vrijdag, november 04, 2016

Persoonlijke Tijd voor Rust en Contemplatie



Persoonlijke Tijd voor Rust en Contemplatie

Lieve Lezers van Denk Met Je Hart,
Zoals velen van jullie weten (of misschien niet zoveel) zit ik in een persoonlijk proces met mijn Spirit Team om de hogere dimensies met de lagere dimensies gestroomlijnd te krijgen. Dit gaat met hele grote ups en downs voor mij. Op dit moment lijkt er, wat het de boodschappen betreft, weinig nieuws naar voren te komen en/of er staan (voor mij) onwaarheden in de doorgegeven boodschappen, en dat betekent dus dat ik ze dan niet vertaal.
In mijn proces heb ik heel veel geleerd, heel veel dat ik zelfs nu nog niet bekend kan/mag maken. De energieën die binnenkomen zijn extreem hoog momenteel, en dit zal ook nog een poosje doorgaan. En naast de summier goede boodschappen die wel doorkomen, die boodschappen die met mij resoneren, heb ik besloten om even een tijdje een stapje terug te doen. Mijn rust te nemen en de dingen hier ook voor mezelf, dat wat ik voor mezelf uitgesteld heb omdat ik met dat specifieke proces bezig ben, op een rijtje te krijgen. Ik zit er dus gewoon een beetje doorheen, zoals dat heet.
Dus dat betekent, minder of geen vertaalde boodschappen. Ik houd het in de gaten, dat beloof ik. En zodra er iets tussen zit dat het vertalen meer dan waard is, zal ik dat niet uit de weg gaan. Maar voor nu, is het weer even een fikse stap terug. Mede dus ook, omdat men in de Hogere Dimensies ook niet echt heel actief is aangaande de boodschappen. Ook zij zijn zich aan het beraadslagen over hoe verder te gaan met het ascentieproces. Dit is dus kennis dat ikzelf kan vaststellen, maar ook dat mijn Spirit Team aan mij bevestigt…

Blijf jullie onderscheidingsvermogen goed gebruiken … met alles. Momenteel stroomt er, zoals hier en daar ook al via de boodschappen meegedeeld is, echt heel veel onwaarheid de wereld in. Misschien is het voor ons allemaal wel tijd, om ons meer in en op onszelf te gaan richten. De boodschappen van buitenaf even te laten voor wat zij zijn. Zodat we goed in onze kracht komen te staan. Het heft in eigen handen nemen. Er gaat nog veel op ons afkomen, en een adempauze is beslist geen overbodige luxe. Maak contact met je Spirit Team, of probeer ermee in contact te komen. Sta open voor iedere nieuwe waarheid die bij je doorkomt. Ga ermee aan het werk en weet het een plaats te geven. Maak contact met je Hogere Zelf, als jij iemand bent die voorbestemd is om daarmee te versmelten. De 1ste en 2de golfers Lichtwerkers (zij die dienstbaar zijn aan het Licht) hebben hun HZ bij zich in het fysieke voertuig. De 3de golfers Lichtwerkers zijn in dat proces verwikkeld momenteel.
Blijf de Blog in de gaten houden. Ik doe dus een fikse stap terug … maar er kan zomaar een artikel/boodschap weer op staan. Ook via Facebook zal ik dan die vertaling via mijn persoonlijke pagina verspreiden…
In Liefde,
Cobie

18 opmerkingen:

  1. Dan wens ik je bij deze dat je heel snel de oude ik zal zijn... (of de nieuwe voor dit tijdperk uitgerust...) Veel licht en Liefde en warmte in het hele proces. En volg de Waarheid die je in je hart vindt en leidt.... en je binnenwereld en buitenwereld vormt. Ik vind het heel fijn je blog in de gaten te houden als welkome aanvulling op mijn -Licht- pad... long story short... heel veel vrede en licht toegewenst... (sorry, ben persoon van veel woorden... )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent niet de enige met dat je een persoon van veel woorden bent, die 'eigenaardigheid' heb ik ook. Dan heb ik bijvoorbeeld een hele lange email geschreven, en krijg slechts enkele woorden, of zinnen terug... Heel herkenbaar dus.

      Dank je wel voor je warmhartige woorden. Het gaat wel weer goed komen, daar ben ik van overtuigd!!

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  2. Lieve Cobie, als 1ste golf-lichtwerker wil ik je danken voor al die moeite van jaren vertalen. Ik heb er zoveel aan gehad en er heel veel troost en steun in gevonden. En nu is het dan tijd, dat je het wat rustiger aan gaat doen. En dat voelt ook als een heel natuurlijk proces. Ik wens jou alle Geluk en Liefde en Licht, met dikke kussen en knuffels. Met Hartegroet, Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Maria voor je verwarmende woorden, ze steunen me echt....

