik spreek niet vaak over dergelijke zaken. Wat als jullie weten dat dit Waarheid is dat er plaatsvond … Wat beschouwen jullie die twinkelende ster aan de hemel, te zijn?
Denk na over hoe jullie gedachten verder gegaan zijn … en zouden jullie nu deze twinkelende ster beschouwen een Lichtvoertuig te zijn … dat omlaag keek en zich ervan verzekerde dat dit kind veilig “afgeleverd” werd?
Mijn vrienden, wat jullie gedachten ook mogen zijn aangaande deze kwestie, ik zeg vandaag tegen jullie … dat daar de Energie was van een Verlichte Ziel die naar jullie Planeet kwam. Ik zou ook willen zeggen, dat het niet rondom de tijd van December was, maar vanwege het feit dat dit een bewust samengaan van gedachten geweest is dat het zo was, voelt het dan gepast om in staat te zijn erover te praten.

vrijdag, december 09, 2016

Energie Update - Seismologische Verstoringen: Moeder Aarde haar Transformatie/Transmutatie - 9 December 2016 / Cobie de Haan



Energie Update
Seismologische Verstoringen: Moeder Aarde haar Transformatie/Transmutatie
9 December 2016 / Cobie de Haan

De video die jullie hierboven zien, is de laatste video in een serie van drie welke MrMBB333 op YouTube gezet heeft aangaande Seismologische Verstoringen die zich over de gehele wereld voordoen momenteel, en welke geen aardbevingen zijn. (Met dank aan MrMBB33) De eerste twee zal ik met een link naar deze video’s onderaan dit artikel plaatsen en ook zal ik de Grafieken van de LiefdeLicht Energie van de afgelopen 3 dagen plaatsen, waarop te zien is hoe Waanzinnig de energie de afgelopen paar dagen gestegen is. De zeer gevoeligen onder ons zullen dit beslist opgemerkt hebben…
De video’s bleven me bezighouden en gisteren toen MrMBB333 een mededeling deed over deze Seismologische verstoringen, na de twee grote Aardbevingen van Noord California en de Solomon Eilanden gisteren, begon ik er pas goed over na te denken. Vanochtend heel vroeg werd ik even wakker en begon er zich in me een besef te ontwikkelen over wat er nu precies aan de hand is, en mijn Spirit Team is het hier wel aardig mee eens.
Wij, degenen die ontwaakt zijn, gaan door ons transformatie/transmutatie proces van Ascentie heen. Wij Ascenderen naar steeds hogere niveaus en ons lichaam is bezig zich van op koolstof gebaseerd naar op Kristallijn gebaseerd te ontwikkelen. Dit gaat met behulp van de LiefdeLicht Energieën die vanuit de Bron naar de Aarde gestuurd worden. Onze Lichamen zijn een ‘product’ van de Aarde. Zij zijn gevormd van de elementen die hier op de Aarde zijn. Als we sterven dan verlaten wij ons lichaam en ontbindt het lichaam zich en wordt het weer opgenomen in de Aardse elementen.  
Nu zijn wij samen met Moeder Aarde bezig te ascenderen. Deze ascentie is uniek zoals wij weten, want we zullen ons lichaam niet afleggen maar deze transmuteert naar een Kristallijnen versie. Zo ook Moeder Aarde. Ook haar lichaam zal moeten transformeren/transmuteren. En dat is waar het mee bezig is. De Seismologische Verstoringen geven, volgens mij, perfect aan dat Moeder Aarde nu serieus bezig is met haar transformatie/transmutatie proces. De vibraties/verstoringen rijzen de pan uit, zoals jullie in de video kunnen zien. (Ik zal ook onderaan dit artikel de links plaatsen van de specifieke site die deze grafieken regelmatig update).

zondag, december 04, 2016

Hoe het Werkelijk Voelt om van Jezelf te Houden - 12 Augustus 2016 / gepost op 4 December 2016 / Jamie Varon


Hoe het Werkelijk Voelt om van Jezelf te Houden
12 Augustus 2016 / gepost op 4 December 2016 / Jamie Varon

Wanneer “zij” praten over Zelf-Liefde, vertellen ze je over badkuipen bij kaarslicht en speciale afspraakjes die je voor jezelf onderneemt en nipjes van thee zittend achter druilerige vensterbanken. Zij maken lieflijke geluiden zoals een bizarre koortsdroom waar alles prachtig is.
Maar Liefde is nooit die koortsdroom.
En Zelf-Liefde wordt niet gewonnen door maanlicht of door zachte, weloverwogen ademhalingen. Het is een pijnlijke, destructieve geboorte van het Nieuwe Zelf. Om van jezelf te houden moet je eerst regelrecht kijken naar de dingen die je tegengehouden hebben om van jezelf te houden. De dingen die je tegengehouden hebben om van jezelf te houden zijn geen zachte bloesems van vreugde. Zij zijn niet je favoriete herinneringen op herhaling. Zij zijn het slechtste van jou, het slechtste van wat je over jezelf denkt, je slechtste opvattingen/zienswijzen, je meest liefdeloze gedachten, je zelfverachting op display, de geldige redenen dat je niet gemakkelijk en rustig van jezelf zou kunnen houden zoals je dacht dat Liefde verondersteld was om te zijn.
Zelf-Liefde is een afbraak van, en het zou kunnen dat je niet van de persoon houdt die onder je beschermingen en ego’s en valse identiteiten ligt. En misschien is er aan de andere zijde van je eigen Liefde een kwaadheid, omdat je nu alles ziet dat je toegestaan hebt te gebeuren dat je niet verdiende. Je weet nu wat je toegestaan hebt toen je niet beter wist.

Haal Adem, Jij Bent Oké! - 23 Oktober 2016 / gepost op 4 December 2016 / Jamie Varon


Haal Adem, Jij Bent Oké!
23 Oktober 2016 / gepost op 4 December 2016 / Jamie Varon

Ik wil dat je weet dat er niets verkeerd met je is. Ik weet het, ik weet het, dit klinkt cliché en afgezaagd en alsof ik je op je hoofd klop terwijl ik je alle dingen vertel die je wilt horen. Nee, dat is niet waar ik uit vandaan kom. Ik wil dat je weet en ik wil voor mezelf dat ik weet dat er niets verkeerd met jou/mij is. Wij zijn fucking oké. Hoor je mij? Wij zijn oké.
Ik wil dat je weet dat je kunt proberen om beter te zijn, dat je hard kunt werken, dat je alle dingen kunt doen die je denkt dat je moet doen, maar niets daarvan zal ook maar iets doen om aan jou te bewijzen dat jij je ruimte in deze wereld waard bent. De enige persoon die dat kan beslissen ben jij. Jij. Je kunt jezelf haveloos werken en alles verzamelen waarvan je ooit dacht dat je het nodig had, maar als je niet gelooft wie je onder de glitter bent, zal niets ertoe doen. Een koortsige geest heeft een grappige manier van goud in stof te doen laten veranderen.
Ik wil dat je weet dat er niets te bewijzen is, dat zelfs als je alle dingen doet die jij of iemand anders je vertelde dat je die niet zou kunnen doen, er geen glorie in zal zijn. Er is geen glorie in het leven van een leven zoekende naar het ontdoen van een gevoel. Heb je een kernovertuiging over jezelf dat je niet waardig bent, dat je niet beminnelijk bent, dat je niet goed genoeg bent? Er is geen manier van de dingen die je kunt bereiken, mensen waar je indruk op kunt maken, mensen die van je zullen houden om jou te overtuigen van een ding dat je aangaande jezelf niet kunt geloven. Je kunt een zure overtuiging geen zoete overtuiging maken door het gewoonweg voor altijd te ontlopen.

vrijdag, december 02, 2016

Er is Niets Zwaks aan Kwetsbaar te Zijn - 2 December 2016 / Jamie Varon


Er is Niets Zwaks aan Kwetsbaar te Zijn
2 December 2016 / Jamie Varon

Gedurende jaren, probeerde ik aan het oplossen van mijn eigen problemen te ontsnappen. Ik weerstond de waarheid over hoe ik me voelde, wat ik wilde, en wie ik was. Ik had geleerd hoe mezelf zo goed te vermijden dat ik me comfortabel voelde om me te verbergen, te pretenderen, niet te zeggen wat ik bedoel, om niet waar te laten zijn wat waar was.
Wanneer ik nadacht over mezelf open te stellen, mezelf te genezen, voorwaarts te gaan, naar mezelf te luisteren - voelde het allemaal zwak aan. Ik had zoveel tijd gespendeerd met het opbouwen van een gevoelloos leven, muren optrekkend om mezelf veilig te voelen, en ook in mijn geest - dat was kracht. Het was sterk om nooit beïnvloed te worden/betrokken te raken, om nooit emoties te voelen, om het leven klein genoeg te houden zodat het me niet zou overweldigen. Dat voelde als kracht - manipulatie voelde als kracht; afstand van anderen voelde als kracht; en het nooit verraden van wat voor type van kwetsbaarheid dan ook voelde aan als kracht.
Wat ik echter leerde toen ik niet langer de energie meer kon weerstaan dat het nam om al deze muren te construeren, is dat ondoordringbaarheid geen kracht is. Om te vermijden, te ontsnappen, weg te rennen, te verbergen niet dapper is. Het is in feite wat diegenen doen die angstig zijn. Degenen die angstig zijn laten zichzelf nooit emoties voelen, bang dat zij niet in staat zullen zijn om de controle te handhaven. Degenen die angstig zijn construeren muren, bang dat zij niet in staat zullen zijn om de moed te weerstaan dat het neemt om echte intimiteit met anderen op te bouwen. Degenen die angstig zijn kijken naar gevoeligheid en zien zwakte. Degenen die angstig zijn kijken naar de kwetsbaarheid en zien gevaarlijke blootstelling. Degenen die angstig zijn kijken naar de wereld en zien een plaats waar zij zich tegen moeten beschermen.

maandag, november 28, 2016

De Hart-Geest Verbinding in Evenwicht, Zorgt voor een Optimaal Onderscheidingsvermogen -28 November 2016 / Cobie de Haan


De Hart-Geest Verbinding in Evenwicht, Zorgt voor een Optimaal Onderscheidingsvermogen
28 November 2016 / Cobie de Haan

Wij worden overspoeld met boodschappen vanuit de Hogere Dimensies … lijkt het. Maar is dat ook zo? Wanneer weet je nu precies of een boodschap vanuit de Hogere Dimensies komt en wanneer niet. Men zegt dat we naar ons Hart moeten luisteren. Dat vooralsnog eerst naar het Hart geluisterd dient te worden en niet naar wat het verstand ons vertelt. Dat kan beslist wel eens moeilijk zijn, want hoe weet je nu precies wat waar is en wat niet?
Ja, ik heb er ook nog steeds moeite mee. Maar, zoals jullie weten sta ik in een open verbinding met mijn Spirit Team en via hen heb ik inmiddels heel veel geleerd over wat waarheid is en wat niet, waar er angst gecreëerd wordt en waar niet, waar er gepusht wordt en waar niet, waar schuldgevoel naar boven gehaald wordt en waar niet … enzovoorts.
Het proces waar ik in zit laat mijn onderscheidingsvermogen overuren maken, aangaande de boodschappen die mij onder ogen komen. Wat wordt waar geïmpliceerd en wat is wel of geen waarheid. Het resultaat van mijn “onderwijs” is dat ik inmiddels bijna geen gechannelde boodschappen meer vertaal. Dat gaf mij tevens de kans op enige broodnodige rust en tijd om dingen te overdenken. En het lijkt mij te voeren naar het schrijven van artikelen waarin ik probeer duidelijk te maken waar logica bestaat en waar niet. Waar waarheid bestaat en waar niet.
Ik kan me voorstellen dat me dat niet in dank afgenomen wordt, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat degenen die inmiddels reacties gegeven hebben op de geschreven artikelen positief reageerden. Dat zegt toch wel het één en ander over ons Lichtwerkers/brengers en de staat van onze ontwaaktheid, en uitgelijnd te zijn met onze hart-geest verbinding en dit in evenwicht te hebben. Dus “Walk ik mijn Talk”. Ik spreek mijn Waarheid … En deze hoeft niet per se jouw waarheid te zijn…
Boodschappen die via de Hogere Dimensies in het verleden doorgegeven werden, spraken over het gevoel dat je hebt bij het lezen van de gechannelde boodschappen. Vanuit je hart te voelen, vanuit je hart te denken als het ware. “Heb ik ergens een gevoel dat aan mijn hart knaagt als het ware, krimpt mijn hart ineen of heb ik de neiging snel verder te lezen om datgene wat niet goed met me resoneert uitgelegd te zien, zodat ik er toch mee akkoord kan gaan?” Dat soort dingen zijn heel belangrijk om bij stil te blijven staan. Ook het bekijken van de logica in een boodschap is heel belangrijk. Maar het evenwicht van de hart-geest verbinding is het belangrijkste want dan werkt je onderscheidingsvermogen optimaal.

donderdag, november 24, 2016

De Arcturiaanse Raad - De Momenten van Ontwaking & De Caleidoscoop van Jullie Levens - 23 November 2016 / Daniel Scranton


De Arcturiaanse Raad
De Momenten van Ontwaking
23 November 2016 / Daniel Scranton

“Groeten, wij zijn de Arcturiaanse Raad. Wij zijn verheugd om ons met jullie allemaal te verbinden.
Wanneer je middenin één van je processen van wording bent, herken je noodzakelijkerwijs niet wat er op het moment gebeurt. Het is gewoonlijk alleen nadat je de ervaring hebt gehad dat je in staat bent de groei te herkennen die zich voorgedaan heeft en hoe jij je voordeel gedaan hebt van door de ervaring heengegaan te zijn.
Dit kan je enig perspectief geven over wat het ook maar is dat je momenteel ervaart. Omdat, als je te midden van één van deze ervaringen kunt ontwaken, je het voordeel meteen kunt beginnen te ontvangen, en jij je weerstand kunt loslaten aangaande dat wat je ervaart.
De reden waarom de grote meerderheid van jullie niet naar dit weten komt te midden van een beproevende tijd in jullie leven is, omdat jullie te verstrikt zitten in de ervaring zelf. Jullie worden jezelf gewaar doorheen de details te navigeren, branden te blussen en met al jullie macht te proberen jullie weg eruit vandaan te vinden.

Dankbaarheid….


Dankbaarheid….
Van Mijn Hart naar Jullie Hart

Vandaag is het Thanksgiving Day in de Verenigde Staten. Wij hebben hier in Nederland niet zoiets, en in feite is het net zoals met Valentijnsdag, dat gewoon iedere dag de Liefde gevierd behoord te worden, en dus ook dat wij gewoon iedere dag dankbaar zijn voor de overvloed die ons ten deel valt. Zowel het bewuste als het onbewuste.
Dankbaarheid op zoveel gebieden is mogelijk. Je kunt dat in één samenvatten en het richten naar het Universum. Je kunt het tegen familie, vrienden en kennissen uiten.
Normaal gesproken doe ik dit nooit openlijk richting jullie allemaal, maar ik voel iets in me dat me aanzet om vandaag toch mijn dankbaarheid naar alle lezers van deze Blog te uiten. En dus luister ik naar die innerlijke stem en wil ik jullie allemaal bedanken voor de tijd die jullie steken in het lezen van de vertalingen en dat jullie dat ervan leren wat voor jullie eigen ontwikkeling waardevol is. Dat een ieder van jullie, op jullie eigen unieke manier, de frequentie van de planeet verhogen. Het Bewustzijn, het Christus Bewustzijn, verhogen … bewust of onbewust … Dat is niet niets. We gaan met z’n allen door zoveel heen. Ons wordt aan alle kanten heel veel kennis aangeboden en soms zit daar iets tussen dat ons enorm weet te steunen, of het is een AHA boodschap, een besef of begrip waar je al die tijd je vinger niet op gelegd wist te krijgen. Of wat dan ook…

Aan Een Ieder Die Denkt dat zij Achterop Raken in het Leven - November 2016 / Jamie Varon


Aan Een Ieder Die Denkt dat zij Achterop Raken in het Leven
November 2016 / Jamie Varon

Je hebt niet meer motivatie nodig. Je hoeft niet in/naar actie geïnspireerd te worden. Je hoeft niet wat voor meer lijsten en posten dan ook te lezen over hoe je niet genoeg doet.
Wij handelen alsof we genoeg artikelen en genoeg kleine Pinterest quotes kunnen lezen en dat plotseling het kleine knopje in onze hersenen ons in actie zal zetten. Maar, eerlijk, hier is het ding waar niemand echt over praat wanneer het aankomt op succes en motivatie en wilskracht en doelstellingen en productiviteit en al deze kleine modewoorden die in/naar de populariteit gekomen zijn: Jij bent zoals je bent totdat je dat niet langer meer bent. Jij verandert wanneer je wilt veranderen. Je zet je ideeën in actie in de timing die het beste is. Dat is gewoonweg hoe het gebeurt.
En wat ik denk dat wij allemaal meer dan wat dan ook nodig zijn is dit: toestemming om te zijn waar het ook maar de fuck is waar wij zijn wanneer wij daar zijn.
Je bent geen robot. Je kunt motivatie niet gewoon maar tevoorschijn toveren wanneer je het niet hebt. Soms ga je door iets heen. Soms gebeurt het leven. Leven! Herinner jij je het leven? Yeah, het leert jou dingen en soms zorgt het ervoor dat jij de lange weg eromheen neemt voor je grootste lessen.