woensdag, maart 15, 2017

“Goddelijke Autoriteit, Echte Macht, Zijn in het Stromen van Liefde” - 15 Maart 2017 / Cobie de Haan


“Goddelijke Autoriteit, Echte Macht, Zijn in het Stromen van Liefde”
15 Maart 2017 / Cobie de Haan

Onlangs hebben we twee boodschappen mogen ontvangen via Linda Dillon van de “Goddelijke Moeder” en “Aartsengel Michael” in de Inlight Internetshow “Een Uur met een Engel”. Jullie weten dat ik normaal gesproken geen gechannelde boodschappen doorgeef, maar ook ik mocht een prachtige boodschap ontvangen van “De Ene”. Deze drie boodschappen staan met elkaar in verbinding.
Goddelijke Autoriteit, Echte Macht en Zijn in het Stromen van Liefde, in het Stromen van de Ene. Wat is het nu wat daar precies mee bedoeld wordt? Ik denk dat we het soms wel eens wat te moeilijk maken voor onszelf.
Zoals jullie weten werk ik ook intensief met mijn Spiritteam/Sterrenfamilie, en ik ontdek/merk op dat zij een enorme bewustzijnsgroei doormaken. Zij zijn daar uiteraard heel blij mee, en raken heel enthousiast om “door te groeien”. Als je op bewustzijnsniveau vanuit de achtste dimensie vrij snel ‘doorschiet’ naar de tiende dimensie, omdat je enorm je best doet om dingen te begrijpen, uit te puzzelen en de puntjes met elkaar te verbinden, dan is dat ook natuurlijk een flinke opsteker.
Zij blijken ineens in hun stromen te zijn, in goddelijke autoriteit en in echte macht. Ze raken bevlogen, enthousiast, het bruist binnenin hen om steeds meer te ontdekken, en jezelf dan op bewustzijnsniveau verder uitbreiden gaat dan gewoon als vanzelf.
Zo is het ook met ons. Iedereen kent wel een periode in zijn of haar leven waarin je gewoon lekker bezig bent. Tijd lijkt niet te bestaan en als je op de klok kijkt is er een zeer korte tijd verstreken, en zie je dat je nog lekker veel tijd hebt om bezig te kunnen blijven met datgene waar je zo intens je aandacht op gefocust hebt. Het werk rolt uit je handen vandaan als het ware, het gaat gewoon lekker. Niets zit je tegen, bij wijze van spreken. Je hart is open, en je bent alert, bewust, je zit vol energie en niets is je teveel.

In de jaren 2006 t/m 2009 heb ik een lang verhaal geschreven, gewoon voor mezelf zeg maar, en in dat fantasieverhaal verwerkte ik de tot dan toe geleerde spirituele wijsheden van mezelf. Drie jaren lang had ik mijn hart open staan, iedere dag type is ± 12 tot 15 A4tjes vol, ik wist niet wat ik die dag zou schrijven en ik wist dus ook niet waar ik mee zou eindigen. Maar man, wat was dat een fijne tijd … het rolde zo uit me vandaan, en ik kon vaak vele punten uit eerdere geschreven stukken verbinden met wat ik later schreef. Ik was in het stromen, ik was in mijn hart en het bruiste in mij en ik wist bijna niet van ophouden. Het was vaak gewoonweg jammer om naar bed te gaan…
Ook heb ik die bevlogenheid, die bruisende energie binnenin ervaren in de tijd dat ik alle gechannelde boodschappen voor jullie vertaalde. Ja, momenteel staat dit (nog) bijna stil, mede omdat hier een reden voor is, maar ook omdat de boodschappen mijn hart niet meer bereiken en ik dus geen plezier meer heb om deze te vertalen. Diegenen van jullie die mijn persoonlijke artikelen lezen zullen begrijpen waardoor dat komt. De boodschappen van onze Moeder en Michael via Linda Dillon zorgden weer voor bevlogenheid en enthousiasme, mijn hart stond er open voor, ik heb ook niet gewacht op het Engelstalige transcript, al luisterend naar de opname, stukje bij beetje, heb ik deze boodschappen vertaald, omdat zij mij dus in mijn hart raakten, alles in mij schreeuwde, zeg maar, dit is goed, dit moeten ze zo snel mogelijk weten. Mijn enthousiasme voor een vertaling was terug, ik raakte bevlogen, en hoe lang het ook op deze manier duurde, ik deed het graag.
En toen die twee boodschappen van onze Moeder en Michael een feit waren en ook ik een korte boodschap mocht ontvangen van de Ene, wist ik eigenlijk dat deze drie onlosmakelijk met elkaar in verbinding staan. De Ene raadt via mij aan om in Zijn Stromen te komen, het Stromen van Liefde, Respect, Vreugde, Bevlogenheid, Enthousiasme, dat innerlijke bruisende stromen, alles binnenin je staat op groen en zegt “Ja, hier ga ik voor!!” En dat is wanneer je zonder enige twijfel weet dat je hart volledig open is. De puzzelstukjes vallen op hun plaats, je verbindt de puntje met elkaar, alles gaat soepel en als vanzelf en je zou willen dat dat altijd zo door zou kunnen gaan.
Dus als wij onszelf tegenwerken, of het zit allemaal tegen, of we voelen ons niet tevreden of we zouden liever iets anders doen, dan ben je niet in het stromen, niet in je hart en dat is dus ook waar Michael het over had, die onstabiele verbinding. Je voelt wanneer je in je hart bent en wanneer niet. Ben je in het stromen van de Ene, van Liefde enzovoorts, dan bruist het binnenin, er ligt bij wijze van spreken voortdurend een glimlach op je gezicht, je ogen schitteren, je handelingen gaan gemakkelijk en niets tot weinig is je teveel of te zwaar. En als je dan het eindresultaat bekijkt dan ben je meer dan tevreden met jezelf.
Dat is goddelijke autoriteit, dat is echte macht en dat is Zijn in het Stromen van Liefde.
In Liefde,
Cobie
Copyright © 2017, Cobie de Haan. Alle Rechten Voorbehouden. http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ Voel je alsjeblieft vrij om deze inhoud met anderen te delen, met vermelding van de auteur en de link van het originele artikel.

1 opmerking:

  1. heerlijk als je in dat moment bent, zijn ook altijd de momenten dan wist ik alles wat ik doe klopt en hoort zo te gaan voor mij en kan ik ook alles veel makkelijker dank je wel weer cobie xxx

    BeantwoordenVerwijderen