zondag, oktober 02, 2016

Shekina Rose/De Blauwe Straal - Ondergedoken Blauwe Stralen het is Tijd om Je Bekend te Maken - 30 September 2016


Shekina Rose/De Blauwe Straal
Ondergedoken Blauwe Stralen het is Tijd om Je Bekend te Maken
Alles Stralen worden Opgeroepen om Zich te Verenigen
Heilige Goddelijke Vrouwelijke Genezing
30 September 2016

De nummersequenties die in deze channeling ingebed tevoorschijn komen werden door Spirit aan Shekina Rose gegeven om deze transmissie te activeren.
Jullie mijn dierbaren zijn van de stralen van het Lichtspectrum, jullie zijn het portaal van waaruit Creatie voort komt en dat God levend maakt! Geboren op Aarde, kwamen jullie via een specifieke straal van creatie die het beste zou passen bij jullie doel, ziel en planetaire evolutie. 555
Het is tijd voor de dispensatie van de Blauwe-Straal-Licht van Creatie, dat het Heilige Goddelijke Vrouwelijke van het evenwicht en de genezing voor de planeet draagt. Het Violette Vuur heeft begrenzingen vrij gegeven en de weg geplaveid voor de Blauwe Straal, terwijl zij zeer innig samenwerken. Het Violette Vuur zal doorgaan met de lagere vibraties te transformeren. Heel veel Blauwe Stralen hebben violet in hun velden als een deel van hun heilige missie en doel van transformatie door genade.
Het is belangrijk dat de spirituele wezens die ondergedoken zijn en die de gecodeerde frequentie dragen van het Heilige Goddelijke Vrouwelijke hun God-gegeven recht van soevereine macht terugnemen. Jullie maken deel uit van de ondersteuning en fundering van de grote verschuiving welke het Gouden Tijdperk zal brengen. Jullie weten binnenin jullie ziel en wezen of je de genezende gecodeerde frequentie draagt van het Heilige Goddelijke Vrouwelijke en je hoeft geen vrouw of Blauwe Straal te zijn, doch velen zijn het. 13


