donderdag, maart 23, 2017

Een Boodschap van Hoop en voor Dingen om te Komen! - 20 Maart 2016 / ­Aluna Joy Yaxkin



Een Boodschap van Hoop en voor Dingen om te Komen!
20 Maart 2016 / ­Aluna Joy Yaxkin

Zegen voor de Equinox
Een boodschap van hoop en voor dingen om te komen.
Eindelijk, we beginnen een nieuw evenwicht binnenin te vinden. We halen naar binnen onze slopende angst en onzekerheid die in deze afgelopen maanden gecreëerd werd. We zullen beginnen te voelen dat een nieuwe levenskracht naar ons terugkeert dat ons een hervonden bevrijding geeft op een hoger vlak … maar er is nog steeds heel veel werk dat er gedaan moet worden … en we zullen het gedaan krijgen.
Sentimentaliteit heeft zich langzaam opgelost sinds 2012. We betreden een schone lei in een nieuw tijdperk dat weinig te maken heeft met de manier waarop de dingen waren. We laten het achterhaalde verleden los om ruimte voor de toekomst te maken. Er is heel veel wereldwijde en persoonlijke afbraak dat nog steeds moet komen, niettemin zijn wij in een betere, sterkere plaats om rondom het vallende puin heen te dansen terwijl we doorgaan voorwaarts te gaan. We zijn meer in staat om boven de massale kwaadheid, verwarring en uitzinnige energie uit te stijgen dat met de samenpersing en afbraak van een oud paradigma komt. We kunnen nu terzijde treden en het volledig ongedaan maken van oude paradigma’s toestaan. We bereiken een hogere waarnemingsmodus, en graven minder in de energie-afvoer van overdreven reageren. Wij zijn ankers voor het oog van de storm.

De waarheid zelf staat terecht. Wat aan ons verteld werd in de massa media, sociale uitlaatkleppen en onze maatschappij in diens algemeen wordt tot in de kern uitgedaagd op manieren die wij ons niet voorgesteld zouden kunnen hebben. Onze persoonlijke waarheid wordt ook uitgedaagd, maar de meeste mensen die dit lezen zijn gewend aan dit proces. Wij zijn sterker, meer gecentreerd en verlicht om meer volledig vanuit onze innerlijke waarheid, onze harten, onze innerlijke barometer en bullshit meters (Sorry, ik moest dit zeggen), te leven. Dit is nochtans een volgende fase van ons en dat we ons zelfmeesterschap binnengaan. Voor de rest van de massa’s daarbuiten, zij komen  naar het schokkende besef dat de waarheid niet DAARBUITEN is, noch is het dat ooit geweest. Alle illusies van bescherming, die met de paplepel ingegoten externe waarheid voor de massa’s, wordt nu onder hen vandaan getrokken.
Als je de aanwijzingen nu nog niet opgemerkt hebt … je hebt gevoeld dat jij je aan het voorbereiden bent op iets groots dat op het punt staat om te arriveren. De enige reden waarom je de drang voelt om schoon te maken en schoon te maken is omdat de grote deur nu dichterbij dan ooit is. Het is gemakkelijker geworden om de oude, niet gerealiseerde verwachtingen los te laten. Schenk aandacht aan je subtiele reacties op je omgeving en sociale wisselwerkingen. Als je bij jezelf gewaarwordt je van wat dan ook terug te trekken (fysiek, mentaal, emotioneel, spiritueel), vind dan een weg om het los te laten. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het zal zijn om jezelf aan te passen aan deze snel opvolgende energieën.
Het is gemakkelijker geworden om de oude, fysieke, materiële “dingen” los te laten. Het opruimen van oudbakken energie in je persoonlijke omgeving is belangrijk. Doneer alle materiële dingen die je niet langer meer gebruikt. Vervang of ruim dingen op die klemzittende energie in zich hebben zitten. Wij vervingen onlangs ons bed en maakten onze slaapkamer schoon (slechts één voorbeeld), en ik kan jullie vertellen wat een verschil dat gemaakt heeft.
Denk eraan, dat waar het ook is de je woont/leeft, dat dat je heilige tempel is. De energie die het bevat zal jou volledig ondersteunen en je helpen met waar je naartoe gaat, als je tempel nieuwe energieën reflecteert. Maak schoon en reinig alles. Zet de dingen in je tempel anders neer om de geblokkeerde energie vrij te maken. Verwijder al je heilige objecten en kristallen en reinig hen met een zonnebad in deze nieuwe Equinox energie. Poets. Als je geen rook kunt tolereren, ik houd van frankincense en mirre spray van ZUMI. Ik verdamp ook Egyptian Golden Oil in mijn woning.
Wanneer ik onzeker ben over wat los te laten, vraag ik dit aan mezelf, “Is dit iets voor de toekomst of iets dat mij aan het verleden vasthoudt?” Houd alleen gereedschappen voor de toekomst. Waar het op neerkomt, als het niet meer resoneert, laat het los.
Bovenal … vanaf deze Equinox voorwaarts gaand, is het zeer belangrijk om het evenwicht in het oog van de storm te bewaren, en niet verstrikt te raken in de samendrukkende energie dat deze wereldwijde afbraak creëert. Wij zijn nu wereldwijde ankers. Houd je onzinnige vrees onder controle, en houd je hartcentrum en je innerlijke waarheid in stand. Hoewel er veel onzekerheid en verwarring is over hoe voorwaarts te gaan in deze tijd, alles dat we nu hoeven te doen is om onze huidige moment op te ruimen en schoon te maken, en te wachten totdat de grote, gouden deur voor ons open gaat.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright Aluna Joy Yaxkin © 1995-2017 http://www.alunajoy.com/index.html

4 opmerkingen:

  1. Dag lieve Cobie,
    Dit klopt helemaal met waar ik nu volop doorga, qua gevoelens en qua huis-inrichting: veel van het oude doe ik weg, ik vervang het door nieuwe, lichte, vrolijk gekleurde boho-spullen. Mijn woning voelt nu al veel lichter en plezanter aan.
    Er is een nieuwe start begonnen, en dat is zeer merkbaar!
    ;) Dit artikel helpt wel om mijn spaarzame ego gerust te stellen, (ik dacht dat ik de koopziekte gekregen had of zo)! Hhhh.
    Groetjes, Thx Cobie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Emelle,

      Ja, ook ik ben druk aan het schoonmaken en reinigen, ben ook weer aan het trainen gegaan en daarnaast ga ik ook met dit mooie weer de tuin in ... Oud blad opruimen, afgestorven delen van planten afhalen en zorgen dat het er allemaal weer fris en vrolijk uit gaat zien. Heerlijk dit weer, dat doet wel weer wat met een mens.
      Het is echt een nieuwe start, en ik ben er beslist blij mee!!

      Dank je wel voor je reactie, doet me heel veel goed!!

      In liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  2. Ik heb vandaag ook met dit gevoel in de tuin gewerkt. Echter dat doe ik iedervoorjaar. Zou het nu makkelijket gaan? Vanzelf misschien?
    Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien wel ... Ik had dit vorig jaar zeer beslist niet, dat kan ik me nog wel herinneren. In ieder geval, geniet ervan!!

      Verwijderen