donderdag, februari 23, 2017

LiefdeLicht-Energie: Ongekende Stijging van 662% !!!! - 23 Februari 2017


LiefdeLicht-Energie:

Ongekende Stijging van 662% !!!!
23 Februari 2017
 (Klik op de afbeelding voor een groter plaatje)
 


*** Onderaan de Grafieken wordt enige uitleg gegeven over de waarden die gemeten worden.
Voel je deze stijgingen van de LiefdeLicht Energie in je Lichaam? Voel je deze sterk of nauwelijks? Velen hebben te kampen met:
Extreme vermoeidheid,
Griepachtige symptomen,
Slapeloosheid of een onderbroken slaappatroon,
Pijn in de gewrichten, vooral veel last van nek- en lage rugpijnen,
 Duizeligheid, Hoofdpijn,
Jeuk,
(gezichts) opvliegers / koud zijn
Tijdelijk slecht zicht, Droge ogen, Het zien van lichtflitsen (als het ware binnenin de ogen),
Oorsuizen - tonen in de oren,
Misselijkheid, Slechte spijsvertering, Maagzuur, Verstoorde stoelgang, Gewichtstoename,
 Hartfladderen (onregelmatig hartritme) enzovoorts…/ kortademigheid
Een ieder ervaart dat wat voor hem/haar op dat moment passend is. Als je niet tot nauwelijks iets voelt, betekent dit niet dat je ‘de boot mist’, het geeft alleen maar aan, dat jij je op een punt in je proces bevindt waarin je momenteel weinig tot niets voelt. Een ieder van ons bevindt zich in een ander stadium van de transformatie/transmutatie/ascentie en je doet er goed aan geen vergelijkingen te trekken tussen jezelf en anderen!
**Als je het toch niet vertrouwd allemaal, aarzel dan niet om een arts te raadplegen.
Houd van jezelf, respecteer jezelf en houd je hart open. Luister naar je Lichaam! Eet licht en drink voldoende water! Rust wanneer je lichaam aangeeft dat het dat nodig heeft…
Deze metingen zijn gemeten Boviswaarden, Google hiernaar voor meer info. Deze Boviswaarden geven aan wat voor een impact de uitgestuurde energieën van Liefde (Tsunami van Liefde) op de Aarde en ons allemaal hebben. Deze energieën worden vanuit de Grote Centrale Zon via onze Zon naar de Aarde gestuurd door onze Vader/Moeder God. En dit alles staat weer in verbinding met de Schumann Resonantie (hartslag/energie) van de Aarde. En ook ondersteunt dit onze Ascentie terug naar de Hogere Dimensies.

6 opmerkingen:

  1. Dag Cobie, gisteren liep ik in de ZEER felle wind, en toen hoorde ik herhaaldelijk Cohen twee zinnen van 'The Partisan' zingen in mijn hoofd: "... Oh the wind the wind is blowing... ... Freedom SOON will come..."
    De hier op volgende woorden zijn:!!!!.... Then we'll come from the shadows...!!!!
    Nu afwachten voor wie dit bericht in mijn hoofd kwam, en hoelang 'soon' zal duren... ben heel benieuwd. Grts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles wat hierboven staat,heb ik op dit moment al weken lang,en moet zeggen dat dit heel naar voelt,je moet opletten dat je jou vertrouwen niet verliest,hoop dat het komende week wat beter gaat,dank jullie voor je mooie bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien zou jij je spiritteam kunnen vragen, als het je moedeloos maakt en zo, om alles een paar standjes lager te zetten als het ware. Dat het even een poosje wat lichter voor je wordt. Je moet in gedachten houden dat zij niet echt goed weten wat jij voelt, de diepgang ervan dan. Ze begrijpen wel dat het lastig is en dergelijke, maar als jij niet aangeeft dat je het te zwaar vind allemaal, dan laten ze alles in z'n werk gaan zoals zij denken dat het goed is, je schijnt er dan tegen te kunnen. Dus gewoon aangeven dat je vind dat het wat minder moet, en dat je vraagt dat ze het wat lichter voor je maken.... Succes!

      Verwijderen
  3. Hallo Coby,
    Omdat ik jou en je blog hoog heb zitten wil ik je graag iets vragen. Sinds een dag of tien voel ik amper nog connectie met de andere kant, zit ik in een vacuüm. Ik ben bezig om mijn eigen praktijk op te zetten, gebasseerd op mijn heldere gaven en intuïtie en allen lijken platgeslagen. Het is alsof er niets anders is dan de 3e dimensie, dat osn niets te doen staat dan maar te leven en te overleven en dan te sterven. Het klinkt allemaal wat dramatisch maar zo voel ik het ook.
    Heb jij hier meer mensen over gehoord? Kan jij het duiden?
    dank alvast,
    Caat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Caatje,

      Het enige dat bij mij naar boven komt aan de hand van wat je schrijft is, dat je het een poosje rustig aan moet doen met de dingen die je in de planning hebt zitten. Dat je nog even pas op de plaats moet maken ... De dingen zullen weer in beweging komen, dat is iets waar je op kunt vertrouwen, en ik denk/vermoed dat jij de dingen die je van plan bent om te gaan doen dan enigszins anders zult gaan of moeten indelen of uit moet werken. Dus maak je niet bezorgd, er bestaat een reden voor ... Sterkte!!

      Verwijderen