donderdag, juli 30, 2020

Stralingssymptomen … Zijn de (mogelijke) Veroorzakers Daarvan Schadelijk of Niet?


Stralingssymptomen …
Zijn de (mogelijke) Veroorzakers Daarvan Schadelijk of Niet?
30 Juli 2020 / Cobie de Haan

Onlangs vroeg iemand mij om nog een artikel te schrijven met Nieuwe Waarheden, zoals ik ze noem. Ik vertelde hem (en je weet wie je bent) dat ik me daar niet toe geroepen voelde. Vandaag echter, kom ik terug op die uitspraak. Ik ben tot de conclusie gekomen dat één aspect toch belangrijk is om onder de aandacht te brengen, en dat betreft de ‘zogenaamde’ straling met de daarbij behorende ‘zogenaamde’ stralingssymptomen van 4G of 5G, of Wifi of hoe het ook maar genoemd mag worden waar wij dagelijks mee te maken hebben.
Mijn Spirit Team verzekert mij ervan, en ook de beide Eerstelingen, dat dit soort stralingen absoluut onschadelijk zijn voor de mens of zelfs voor de Flora en Fauna. Waarom zeggen zij dat?
Wel, eerst even een klein geheugensteuntje … als je mijn voorgaande artikelen gelezen hebt, dan ken je het systeem dat in de geestelijke wereld bestaat.
Dat is of zijn; De beide Eerstelingen (Vader en Moeder), het hele (enorme) grote Scheppers-collectief, de Overzielen en de Hogere dimensionalen.
De Eerstelingen en de Scheppers werken met elkaar samen om de Overzielen en Hogere Dimensionalen (de Zeilstenen) en Mensheid (de Diepzeeduikers)* van de Aarde te gidsen of elkaar te helpen zaken en dingen beter te begrijpen en te doorzien, zaken te weten te komen en diepgaand te doorgronden.


Dus als de hogere dimensionalen en overzielen - deze beide groepen zetten incarnaties uit op de planeten, dus ook op de Aarde - zaken onjuist aanpakken op eender welke planeet dan ook, dan gaan de Eerstelingen samen met de Scheppers aan de slag om het één en ander bij hen onder de aandacht te brengen. Dit doen zij bij ons, dus via de incarnaties waarmee gewerkt wordt. Deze incarnaties krijgen dan bepaalde ‘gezondheidsproblemen’ die heel vaak door onze medische wetenschap/wereld niet echt goed begrepen en verklaard kunnen worden. De auto-immuunziekten zijn daar een zeer duidelijk voorbeeld van.
De symptomen en ziekten die wij als mens zijnde krijgen, zijn dus heel moeilijk te verklaren of te genezen voor onze gevestigde medische wetenschap. Er bestaan vele vraagtekens over, en om ons soms toch nog te kunnen helpen worden aan ons medicijnen verstrekt die vaak het immuunsysteem moeten onderdrukken, soms zodat andere medicijnen hun werk kunnen doen, soms omdat het immuunsysteem in ‘opstand’ komt tegen het eigen lichaam. En dat is natuurlijk een zeer ongezonde situatie. Want we weten ook dat deze zogenaamde “paardenmiddelen” heel veel negatieve bijwerkingen hebben.
Degenen die in de geestelijke wereld leven noemen zichzelf ‘energie-wezens’. Als zij dus niet correct met ons aan het werk zijn, waardoor ons lichaam zogezegd in opstand komt, wat dus veroorzaakt wordt door leden van het Scheppers-collectief, want zij kennen onze lichamen van haver tot gort, is het de bedoeling dat het hogere zelf diens ‘wenkbrauwen’ gaat fronsen en zich af gaat vragen wat het nu is dat hij of zij leren moet van die ziekte of dat symptoom.
Sinds lange, lange tijd hebben ze nooit dat verband gelegd, zij dachten dat dit een soort van moeilijkheidsgraad van het ‘spel’ was dat zij met de Aarde aan het spelen waren. Nu, in het proces hier bij mij weten ze inmiddels wel beter.
In de tegenwoordige tijd, en natuurlijk met de ‘ascentie’ van onze planeet, wordt er extra aan gewerkt om deze werkwijze van de Eerstelingen en Scheppers duidelijk te krijgen bij de “Zeilstenen”. Maar ook hebben ze een gereedschap in handen gekregen in onze tijd door de stralingsgraden die vrijkomen van bijvoorbeeld Wifi of 4G of 5G*. Want mensen liepen hier rond met grote vraagtekens, van wat is er mis met mij? Wat mankeert mij? Ben ik overspannen? Heb ik een Burn-out? Is er iets dat helemaal uit balans is binnenin mij?
* Apparatuur dat dit op kan meten, kan door de geestelijke wereld heel gemakkelijk beïnvloed worden.
Dit soort vragen zou ook hun hogere zelf gealarmeerd moeten hebben, maar dat deed het niet.
Maar de straling staat gelijk aan energie - zij noemen zich zelf immers energiewezens -  dus hebben de Scheppers ook die gedachten in de mens vastgezet als zijnde een verklaring voor hun niet verklaarbare ziekten en symptomen. Dit zou namelijk nog weer beter verwijzen naar wat de Scheppers via de symptomen duidelijk proberen te maken bij de Zeilstenen.
Wij hier op de Aarde werken immers met BEWIJSLAST. Wij willen bewijzen om zaken te verklaren en te onderschrijven. De wetenschap werkt met dat model. Iets dat niet bewezen kan worden bestaat ook niet (volgens hen), vandaar dat zij ook zo tegenwerkend zijn aangaande de geestelijke wereld.
Wij, degenen die in contact staan met die geestelijke wereld, weten wel beter maar wij kunnen het met de beste wil van de wereld aan niemand bewijzen dat we contact met hen hebben. Dat ze soms met ons praten via telepathie, dat ze via ons praten via onze stem. Dat zij met ons werken en samenwerken.
Dus degenen die roepen dat zij van de straling van 4G of wat dan ook, last hebben, GELOVEN dat. En op dat geloof wordt verder geborduurd. De wetenschap gaat proberen te bewijzen of deze mensen ook gelijk hebben. En hier en daar zijn wel tekenen waargenomen dat straling invloed heeft op het lichaam. Weet dan dat dit door de Scheppers bewerkstelligd wordt … alleen maar om het feit dat wij alles willen staven met bewijs, en dat een universele wet ook dicteert, dat waar je in gelooft ook jouw deel zal zijn.
Onze wetenschappers lopen dus achter, als het ware - maar niet heus, op degenen die claimen en geloven dat die stralingen hen beïnvloeden. Hun geloof zorgt ervoor dat het dat doet. Dus als je het loslaat en voor jezelf weet dat het je niet deert, dan zal het dat ook niet doen. Tenzij … … je hogere zelf diens lessen niet leert! Want dan zal het probleem blijven bestaan.
Maar ik kan jullie ook gerust stellen dat alle hogere zelven hun uiterste best gaan doen om jullie nu volledig en diepgaand te doorgronden en te begrijpen. Dus eigenlijk zouden alle symptomen die wij met straling in verband brengen als vanzelf moeten gaan verdwijnen!
Dus dat wat de hogere dimensionalen moeten begrijpen en dus leren, wordt bij ons vaak in het lichaam vertaald naar ziekten en symptomen van het één of ander.
Het proces waarin ik geplaatst werd in September 2015, heeft mij al van alles aan symptomen gegeven. En ik kan jullie vertellen dat deze tijd beslist niet prettig is geweest. Een ziekte was bij mij al geactiveerd. Namelijk Sarcoïdose, en dat is een ziekte waarbij het immuunsysteem het eigen lichaam aanvalt. Dat kan op ieder gebied van het lichaam zijn. Dus mijn ziekte was als een voorbereiding op dit proces van nu bij mij geactiveerd!!
Zoals ik ook al eens verteld heb in een artikel, komt de auto-immuunziekte Fybromyalgie alleen bij Lichtwerkers enz. voor. Maar daar kunnen dus een heleboel andere auto-immuunziekten aan toegevoegd worden. En ja, ook leden van de Mensheid kunnen dat hebben of kunnen dat ondergaan, omdat zij en hun gidsen ook lerende zijn.
Dit is een klein tipje van vele zaken die in de naaste toekomst of een toekomst die iets verder weg ligt, uitgelegd gaan worden. Hoe alles in elkaar steekt en werkt. Ik wil met dit artikel alleen maar zeggen, je hoeft niet angstig te zijn voor het uitrollen van het 5G netwerk. Zoals ik eerder vertelde, men heeft mij keer op keer verzekerd dat dit niet schadelijk is voor ons. Als men via channelings spreekt over ‘illusies’ hier op Aarde, dan zijn het vaak dit soort illusies waarnaar gerefereerd wordt.
Alsjeblieft, als dit artikel niet met je resoneert, schuif het gewoon terzijde en ga door met dat wat wel met jou resoneert. Respecteer mijn Waarheid, zoals ik jouw Waarheid respecteer.
In Liefde en Respect,
Cobie de Haan
Copyright © 2020, Cobie de Haan. Alle Rechten Voorbehouden. http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ Voel je alsjeblieft vrij om deze inhoud met anderen te delen, met vermelding van de auteur en de link van het originele artikel.

4 opmerkingen:

  1. Top om dit van je te vernemen. Tnx Coby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Cobi! Voor 5G was ik persoonlijk niet bang, maar ik kan dit weer wel voor andere aspecten gebruiken...en ook belangrijk om angsten los te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cobie

    Leuk om weer van je te horen.
    Over die straling heb ik ook nooit iets gelooft dat het schadelijk zal zijn.
    Mijn connectie met mijn andere ik en de andere dimentionale gaat ook goed, de connectie word steeds sterker.
    Ben er zeer blij mee !!!.

    Mvg Richard Florin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cobie,

    Ik voel wel degelijk de straling van een computer (die daarom op een andere kamer staat), Wifi in een wat mindere mate en ook een telefoon die op dat moment met 4G verbinding heeft. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het wel degelijk je energielichaam kan verstoren mits je dit uberhaupt zelf kan voelen, want dan kun je het ook oppikken. Mij wordt gezegd (van boven) dat 5G niet schadelijk is als ik het zelf maar niet gebruik op een telefoon. Maar toch, we worden met z'n allen zo zwaar gebombardeerd met verstorende frequenties. Alhoewel we er wel steeds weerbaarder voor worden is het toch echt niet zo gezond hoor. En dit terwijl als men deze frequenties harmonieus zou maken het juist goed voor ons zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen