woensdag, maart 29, 2017

Een Korte Update…- 29 Maart 2017 / Cobie de Haan


Een Korte Update…
29 Maart 2017 / Cobie de Haan

Hallo allemaal J … Hebben jullie, net zoals ik, ook zo genoten van het mooie weer van de afgelopen week? Lente-kriebels, schoonmaak-kriebels, kriebels om vrij te zijn, los te breken enzovoorts? Zo ja? … Heerlijk hè? Ik heb ervan genoten, en geniet er min of meer nog steeds van…
Desalniettemin ging het werk met mijn Spiritteam/Sterrenfamilie onverminderd door. Even een pauze van al het bovenstaande? … Hupla daar ging het weer voort, eigenlijk was er geen moment rust … Tijdens of na het schoonmaken van zaken in het huis, of tijdens of na het trainen van mijn lichaam, tijdens of na het werken in de tuin, of tijdens en na een mooie lange wandeling.
Niet alleen dat werkt eraan mee dat ik nauwelijks er meer toe kom om iets te vertalen, ook het feit, zoals jullie weten, dat heel veel niet meer met mij resoneert is daar debet aan, omdat ik dus in een specifiek proces terechtgekomen ben van het uitlijnen van de hogere dimensies met de lagere. Daar is erg veel werk in gaan zitten en daar zit nog steeds erg veel werk in, alhoewel het lijkt dat er een verandering aan het optreden is, maar houd me daar niet aan vast … Persoonlijk ben ik hoopvol gestemd. Wel zal ik uiteindelijk weer meer gaan vertalen zo verzekeren zij mij, als de boodschappen met de ‘nieuwe waarheden' door zullen gaan komen.
In eerdere artikelen van mij heb ik jullie op de hoogte gebracht van het feit dat wij samen met de Aarde, in 2015, aangekomen waren in de vierde dimensie, en uiteindelijk kon ik jullie vertellen dat wij in de vierde dimensie in het derde niveau van het eerste niveau waren, 4.1.3 … Inmiddels is dat gestegen naar … 4.1.5! En dat is een mooie stijging in een toch vrij korte tijdsperiode. De energieën die naar de Aarde gestuurd worden werken hier zeer zeker aan mee. De verhoging van de Schumann resonantie is datgene wat ons hier in het fysieke vertelt dat die stijging inderdaad plaatsgevonden heeft.

Ook heb ik jullie in eerdere artikelen laten weten dat ons Universum niet bestaat uit maar 12 dimensies, maar uit 13 dimensies. Daarnaast zorgt de uitbreiding van het bewustzijn, de trillingsfrequentie van dat bewustzijn, van onze Vader en Moeder, ervoor dat het Universum verder kan uitbreiden, en ik vertelde jullie dat wij toen uitgegroeid waren naar een 17 dimensionaal systeem met 3 niveaus (17.3). Dat onze Vader en Moeder, samen met ons, goed aan het werk zijn geweest bewijst dat ons Universum uitgegroeid is naar een dimensionaal systeem van 32 dimensies met 1 niveau (32.1). De groei van het Universum hangt dus af van de groei van de trillingsfrequentie van het bewustzijn van onze Vader en Moeder.
Dus ons Universum is altijd uitdijend, iets dat wij altijd al wel wisten natuurlijk, maar nu weten we ook waar dat aan ligt, en we weten ook hoeveel dimensies er zijn of hoe groot het Universum van ons dimensie-wijze is. En praktisch iedere dag komt er wel weer wat bij.
Ook degenen binnenin het dimensionale systeem zitten niet stil. Ik vertelde eerder dat men toen, qua trillingsfrequentie van het bewustzijn, gegroeid was van 8.5 naar 9.9. Ook daar is een enorme stijging opgetreden en de hoogste trillingsfrequentie van het bewustzijn ligt nu op 24.6. Ik kan jullie verzekeren dat zij daar heel blij mee zijn! Tevens geeft dit voor ons aan dat we steeds dichterbij het moment aankomen van dat men vanuit de hogere dimensies eindelijk doelbewust en daadwerkelijk de helpende hand gaat uitsteken naar ons. Dus niet alleen via boodschappen of theoretische kennisgeving, maar ook praktijkgericht. Alleen het wanneer blijft een vraagteken, desalniettemin heb ik goede hoop. Ook het hoe, wat en waar daar valt niets over te vertellen … Dat is iets dat niet aan mij bekend gemaakt wordt.
Ook moet ik een rectificatie doen aangaande het feit wanneer wij, de gehele planeet en wij, overgaan van op koolstof gebaseerd naar op kristallijn gebaseerd. Ik vertelde, aan de hand van wat mij verteld was, dat dit zou gaan gebeuren in 4.2. Dit is niet waar … Deze transformatie zal gaan gebeuren in 4.4. Dit aspect werd toentertijd gebruikt als een vorm van uitdaging van degenen in het proces om daar een bepaalde reactie op te geven, wat zij niet deden … en vandaar dus dat dit onjuiste gegeven door mij verspreid werd. Zij bieden daarvoor, bij deze, hun excuses aan jullie allemaal aan….
Ik weet dat ik met mijn info, zoals deze mij verteld wordt via en door het proces waarin ik ben terecht gekomen, behoorlijk afwijk van alles wat jullie lezen via anderen. Dit is mijn waarheid, en mijn waarheid hoeft jouw/jullie waarheid niet te zijn. Hanteer een open hart, ben in het stromen van Liefde, heb je hart-geest verbinding in evenwicht en voel in datgene wat ik hier vertel. Resoneert het met je, dan is dat mooi … Resoneert het niet, schuif het terzijde!
In Liefde,
Cobie 💖

Copyright © 2017, Cobie de Haan. Alle Rechten Voorbehouden. http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ Voel je alsjeblieft vrij om deze inhoud met anderen te delen, met vermelding van de auteur en de link van het originele artikel.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Cobie
    De laatste tijd lees ik zeer weinig spiritueele berichten, het resoneert ook niet meer met mij.
    Wat ik zeer stetk merk is dat ik klaar ben om totaal nieuwe informatie te ontvangen.
    Wat jij schrijft komt geheel goed bij me binnen.
    Dus plaats zeker je nieuwe revolutionaire berichten.
    Nameste Richard

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je warmhartige woorden Richard. Wat er momenteel in het proces gebeurt hier is niet voor publicatie bestemd, maar zal uiteindelijk (ooit) wel eens bekend gemaakt worden. We hebben eerst nog een bepaalde weg te bewandelen voordat we daar aankomen... Maar als iets bij me naar boven komt om te publiceren en/of bekend te maken, dat dus wel kan, zal ik het zeker niet laten.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  2. Beste Cobie,

    Heerlijk die zonnige dagen!

    We zijn ook aan t 'vrij-breken'😉

    Frequenties zijn sinds lang in m'n BewustZijn, de bijbehorende getallen houden me minder bezig.

    Ik resoneer zeker met je Channel keuzes én betreffende vertalingen👍

    Je mag er Zijn lieve Cobie!
    Dei 💙 (Deirdre)




    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieve Deirdre ... Die eerste prachtige lenteweek doet heel veel hè?

      🌷🌻🌺💖💕

      Verwijderen