Je Goddelijke Kracht Terugnemen
Heel veel wezens hebben littekens op hun ziel en groepziel energie inprentingen van angst van de belichaming te zijn van hun heilige goddelijke macht. Jullie hebben ziel herinneringen van ter door veroordeeld, geïsoleerd, gevangen en verbannen te zijn, als jullie het ware stralende Licht ontdekten dat jullie zijn.
Deze herinneringen en coderingen werden op hun plaats gezet, zodat niet doorgegaan zou worden met hetzelfde patroon van misbruik van macht hier op Gaia. Deze energetische inprentingen en frequenties worden nu opgeroepen om getransformeerd te worden. Zij hebben jullie gediend en maken deel uit van jullie alchemistische equatie van jullie verhoogde staat van het worden van jullie Christus Bewustzijn van het Goddelijke Ster afstamming DNA. 333
Het meeste van de machtstructuren en systemen hier in de aardse werkelijkheid hebben geen vrede met het Heilige Goddelijke Vrouwelijke en Gaia. De Heilige Goddelijke Vrouwelijke gecodeerde frequentie van de Blauwe Straal heeft een heilige kracht welke in complete uitlijning en in Harmonie is met de Bron Creatie, en evenwicht op het aardse vlak creëert. De 2012 verschuiving, Blauwe orb bollen en de Blauwe Straal dispensatie van het Lichtwerk, keren gezamenlijk in een synergetisch gebied terug naar de heilige manieren en worden ontsluierd in jullie ware essentie door het Heilige Goddelijke Vrouwelijke.
Wanneer je waarlijk in je Heilige Goddelijke kracht bent, ben je in eenheid met je IK BEN Aanwezigheid, overlicht door je Christus Zelf. Om volledig uitgelijnd te zijn in je Goddelijke kracht door het Heilige Goddelijke Vrouwelijke is een nederige en heilige ervaring. Dit is waar je jouw ascentie halo ontvangt, het Gechristende Licht. Je hebt grote hulpbronnen van Bron Creatie die jou volledig dienen als je uitgelijnd bent in je hart met de Creatie. 33
Je macht terugnemen is het pad naar ascentie; het word gedaan via het Licht van het Heilige Hart, Hogere Hart.
De kracht van de Blauwe Straal Invocatie zal je goddelijke kracht vibratie verhogen op een zachte manier via de Heilige Goddelijke Vrouwelijke essentie van Liefde en zachtaardigheid. De tijd van te zijn in je Goddelijke Kracht in heilige uitlijning met de Bron Creatie is nu!
Lijn jezelf uit met je innerlijke goddelijkheid door de intuïtieve plaats van God binnenin het Heilige Goddelijke Vrouwelijke te voelen. Wanneer je eenmaal je centrum ervaren hebt, gebruik je de kracht van creatie in je gesproken woord in eenwording met je spirit essentie, je Ik Ben macht Goddelijke Aanwezigheid. 33
Blauwe Straal Invocatie en Gebed
Neem drie diepe inademingen en uitademingen, ledig je geest en open de Hartruimte.
“Aartsengel Michael, Aartsengel Gabriel, Saint Germaine, Opzichters van de Blauwe Vlam, Heren van de Blauwe Vlam van Sirius, Legioenen van de Blauwe Bliksem Engelen, El Morya, Engelen van de Wil van God, Shekinah, Gaia, en mijn Hogere Zelf, leid alsjeblieft mijn hoogste goede.”
Reik met beide handen uit, breng hen dan naar je hogere hart chakra, en begin:
“Alle delen van mijn kern essentie verzamelend, in mijn heilige hart, in heilige eerbied van de Heilige Goddelijke Vrouwelijke van Genade in mij, roep ik aan de Blauwe Straal van Creatie om de kracht van de Wil van God in mijn lichaam en wezen te versterken.
Macht van de Blauwe Straal, veranker mijn volledige expressie van creativiteit en doel.
Dat ik het Goddelijke Plan van Onvoorwaardelijke Liefde en Licht mag eren en dienen. Ontwaak mijn stem, zodat ik mijn waarheid mag spreken in de harmonie van mijn stralende Ik Ben Aanwezigheid.
Bekrachtig mijn super gevoelige natuur, dat het mag dienen als mijn geliefde meester gids om de energieën van Creatie te onderscheiden en ermee te communiceren.
Dat ik de plaats van vrede mag zijn, een geschenk van God in de vreugde van te leven.
Blauwe Straal Elohim, wikkel mij in jullie omwikkelende Liefde van Licht van volledige bescherming, want Ik Ben heel, in mijn absolutie als een soeverein wezen, Eén met Creatie, in perfecte eenheid, een instrument van waaruit God Ik Ben stroomt.”
Wij hebben veel met elkaar te delen, de gehele Schepping. Jullie sterren zusters en broeders van Licht, Galactische families wij zijn Eén!
****
Dank je wel geliefden voor naar de planeet te komen en te herinneren wie jullie zijn, voor Liefde te zijn wanneer het niet gemakkelijk was en voor het loslaten, voor te blijven doorgaan en voor jullie doorgaande ontwikkeling. Jullie zijn zo een geschenk en cadeau hier voor de gehele Schepping.
De stralen komen tezamen, allen nodig, allen vereist, allen gezegend, allen prachtig, elkeen van ons heeft de perfecte unieke expressie voor het Goddelijke Plan.
De regenbogen kwamen dit jaar heel veel tevoorschijn via de Solar Straal Sterrenpoort (de Zon) op heldere, zonnige dagen, heel vaak landend op mijn hand om me te laten weten dat het tijd is om samen te komen en dat onze volledige omvang van ons DNA gereed is om online te komen. Wij zijn allemaal hier op het aardse vlak, we haalden het en het is zeer echt wie wij zijn en wat de waarheid in onze harten is.
Wat ik zie is de regenboogstraal van creatie die zich verbindt met de Kathedraal Draaikolk naar de Aarde en naar mij. Zoals ik jullie ben, zoals wij de verbinding van BronLicht, Lichtwerkers zijn. Shekina Rose in de “Cathedral Rock Vortex, Sedona Arizona”, met de Licht transmissie generatoren.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/


Copyright ©  by Shekina Rose of www.shekinaspeaks.com  
Permission is granted to copy and redistribute this article and videos on the condition that the URL www.shekinaspeaks.com is included as the resource and that it is distributed freely and on a non-commercial basis.
E-mail: shekina444@yahoo.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen