donderdag, november 24, 2016

Dankbaarheid….


Dankbaarheid….
Van Mijn Hart naar Jullie Hart

Vandaag is het Thanksgiving Day in de Verenigde Staten. Wij hebben hier in Nederland niet zoiets, en in feite is het net zoals met Valentijnsdag, dat gewoon iedere dag de Liefde gevierd behoord te worden, en dus ook dat wij gewoon iedere dag dankbaar zijn voor de overvloed die ons ten deel valt. Zowel het bewuste als het onbewuste.
Dankbaarheid op zoveel gebieden is mogelijk. Je kunt dat in één samenvatten en het richten naar het Universum. Je kunt het tegen familie, vrienden en kennissen uiten.
Normaal gesproken doe ik dit nooit openlijk richting jullie allemaal, maar ik voel iets in me dat me aanzet om vandaag toch mijn dankbaarheid naar alle lezers van deze Blog te uiten. En dus luister ik naar die innerlijke stem en wil ik jullie allemaal bedanken voor de tijd die jullie steken in het lezen van de vertalingen en dat jullie dat ervan leren wat voor jullie eigen ontwikkeling waardevol is. Dat een ieder van jullie, op jullie eigen unieke manier, de frequentie van de planeet verhogen. Het Bewustzijn, het Christus Bewustzijn, verhogen … bewust of onbewust … Dat is niet niets. We gaan met z’n allen door zoveel heen. Ons wordt aan alle kanten heel veel kennis aangeboden en soms zit daar iets tussen dat ons enorm weet te steunen, of het is een AHA boodschap, een besef of begrip waar je al die tijd je vinger niet op gelegd wist te krijgen. Of wat dan ook…

Ook wil ik mijn dankbaarheid uiten richting al diegenen die mij gesteund hebben, met hun opmerkingen/reacties en/of donaties om het werk dat ik doe te ondersteunen. Het is vrijwilligerswerk, ja … maar ik stel een donatie welzeker op prijs, en soms komt het gewoonweg als een geschenk uit de hemel. Toeval bestaat niet in deze, dat heb ik nu al diverse malen mee mogen maken… Dus DANK JE WEL. Ik Ben Dankbaar voor elk en iedereen van jullie. Jullie zetten je beste beentje voor met deze Unieke Ascentie.
DANK JE WEL lezers van DENK MET JE HART, jullie zijn ieder uniek en waardevol! Zegeningen aan allen.
In dankbaarheid en Liefde,
Cobie

6 opmerkingen:

  1. En wij danken natuurlijk jou Cobie, voor die prachtige verbinding die je mogelijk maakt tussen ons lezers allemaal, want zo verspreidt het licht zich ook.
    Met de dikste knuffels die er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve cobie...ik bedank jou ook voor je inzet...ik heb heel veel uit jouw blog gehaald en nog....bedankt voor je liefde die je hier in stopt :) liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Cobie en jij ook dank je wel voor het al jaren een vast punt te zijn voor mij, waar ik inspiratie, meer begrip, aha-momenten en meer verbinding met het licht vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je woorden van dank komen hartverwarmend bij me binnen, Cobie, en andersom ben ik jou ook heel dankbaar voor je werk voor ons allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel cobie voor alles wat je doet xxx

    BeantwoordenVerwijderen