woensdag, november 02, 2016

Oude 3D Healing Gereedschappen Werken Niet Voor 5D Mensen - 1 November 2016 / Denise Le Fey


Oude 3D Healing Gereedschappen Werken Niet Voor 5D Mensen
1 November 2016 / Denise Le Fey

Een opmerking van onlangs door iemand die lijdt aan een Ascentie Overbelasting, inspireerde dit artikel. Dank je wel hiervoor Karen.
Sinds 2003, heb ik herhaaldelijk mensen online horen zeggen hoe zij verschillende oude 3D (driedimensionale) gereedschappen, methodes en geloofsystemen enzovoorts gebruiken om hen te helpen met hun evolutionaire Ascentie Proces teweeggebrachte kwalen, pijnen, spanningen en gerelateerde symptomen of bijeffecten van het worden van een 5D (vijfdimensionaal) menselijk wezen in een fysiek lichaam.
Ik heb nooit dit denken of de verwachting begrepen dat de oude 3D school, pre-Ascentie Proces gereedschappen en methodes in feite helpen met het evolueren in/naar een fysiek belichaamd 5D mens. Hoe zouden dergelijke lagere frequentie gereedschappen en methodes gunstig kunnen zijn voor iemand die letterlijk steeds hoger en sneller vibreert dan dat deze gereedschappen doen? Dat kunnen zij niet is het snelle antwoord en het waarom zou overduidelijk moeten zijn.
Het verschil tussen een 3D menselijk wezen en lichaam, het centrale zenuwstelsel, DNA, brein bedrading, bewustzijn en inzichten/gewaarwordingen met dat van een 5D mens en lichaam en al het andere ervan is zo extreem, dat zij nauwelijks van dezelfde soort zijn! Dat was geen overdrijving voor een dramatisch effect, maar een hard feit. Dit is evolutie, onder hoge druk staande evolutie, ja … maar evolutie desalniettemin en wij leven het nu in deze levens en deze fysieke lichamen.
Dus, waarom en hoe zouden de oude 3D lagere frequentie, het lagere bewustzijn, het lagere alles genezende gereedschappen, methodes en modaliteiten enz. mogelijk kunnen werken voor wie dan ook en hen helpen die doorheen een samengeperste evolutie heen leven, dat hen letterlijk in/naar een hoger frequentie 5D wezen met een overeenkomend lichaam, bewustzijn en inzichten/gewaarwordingen verandert? Dat kunnen zij niet, dus waarom je geld en tijd aan hen verspillen, wanneer zij niet hoog genoeg vibreren of bij lange na niet complex of verfijnd genoeg zijn voor een vijfdimensionaal lichaam en centraal zenuwstelsel enzovoorts?

Ik besef dat voor sommige mensen enige van deze oude school, lagere frequentie 3D healing gereedschappen zoals, acupunctuur, massage, therapeutische aanraking, kristallen/edelstenen, reiki en ik weet niet wat allemaal, hen enige verlichting en comfort geeft, zowel fysiek als psychologisch, van de meedogenloze energetische aanslagen veroorzaakt door het evolutionaire Ascentie Proces, tenminste tijdelijk. Ik veronderstel dat zij kunnen helpen om de randjes er soms voor een tijdje vanaf te halen wanneer iemand zich voelt alsof zij van binnenuit naar buiten gekookt worden. Ik heb nog nooit welke van hen dan ook gedaan, omdat ik en koppige Steenbok ben die ieder sappig, pijnlijk en spectaculair beetje uit die zeer zeldzame Ascentie Proces leven vandaan wil halen, ongeacht hoe ellendig het vaak ook is! Maar dat ben ik gewoon, jij doet wat jij wilt en voelt dat je nodig hebt om door deze evolutionaire overgang van 3D naar 5D heen te komen.
Het echte probleem met dit alles is dat wij allemaal nog steeds in overgang zijn tussen het oude lagere 3D waar wij in incarneerden en waar wij aan gewend zijn, en de NIEUWE ongelooflijke hogere frequentie van 5D (en hoger) Licht Energieën die onze lichamen, hersenen, centrale zenuwstelsel, ego’s, DNA, bewustzijn en werkelijkheden Alchemistisch gekookt hebben en dat nog steeds doen. We zijn allemaal nog steeds in overgang, en vanwege dat, zijn wij allemaal nog niet volledig verankerd in het NIEUWE 5D, terwijl wij nog steeds ons best doen om de oude lagere 3D van onszelf, onze lichamen ons bewustzijn af te schudden. Dit maakt het een beetje zwaar terwijl wij in de overgang zitten, terwijl wij evolueren tussen het oude 3D model, werkelijkheid, gereedschappen en overtuigingen en volledig in/naar het NIEUWE 5D model, werkelijkheid, gereedschappen en wetendheden stappen (zij zullen geen geloof zijn omdat je een Hoger besef en Hogere inzichten/gewaarwordingen zult hebben, wat betekent dat je het voor jezelf zult weten).  
Weldra zullen vele Voorlopers niet meer de zogenaamde externe “healing” methodes of andere mensen (genezers, therapeuten, dokters enz.) nodig zijn, omdat zij in staat zullen zijn om te corrigeren en aan te passen wat het ook maar is binnenin hen dat het nodig heeft om terug te keren naar het volledig functioneren van zichzelf op dat niveau van bestaan. Daarna, zullen steeds meer mensen in staat zijn om dit voor zichzelf, door zichzelf te doen, omdat het eenvoudig samengaat met het evolutionaire terrein. De zogenoemde “healing” en “gezondheidszorg” zal in niets gelijk zijn aan wat wij gehad hebben of vandaag de dag hebben, omdat 5D individuen in staat zullen zijn om opzettelijk en bewust wat het ook maar is dat zij nodig hebben binnenin zichzelf en hun fysieke en energetische lichamen, op eigen kracht te corrigeren en aan te passen.
Tot dan echter, staan wij met één been in twee radicaal andere werelden van bekwaamheden, overtuigingen en besef. De oude 3D wereld was er één van complete externalisering, ontkoppeling en individuele ontkrachting door wereldwijde overtuigingen/geloven dat zij iemand anders nodig zijn om al hun problemen op te lossen, zijnde zij gezondheid gerelateerd of spiritueel of wat anders dan ook. In de 3D, was niemand genoeg bekrachtigd om voor zichzelf door zichzelf zorg te dragen. In 5D, moet iedereen zelf-bekrachtigend zijn, totaal Zelf-als-Bron individueel verbonden binnenin zichzelf, om in dat 5D niveau van zijn en werkelijkheid te bestaan. Dit is waarom deze evolutionaire overgang aldus moeilijk is voor zo velen; het is letterlijk een 180° van de 3D wereld en werkelijkheid waar wij allemaal in incarneerden.
Wanneer ik het gevoel heb alsof mijn centrale zenuwstelsel gaat exploderen door overbelasting van 5D of hogere Lichtenergieën, die door mij/Mij in dit fysieke lichaam belichaamd worden, MOET ik absoluut gaan liggen voor zolang als ik dat moet om te vertragen en uit mijn hoofd vandaan te gaan en terug in/naar mijn HogereHart. (Het HogereHart bestaat in het centrum van je borst bovenin, goed boven je fysieke hart.) Hoe meer rust/stilte, privé, bewegingsloze, geluidloze tijd ik heb, hoe meer deze 5D energieën in staat zijn om ononderbroken doorheen mijn lichaam en centrale zenuwstelsel te stromen en er dan in te verankeren en door mijn HogereHart te circuleren waar zij verondersteld worden te zijn. Maar, wanneer zelfs dit niet genoeg is en mijn lichaam en bewustzijn overbelast aanvoelen met de Licht Energieën die zo snel en hoog vibreren, dat zij letterlijk je lichaam en zenuwen rammelen en koken zoals niets anders, dan val ik in slaap/raak van de wereld gedurende zo lang als ik kan, aldus dit alles “opnieuw opgestart” wordt terwijl ik slaap en uit mijn lichaam ben. Het is een absoluut veilige maatregel genomen door je Hogere Zelf & Co., dus wanneer je plotseling in slaap moet vallen gedurende de dag, bij God, laat jezelf het doen voor deze zeer belangrijke redenen. Je zult je zoveel beter voelen wanneer je wakker wordt, alsof de innerlijke storm afgenomen is, voor zolang als dat duurt natuurlijk.
Waar het op neerkomt is, dat 3D gereedschappen van ieder type niet werken op of voor 5D mensen. NIEUWE 5D en hogere mensen doen, wat betekent dat er heel veel positieve verandering aan het aankomen is, en vrij snel. Laat het oude wat dan ook, zo vaak als je gewaarwordt dat je dat moet los, aldus je gemakkelijker over kunt gaan in/naar de NIEUWE 5D werkelijkheid met diens overeenkomende NIEUWE gereedschappen, bekwaamheden, bewustzijn en inzichten/gewaarwordingen.
Denise
November 1, 2016

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © Denise Le Fay & HighHeartLife, 2016. All rights reserved. You may NOT use this article in custom-made YouTube videos. You may copy and distribute this material so long as you do not alter it in any way, the content remains complete, credit is given to the author and this URLhttps://highheartlife.wordpress.com and Copyright Notice is included.

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor dit bericht,het brengt mij zoveel ,het is alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen,dank daarvoor.Zelf heb ik wel reiki 1 en 2 gedaan,na een burn-out aan geraden door een Indische bedrijfsarts,+_6 jaar geleden,het laatste 1/2 jaar overkomt mij exact wat jij beschrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had echt wel even eerst, van Ohw, hoe zal men hierop reageren. Maar het resoneerde met me, en er komen gelukkig reacties van herkenning op. Reiki groeit inderdaad mee met de persoon die dit uitoefent ... Energie heeft diens eigen intelligentie!

      Verwijderen