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  3. Lieve Cobie een goede beslissing. Neem je tijd van rust. ja wat heet rust. veel luefs Martha Krul

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, met die hoge energieën is er weinig rust hè? Maar we slaan ons er wel doorheen, zogezegd. Dank je wel voor je medeleven Martha.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  4. Heel goed.
    Ik volg je blogs al een hele tijd en plaats ook veel ervan op mijn facebook groep.
    Wens je veel succes en dank je voor al het werk wat je doet.
    Je vertalingen zijn lekker om te lezen, ze hebben een goede flow.
    Nameste Richard

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Richard, voor je compliment over het vertalen, dat gebeurt niet zo heel vaak ... En ook dank je wel voor je warmhartige woorden. Met een beetje geluk, zal ik mijn "draai" snel weer hervonden hebben...

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  5. Dank je wel Cobie voor je mooie werk.
    veel licht en liefde voor jou.
    Knuffel Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij dank je wel voor je medeleven Tiny!!

      Knuffel terug,
      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
    2. Ook ik wens je heel veel Licht/Liefde en Kracht, Cobie, en vooral je broodnodige rust. En je hebt groot gelijk, een adempauze is beslist geen overbodige luxe. Niet voor jou maar ook niet voor mij. Al voelt het door jouw besluit voor mij nu een beetje als af moeten kicken van het gretig lezen van de door jou vertaalde channelingen, daar gaan stiekem heel wat uren inzitten. En naast alle andere dagelijkse dingen die tijd kosten, blijft er zo weinig ruimte over om rustig naar binnen te gaan en eigen innerlijke gesprekken te voeren. Kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk, maar mijn keuze is wat dat betreft niet altijd even verstandig, om het zacht uit te drukken, en de dagen vliegen om. Enfin, ik dank je voor al je werk voor 'ons' en voor je goede suggesties voor de komende tijd, en ik wens je toe dat het gevoel dat je er een beetje doorheen zit, snel af zal nemen, zodat je weer lichter verder kunt in je eigen proces. Lichtgroet van Minie

      Verwijderen
    3. Je bent niet de enige Minie die min of meer 'verslaafd' is aan het lezen van ascentie boodschappen, ik heb dit vaker gehoord ;) ... Het kan inderdaad heel moeilijk zijn om tijd voor jezelf te vinden, niettemin is dit wel een handeling van Zelf-Liefde. Iets dat we ons eigen moeten maken zoals gezegd wordt en waar momenteel de nadruk op gelegd wordt. Dus probeer tijd te vinden voor jezelf, ben opmerkzaam en overdenk het één en ander dat bij je naar boven komt, of dat je op die dag opgevallen is bijvoorbeeld... Je zult jezelf een plezier doen....

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. Dankjewel voor je reactie, Cobie. Hij heeft me aan het denken gezet, met name het woord 'verslaafd'. Dat is echt op zijn plaats in mijn geval, maar het gaat verder dan verslaafdheid aan het lezen van channelingen. (Er zijn geen drank of drugs in het spel, hoor, zeg ik even voor de duidelijkheid). Mijn verslaafdheid gaat meer om steeds maar dingen willen doen, steeds maar bezig willen zijn, meer dan ik goed aan kan, dus (te) veel doen, en desondanks vaak het gevoel hebben tijd tekort te komen, én te kort te schieten. (Over Zelf-liefde gesproken)! Ik weet voor een deel waardoor dit ontstaan is: Toen ik op een nacht kantje boord naar het ziekenhuis afgevoerd werd, (ik was toen 18 jaar en nu 75), is na mijn herstel dat gevoel van tijd te kort te komen, in me achtergebleven. Wat me daarover jaren later verteld werd, is, dat mijn ziel toen ik bijna dood ging in dat ziekenhuis, iets gedacht heeft als: Verdorie, ik moet opschieten, anders lukt het me niet hier op Aarde te doen wat ik van plan ben. Ondanks dat erbij gezegd werd dat ik nog tijd genoeg had, heb ik dat gevoel van --Opschieten, want anders...!—nooit los kunnen laten, en ik vraag me nu ineens af, of ‘dit’ niet ook te maken heeft met een ander leven. In de tijd van de ondergang van Atlantis, zou ik mijn werk, in de Akasha biblio-theek, niet hebben kunnen afmaken, waardoor ik zwaar teleurgesteld was, en spoorloos verdween. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Dus ja, het is tijd voor nader zelfonderzoek, Cobie. Schrijven in mijn dagboek, vragen stellen, antwoorden krijgen, hopelijk wijzer worden dan ‘toen’, en los kunnen laten. Zou mooi zijn, haha! Ik teken ervoor! Liefs,
      Minie

      Verwijderen
  6. Lieve Cobie,

    rust en blijf dicht bij jeZelf.

    Dank je voor al het werk dat je hebt gedaan en nog zal gaan doen.

    Liefs van Nolly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je wamrhartige woorden Nolly! <3

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen