vrijdag, oktober 14, 2016

Ongelooflijk! … Zoals de Energieën Momenteel Stijgen!


Ongelooflijk! … Zoals de Energieën Momenteel Stijgen!
(En er komt nog veel meer aan … Het wordt een “wilde” rit, dus houd je vast…. Bekijk de afgelopen twee dagen.)
14 Oktober 2016
(Klik op de afbeelding voor een groter plaatje)

 



Ben in Liefde, Blijf in Liefde. Doe het opruimingswerk en VOEL de Stijging. Maar vooral … Luister naar je Lichaam! De Hogere Rijken doen er ALLES aan om ONS bij te staan met onze ASCENTIE.

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er interessant uit!!! Kun je misschien vertellen wat de cijfers aangeven? Wat er precies gemeten wordt? En hoe? en waar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De energieën die vanuit de Grote Centrale Galactische Zon (de Bron) via onze Zon naar ons gestuurd worden, en tevens de schumann resonantie. Je kunt het allemaal te weten komen op de site van "Foundation for Healing Arts. Je hoeft alleen maar de link onderaan het artikel te volgen... Voor de exacte wetenschappen, dat is iets waar ik persoonlijk weinig kennis van heb.... Maar op deze site wordt het allemaal uitgelegd ... wel in het Duits dus...

      Verwijderen
  2. Ik ken de site, maar ik heb er geen antwoord op mijn vragen kunnen krijgen. Ik heb hen een poosje dezelfde vragen gesteld maar geen reactie gekregen. Daardoor zeggen de cijfers mij niet zoveel, te meer omdat ik ze nergens bevestigd heb kunnen krijgen. Ik was benieuwd of jij, omdat jij ze expliciet noemt en zelfs publiceert, er meer vanaf weet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien heb je iets aan deze links, toen ik het las wist ik het ook wel weer. Het zijn Boviswaarden die gemeten worden. Een andere site meet de 'hartslag' van Gaia, de schumann resonantie. Ik heb deze twee links voor je opgezocht: http://www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/Boviswaarde.pdf en http://gezondheidenvoeding.nl/voeding-gezondheid/boviswaarde-levensenergie-van-alle-levende-wezens/
      Anders gewoon even verder googlen, maar ik denk dat dit al heel wat weet te zeggen.... Succes

      Verwijderen