dinsdag, december 06, 2016

Energy Update - Het Begin van het Tweede Paradigma van Het Nieuwe Tijdperk is Gearriveerd - 6 December 2016 / Diane Canfield


Energy Update
Het Begin van het Tweede Paradigma van Het Nieuwe Tijdperk is Gearriveerd
6 December 2016 / Diane Canfield

We zijn nu een gloednieuw PARADIGMA binnengegaan en een opgewaardeerd paradigma dat voorheen niet bestond. We stapten in/naar een nieuwe TIJDLIJN terwijl de oude regimes van het verleden wegvielen.
We hebben Brexit en andere delen van Europa die ermee beginnen uit de oude alliantie weg te breken. Dit betekent dat de landen terug zullen gaan naar eerst voor hun eigen burgers te zorgen. Dit is wat er moet gebeuren aangezien wij niet voor anderen kunnen zorgen, zonder eerst te verzekeren dat wij voor onszelf zorgen. Als we deze eenvoudige stap niet volgen, zullen we niets hebben om aan anderen te geven. Zij zijn nu bezig zich bewust te worden van de agenda achter de agenda … terwijl alle donkere geheimen tevoorschijn komen.
Wij zullen een spirituele Liefde feest wereld binnengaan, maar het zal niet gebaseerd zijn op de oude manieren en de oude agenda van de vroegere controleurs. Het zal uit zichzelf gebeuren en niet door wat voor samenspanning van externe bronnen dan ook. Iedereen zal op een gelijkaardige denkwijze zijn en wij ZULLEN ALLEMAAL weten wanneer de tijd goed is om veranderingen te maken. We moeten eerst door deze overgang heengaan.
Er zijn velen die geholpen hebben met deze NIEUWE tijdlijn en zij verzekerden dat het plaatsvond. Met degenen die geholpen hebben, hebben wij ons gevoeld alsof het meer dan een roeping was, het was een richtlijn gegeven door de Schepper zelf. Wij werden eindelijk afgestemd op het Goddelijke en handelden naar de wensen van de hogere niveaus van bewustzijn. Het is gemakkelijk om verstrikt te raken in deze energiestroom van de GODDELIJKE WIL wanneer wij in de hogere niveaus van besef en vermengd zijn met de Schepper en het Universum.

Terwijl we in deze nieuwe tijdlijn gaan zijn heel veel dingen al aan het veranderen. De tijd versnelde en dan op andere momenten vertraagde de tijd. Er is een verbazingwekkende beweging geweest van heen en weer gaande tijd. Dit zal blijven gebeuren voordat wij de volledige nul-tijd bereiken.
Met de tijdlijn veranderingen mogen jullie je ook voelen alsof je middenin een wervelwind zit (stel het je voor) met alles om jou heen wervelend en dat je in staat bent om te pakken en uit te kiezen waar je aan deel wilt nemen. Het is alsof we bij tijden bestaan in het punt van nulpunt energie, waar er geen tijd is. Alles neemt een zeer stil gevoel aan in deze staat van bewustzijn. Een Nieuwe Gave komt tevoorschijn, en wij kunnen beslissen waar wij in betrokken willen raken ondertussen alle keuzes tegelijkertijd ziend.
We hebben een afbraak ervaren van het oude collectief dat deze planeet en ons bewustzijn verliet. Je mag dit in de afgelopen week gevoeld hebben, specifiek een paar dagen geleden. Het is een transmuteren van de donkere energieën die uitgeruimd worden om de weg vrij te maken voor meer Lichtenergie om onze Lichtlichaam systemen (kristallijn) en de planetaire systemen binnen te gaan. We zijn een meer positieve ruimte binnengegaan in het Universum en dit telt ten dele voor het uitgebreide bewustzijn en de bekwaamheid om onszelf NU te ontdoen van het oude paradigma van de agenda van de controleurs.
Je mag ook vaker ervaren dat jij je lichaam verlaat. Ik heb twee van deze ervaringen gehad in de laatste paar weken. Eens tijdens een meditatie zag ik mezelf buiten mijn lichaam in de kamer waar ik in was … Ik was recht voor mezelf mijn computer oppakkend waar ik naar muziek luisterde terwijl ik aan het mediteren was. Ik trok mezelf snel terug naar binnen toen ik zag dat ik op twee plaatsen tegelijkertijd bestond.
De tweede keer, was ik de passagier in een auto terwijl we over de weg reden. Ik voelde mijn bewustzijn mijn lichaam verlaten en trok het terug naar binnen. Dit gebeurde steeds weer opnieuw totdat we onze bestemming bereikt hadden.
De laatste keer dat dit gebeurde was in 2012 meteen na mijn bijna dood ervaring. Gedurende ongeveer 6 maanden nadien en dat mijn spirit bleef proberen mijn lichaam te verlaten en ik het voortdurend terugtrok. Dit op zichzelf laat zien dat wij nu in de nieuwe tijdlijn zijn.
Jullie mogen ook opmerken dat jullie huisdieren een uitgebreider bewustzijn hebben, zoals waar ik over sprak in andere artikelen. Ik stond op het punt om mijn hond en beste vriendin Lexi haar oogdruppels te geven (ik had dit slechts gedacht) toen zij de slaapkamer uitrende en naar de plek op de bank in de woonkamer ging waar ik haar altijd de druppels geef. Merk op dat ik zei dat ik het alleen maar GEDACHT had om de druppels aan haar te geven. Zij zit nooit op die plek, tenzij zij haar druppels krijgt en zij handelde alsof ik haar net het commando gegeven had dat ik altijd geef en zeg, “Kom Lexi, het is tijd voor je oogdruppels, spring op de bank”. Echter, dat had ik NIET gezegd, ik had het alleen maar gedacht.
De laatste paar dagen zijn er onderhuidse kriebelingen/tintelingen op het hoofd rondom de kroonchakra, aangezien we dichter naar dit nieuwe paradigma van LIEFDE en gelukzaligheid verhuizen. Als je nieuw aangaande Ascentie bent begrijp je dit misschien niet, maar de meesten die dit lezen zullen deze vele keren ervaren hebben en begrijpen wat deze zijn en hoe zij voelen.
Je mag je af en toe duizelig voelen, warme plekken op het lichaam voelen, en een nieuwe sensatie van de afgelopen paar maanden is het super gevoelig zijn voor warmte en koude dichtbij. Bijvoorbeeld, we zouden bij een fornuis gestaan kunnen hebben in het verleden en toen de oven aan was dat wij hiervan niet veel opmerkten. Nu kunnen we de WARMTE ervan voelen uitstralen, zelfs vanaf een afstand. Dit is een nieuwe gave die nu tevoorschijn aan het komen is.
Het is nu gemakkelijk om in/naar stressniveaus te vallen met de oude vastgelopen energie van het verleden die vertrekt en de nieuwe energie die binnenkomt, wij moeten nochtans in evenwicht en op schema blijven. Denk eraan om in/naar hoge zelfzorg modus te gaan en pauzes te nemen van de sociale media als dat noodzakelijk is. Kies naar wie en wat je wilt luisteren of wat je wilt lezen. Ben zorgvuldig/voorzichtig met wat jij je bewustzijn binnen laat komen, ben er zeker van dat het positief en van het Licht is. De donkere agenda van het verleden is niet langer meer relevant.
Denk er meer dan ooit aan om jezelf ieder dag te aarden en om extreme zelfzorg te doen wanneer dat noodzakelijk is. Laat je niet in/naar negativiteit of argumenten of debatten trekken. Dit is de oude vertrekkende energie en sommigen hebben het er moeilijk mee om dit los te laten. Het antwoord is om je er niet mee bezig te houden.
Heel veel ORBS kunnen nu gezien worden voor diegenen met helderziende vaardigheden. Ik zie heel veel blauwe orbs welke de Wil van het Goddelijke in het spel reflecteren op het moment.
Opmerking: Ik zie een heldere toekomst voor alle WEZENS van Licht en Liefde gebeuren. Midden 2017 zullen we zelfs meer hebben om gelukkig over te zijn en heel veel meer opwaarderingen zullen plaatsgevonden hebben.  
Aan mij werd deze boodschap van de Galactics gegeven ~ “Allen zullen in de Ascentie op moeten waarderen. Er is niemand die achtergelaten wordt. Denk hierover na… Er ligt een grote taak voor ons allemaal in het verschiet.”
Ik houd van jullie allemaal! In dienstverlening en Liefde.
Diane Canfield

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Ascension Teacher-Psychic Medium-Star Races Contactee-Wave Expert
Copyright © 2016 by Diane Canfield. All Rights Reserved. You may copy and redistribute this material as long the full article itself is included 
www.dianecanfield.com
Follow me on Facebook 
https://www.facebook.com/diane.canfield1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen