woensdag, december 21, 2016

Kolossale December 2016 Zonnewende Energiegolf - 20 December 2016 / Denise Le Fey



Kolossale December 2016 Zonnewende Energiegolf
20 December 2016 / Denise Le Fey

Een vriendin emailde mij vandaag de video onderaan deze post, welke een kolossale, grotere dan gewoonlijk en een ander soort van energiegolf laat zien die de Aarde en ons allemaal op 18/19 December raakte. Dank je wel daarvoor Barbara.
Ik ben niet bekend met de man die deze video creëerde - maar dank je wel daarvoor vriendelijke meneer - en ik dacht dat het voor iedereen gedeeld zou moeten worden die zich extra vreselijk gevoeld heeft gedurende de laatste vier of vijf dagen. Het zou tijd kunnen zijn om mijn eerdere artikel te herlezen over de energetische verbinding tussen de December Zonnewende van 2012 en December Zonnewende 2016 (niet vertaald!)
Sinds 17 December word ik onophoudelijk gezapt met statische elektriciteit. Ik heb ook zonder wat voor reden dan ook wel en niet zitten huilen vanaf die tijd. Maag/darmen/buik gebied is weer opgeblazen en ik voel me half ziek van het teveel eten van wat dan ook. Mijn haar heeft eruit gezien en gevoeld alsof het weer een gebrek heeft aan vitale levenskracht. En ik heb ook weer de oude Ascentie Griep kwalen, pijnen en rillingen gehad, constant oorsuizen, HogerHart borst en rug/wervelkolom pijnen, inwendig ernstig koud, super gevoeligheid aangaande gewoonweg alles en iedereen, en het gevoel van een vreemde emotionele sensatie van “Het leven op Aarde is nu aan het eindigen!” of zoiets dat ik voel dat letterlijk rondom de gehele Aarde herhaaldelijk pulseert … en heel, heel veel mensen voelen dit in variërende gradaties en begrijpen het niet of waarom zij zich voelen zoals zij zijn. Ik heb me ook “over actief” gevoeld gedurende de laatste paar dagen zonder praktisch enige bestaande dutjes overdag of een fatsoenlijke nachtrust.


Dat “Het leven op Aarde nu eindigt!” sensatie is verschuldigd aan het feit dat wij het einde van 2016 diens 9 energieën van voltooiing in de December Zonnewende periode bereikt hebben (dagen voorafgaand aan 21/12 en dagen erna), terwijl wij doorheen de Nulzone van geen tijd ertussenin zeilen van wat eindigt en wat opstart te beginnen (2017 - 1 energieën van NIEUWE aanvangen) op een veel hoger niveau. We wisten dat dit allemaal en meer eraan zat te komen, en hier is het!
Ontspan, doe aan zelf-zorg en laat los, laat los, laat los en houd je HogereHart open om meer van het grotere NIEUWE te ontvangen, ontvangen, ontvangen. De pot op met de oude tradities/feestdagen, dit is planetaire en rassenbrede samengedrukte evolutie en verdere verschuiving in/naar meer van het NIEUWE precies hier en nu. Vertrouw het en laat het oude lagere los en houd jezelf open om het NIEUWE hogere te ontvangen en te belichamen en laat je lichaam door de evolutionaire DNA verbeteringen heen gaan die het nu ervaart.
Geen angst, gewoon meer hoge samengedrukte evolutie tijdens deze laatste December Zonnewende en Galactische Uitlijning voltooiing die we nooit weer zullen ervaren.
Denise Le Fay


Link: MIMIC TPW

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © Denise Le Fay & HighHeartLife, 2016. All rights reserved. You may NOT use this article in custom-made YouTube videos. You may copy and distribute this material so long as you do not alter it in any way, the content remains complete, credit is given to the author and this URLhttps://highheartlife.wordpress.com and Copyright Notice is included.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen