woensdag, december 14, 2016

“Golf Na Krachtige Golf” - 13 December 2016 / Molly Brown


“Golf Na Krachtige Golf”
13 December 2016 /  Molly Brown

De afgelopen paar dagen zijn er verbazingwekkende zonsopgangen en zonsondergangen geweest. Ik raakte verloren in de momenten. Niettemin, ben ik verre van verloren. Ik voel me alsof ik er nog nooit zo recht bovenop gezeten heb. Het is alsof het Universum tegen mij/ons gesproken heeft in deze momenten. Zij zijn krachtig, diepgaand … niettemin zullen niet allen het begrijpen. Eergisteren werd ik overmand met aldus een gevoel van weten en vrede…
Het zou oké met mij geweest zijn als dat mijn laatste moment was geweest. Doch … wij zijn verre van klaar hier.
Ik verwachtte echt niets met gisteren zijnde de 12/12. Ik leerde verscheidene jaren geleden dat ik ernaar neig om in het ritme te zijn van mijn eigen drum/hartslag/muziek … niettemin leidt het allemaal terug naar één. Verscheidene maanden geleden leek ik ook te stoppen met het voortduwen van mijn reis. Niettemin kan ik zeggen, dat het duwen/de aansturing/het weten mij kregen naar waar ik ben. Het is alsof ik moest. En bijgevolg, besef ik gewoonweg steeds weer hoe fortuinlijk ik ben. Ik had/heb de ervaring. Wij allemaal. Je zou het ontwaking, belichaming kunnen noemen … een spirituele ervaring … of zelfs een prachtig leven J. En als je dat volgt, weet je dat het in momenten is zoals die 1940er jaren film. Het is wordt ook meer zoals de film, Lucy.
Ik heb de stappen/stadiums gehad van zielwerk/terugvinden, het balanceren van het Goddelijke Vrouwelijke en Mannelijke, channeling en dan het belichamen van mijn Hogere Zelf en het me dan eigen maken. Het in evenwicht brengen van zielaspecten alsook veelvoudige werkelijkheden en energieën. Het verankeren, ontwaken en opwaarderen van een Lichtlichaam/Universum. Elkeen van deze stappen is intens en verbazingwekkend geweest. Dus zeg ik nederig/bescheiden dat ik niet meer nodig heb. En terwijl het voor mij gemakkelijk mag toeschijnen om het te zeggen … “Iedere stap van deze is genoeg”, zou mijn verstand oprecht prima geweest zijn met slechts de eerste (die was enorm) maar mijn ziel scheen een ander plan te hebben. Ik had geen kennis van elk van deze jaren geleden; het ontvouwde zich gewoon … en zal doorgaan dat aldus te doen.

Serieus echter … kan het ook eenvoudig zijn. Velen hebben niets hiervan nodig om een spirituele ervaring/reis te hebben.
Vanochtend kwam bij mij het woord, DOELSTELLING naar boven terwijl ik naar de opkomende Zon keek. Dat woord was één van de vele die mijn reis opgestart hebben. Samen met het waarom woord. Meer zoals, WAAROM….??!! Of “What the f**k… serieus?” Toen ik met deze blog begon, schreef ik verscheidene posten over doelstelling en naar je droom toekomen. Ik gaf toe dat ik het er moeilijk mee had me te herinneren wat mijn droom/originele weten was. Nu schijn ik het te weten op een zelfs dieper niveau. Zoals, dit moment was mijn droom/doel/doelstelling. Terwijl wij heel veel hier doen/ervaren, kan ontwaken een enorm groot deel zijn van onze doelstelling. Doch, wij vergeten dit. Het antwoord op de doelstelling is ook vaak zo eenvoudig, dat degene die zoekende is naar het antwoord het gewoonweg niet begrijpt.

Niettemin, moeten we het vragen. Het begint het proces. Zoals de vraag van, wie ben ik...? lol … Terwijl ik kon zeggen wij zijn liefde … en een oneindig kosmisch wezen … hebben wij hier geen flauw idee.
Dus gisteren had ik een aantal dingen te doen. Ik had voor meer dan een dag een energetische energie gevoeld - de binnenkomende volle Maan - en toen schakelde het over naar de gelukzalige energie. Gewoonlijk was het dat ik de dingen eenvoudig moest houden wanneer deze energie inslaat aangezien het nieuw voor me was. Gisteren echter was ik in staat om te gaan/doen/vast te houden/te handhaven/ te zijn. Dit is gedurende maanden nu de manier geweest. In opwaarderingen of gelukzaligheid … leven we. Wij geraken daarbuiten. We doen aan zelf-zorg en trekken vaak naar binnen, maar onze grot-tijd is voorbij.
Dus in mijn fysieke reizen gisteren, was ik me steeds weer opnieuw bewust van de worsteling/pijn/ontberingen/moeilijkheden van dit leven. Het was alsof het universum de veelvoudige werkelijkheden/momenten die zich uitspelen aan het onderstrepen was. En toen ik mijn facebook feed natrok … toonde het me wederom dat velen geen gemakkelijke tijd met deze meer recente energie hebben. Vertrouw me maar dat ook ik daar geweest ben en daar op ieder gegeven moment zou kunnen zijn. Niemand is uitgesloten. Ascenderen kan het leven gemakkelijker maken, maar laat je ego jou niet truckeren in/naar het denken dat je dit allemaal uitgevogeld hebt.
Aan het einde van de dag, kreeg ik deze plagerige boodschappen. Ik werd mezelf bijna ijsberend gewaar terwijl ik opmerkte dat ik vaak zei, wow. Terwijl we verschuivingen … en sprongen hebben … was ik nu zoals, wat gebeurde er net?  Versneld, inderdaad. Niettemin ook snel de woordkeuze begrijpend van, een sjabloon laten vallen. Het was alsof alles waar ik eerder over schreef en ervaren had, oh zo verwijderd/oud/klaar was. Ik dacht ook na over de betekenis/symbolisme van Kerstmis op een geheel nieuwe manier.
De boodschappen die ik weer ontving duiden uit dat dit proces jaren neemt (en op sommige manieren decennia/levensspannen) en er gebeurt nu zoveel, dat wij niet bewust weten/begrijpen … totdat we het doen. Ik heb over mijn momenten geschreven terwijl ik struikelde in/naar het creëren/aanzetten van een Lichtlichaam. Wel … nu…
Terwijl woorden verstrekt werden, die ik moet verwerken, begon ik ermee een beetje huiswerk online te doen. Echter, wat is las resoneerde niet (volledig). Dit is niet nieuw. Wij zijn dat wel … wij brengen het. Hallo Wegwijzers/Voorlopers/Lichtwerkers/Leraren/Bloggers. Dit is waar wij voor kwamen.
En alsof op commando ... een geheugensteuntje. Terwijl de energie/boodschappen vervaagden, ging ik naar buiten om naar de bijna volle Maan te kijken. Ik werd begroet door, mist. Mijn teken voor langzaam te gaan … iets zou nog niet gezien kunnen worden. De mysterie/het mystieke. En toen hoorde ik een uil - het loslaten van een oudere versie, aldus wijsheid naar de oppervlakte kan komen. Toen was er echter een moment van stilheid. Stilheid is anders dan stilte. Zelfs in stilte, hoor ik nog steeds/ ben ik me nog steeds bewust van geluiden (alsof ze gedempt zijn). In stilheid, alsof het een nulpunt is, er is niets. In deze momenten, begint het allemaal opnieuw.
Dus laat ons doorgaan om onze ogen, oren, geesten, harten en armen open te houden.
Ik wens wel mee te delen ... de golven/opwaarderingen zullen doorgaan. Zij kunnen anders gevoeld worden … wat afhankelijk is van in welk stadium/welke plaats je bent. Bij tijden schijnt er naderhand een energie kater/terugtrekken te zijn. Zij zijn niet al te plezierig, doch zeer effectief. Eentje werd verhoogd; op de top van de golf om dan teruggekeerd te worden naar het lichaam van het water. Spirit herinnert ons en wij doen ons deel, hier en nu. En de buis (van de golf)… wel erin rijdend, is het gelukzaligheid. Eer het, want niet allen krijgen deze ervaring.

 
En ha, ik vond beide diagrammen een beetje symbolisch. 

Je moet nu werken/spelen/zwemmen doorheen je werkelijkheid. Je doet het beste dat je kunt en dat is genoeg. En dan komt een volgende golf … Hebben we al plezier? Zwemmen in Meesterschap, LIEFDE? J

 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

3 opmerkingen: