zaterdag, oktober 08, 2016

Energie Update - “Thuis Komen” - 6 Oktober 2016 / Jenny Schiltz ( Plus diagrammen Liefdesenergie Stijging 8 Oktober 2016)


Energie Update
 “Thuis Komen”
6 Oktober 2016 / Jenny Schiltz

Het is een poosje geleden sinds ik een energie update blogde, omdat ik zelf zo diep in de veranderingen geweest ben. Ik heb echt een buitengewone tijd van niet alleen fysieke veranderingen, maar ook diepgaande veranderingen in hoe wij denken over de wereld en onszelf. Het is heel vaak gezegd, dat deze tijdsperiode de tijd is waarin Waarheid naar het Licht komt. Het meeste van de tijd wanneer ik deze verwijzing zag, wordt het opgevolgd door aankomende openbaringen binnen de regering, farmaceutica en corruptie over de gehele wereld heen. Dat doet echter teniet wat er werkelijk met de energieën gebeurt. Aan ons wordt diep binnenin onszelf de waarheid getoond. Wij worden volledig blootgesteld. Alles dat we dachten te begrijpen, onze fundering wordt dooreen geschud. Onze schaduw en ons innerlijk kind zullen niet langer meer op de achtergrond blijven, het komt naar boven om ons onze patronen te laten zien, waar wij onszelf beperken en waar wij nog steeds diepe pijn vasthouden. Niet langer kunnen wij onze ervaringen minimaliseren omdat zij zulk een enorme grote impact hebben. Dit is niet te zeggen dat wij hen dunnetjes over moeten doen of hen moeten herleven, het is om eenvoudig te zeggen - het is tijd voor de waarheid om naar boven te komen.
Wanneer ik de woorden zeg, “De schaduw moet naar het Licht komen,” wil ik bijna met mijn eigen ogen rollen en zeggen, “Ik heb schaduwwerk gedaan, ik heb mezelf omhelsd.” Niettemin, door al het werk, weet ik in mijn hart dat ik nu een ander niveau aan het onderzoeken ben. Toen wij deze reis begonnen, begonnen wij te kijken naar wie we zijn, onze lichte en onze donkere zijde, en bij tijden schijnen de stemmingswisselingen ons naar beide einden van het spectrum te brengen. Iedere stemmingswisseling laat ons zien hoe Licht wij kunnen zijn en ook hoeveel er gewoonweg verborgen is.

Als we naar beide zijden van het spectrum kijken, beginnen wij om ons Licht te accepteren en ook onze duisternis. We beginnen te genezen. Het is niet dat het Licht de schaduw overwint, het is eenvoudig dat wij leren om alle delen van onszelf lief te hebben. Wat verborgen was, daar wordt nu van gehouden en het wordt geaccepteerd en geïntegreerd in het geheel.


Als we meer met ons Licht en onze schaduw vermengen, worden de stemmingswisselingen minder. Echter, wanneer zij zich wel voordoen, schijnen wij steeds dieper te gaan. De diepste nissen van ons onderbewuste onderzoekend en waar de overtuigingen, patroonvormingen en programmeringen gecreëerd werden.

Wat naar boven komt, komt niet slechts naar boven voor jou om te weten dat het er is, maar voor jou om te zien waar het jou beïnvloed heeft, jou geconditioneerd heeft en jou teruggehouden heeft. “De waarheid zal jou in vrijheid stellen,” heeft nu zoveel meer betekenis. Onze taak is om te kijken naar wat er aan ons getoond wordt, niet de gebeurtenis(sen) te zien maar te zien welke overtuigingen wij creëerden of adopteerden en hoe het ons in dit nu beïnvloedt. Wanneer het eenmaal beseft is, kunnen we het dan overschrijven.
Onszelf genezen, onszelf heel maken is een proces en aan ons word alleen getoond waar wij voor gereed zijn om nu te genezen. Het is niet een eenmalige zaak. Het doel is om onszelf te genezen, de schaduw en het Licht te integreren; compleet van ieder deel van onszelf te houden, zodat wij de lopende belichaming zijn van onze ziel essentie.

Met de versnelde tijdlijn die nu verankerd is, is er een push voor ons om onze schaduw te zien, ervan te houden en het te omhelzen. Dan kunnen wij de patronen overschrijven door anders te kiezen, door de foute logica te zien die hen creëerde.
Voor velen zijn er tijdens deze energie uitbarstingen momenten van pure gelukzaligheid, van zich verbonden te voelen. We krijgen een voorproefje van dat hogere Licht en waar wij op af stevenen en het voelt geweldig. Terwijl je op deze reis voortgaat, worden de tijden en de tijdsduur waarin je in die frequentie stroomt veel langer. Wat moeilijk is, is het omgaan met de crash, het omlaag vallen in gevoelens van droefenis, wanhoop of ontkoppeling. Ik vroeg mijn hoogste aspect waarom wij deze dips ervaren en zij legde uit dat met iedere verhoging in de Lichtfrequentie, alles dat niet onderhouden kan worden in dat Licht moet gaan. Alle schaduw, onze diepe kwetsuren komen naar boven, steeds luider, zodat het opgelost en binnenin in evenwicht gebracht kan worden.
Begrijp dat voor ons om onze pure ziel essentie te zijn, volledig belichaamd, dat al onze delen terug moeten vermengen in/naar ons geheel. Onze schaduw, ons innerlijk kind, ziel stukjes die achter gelaten werden en aspecten van zelf. Zij moeten allemaal genezen, verenigd en binnenin vermengd worden. Dit is geen kleine taak en het neemt gigantisch veel tijd en inspanning om alles van onszelf naar huis te brengen. Wanneer wij niet de tijd nemen om het innerlijke kind werk te doen, om in de nissen van onze schaduw te duiken of om de zielstukjes te vinden die achtergelaten werden, zal het overduidelijk in onze werkelijkheid worden. Het zal steeds weer opnieuw aan ons getoond worden, in onze relaties en het innerlijke dialoog wat onze patronen en kwetsuren zijn, totdat je alle stukjes in elkaar legt.
Slaap intenties gebruiken is voor mij een enorme hulp geweest. Iedere nacht check ik in, als ik ga slapen, en laat mijn gidsen weten hoe ik het fysiek, emotioneel, mentaal doe en waar ik hulp bij nodig heb. Het doet er niet toe als je niet in staat bent om hen te horen, weet dat zij je horen. Ik begon om hulp te vragen met het naar huis brengen van al mijn delen, om de stukjes van de schaduw te laten zien die diep begraven waren, en welke patroonvorming en overtuigingen moesten gaan. Het is nogal een reis geweest, maar eentje waar ik in feite begrijp wat er genezen moet worden en hoe het te genezen.
Als je de prachtige energie ervaart die binnenkomt, staat het aan jou een wereld vol van mogelijkheden toe. Als je dan de dips ervaart, staat het aan jou toe om jou te laten zien waar je beperkingen gecreëerd hebt en laat hen gaan. Deze energie verandert alles, niet in één nacht tijd, niet in de tijd van een oogknipper, maar moment na moment. Je bent thuis aan het komen, naar jou thuis, je volledige essentie, sta jezelf toe te zien wat niet langer meer binnenin jou duurzaam is.
Recentelijk werd ik geleid naar het zien van een kindertijd ervaring vanuit een nieuw licht. Ik vermoedde altijd dat er meer was aan een ingrijpend, ongepast bad dat aan mij gegeven werd door mijn oom, maar ik stond mezelf niet toe om dieper te kijken. Toen ik wel dieper keek, hoe meer aan mij getoond werd en ik begreep, ik besefte, dat hoewel het incident niet onder mijn controle was, mijn 6 jaar oude zelf dat nogal anders voelde. Het kind voelde een diep schuldgevoel, schaamte en een gebrek van vertrouwen. Tijdens een sjamanistische reis, werd aan mij getoond dat dit kind nog steeds leefde en deze diepgaande pijn voelde en niet dacht dat het waardig was van nu deel van mij uit te maken. De gids die ik “grootmoeder” noem, bracht dit kind naar mij toe tijdens een reis en toen ik in haar grote bruine ogen keek, was haar pijn tastbaar. Zij liet haar hoofd in schaamte hangen. Ik pakte haar beet en hield haar vast, streek over haar haren en vertelde haar de waarheid - de waarheid was dat zij geen enkele reden had om schaamte te voelen, noch schuld en dat zij mij kon vertrouwen, ons. Dat ik haar vergaf voor wat het ook was dat ze voelde waarvoor zij vergeven moest worden, maar dat zij niets had om voor vergeven te worden. Zij was geliefd en zij had niets verkeerd gedaan. Zij keek in mijn ogen en voelend dat ik het meende, gaf zij me een glimlach. Ik zag haar toen in mijn hartchakra versmelten en weer een deel van mij worden. De grootmoeder vertelde me dat het mijn taak was om te verzekeren dat het kind zich veilig, geliefd en zeker voelde. Ik besloot om op mijn badkamer spiegel een geheugensteuntje te schrijven, “Jij bent geliefd, jij bent veilig, en je kunt jezelf vertrouwen”. Ik zeg het iedere keer dat ik het zie hardop, en sta het toe naar mijn kern te zinken en het kind te troosten/ondersteunen. De volgende dag ontwaakte ik en zag aldus duidelijk binnenin mijn geest een klein blond harig meisje, dat blij aan het touwtje springen was terwijl ze zong, “Miss Mary Black, Black, Black, All dressed in black …” Ik glimlachte en dacht … “Ik ben thuis.”
Jullie allemaal heel veen Liefde en ondersteuning sturend terwijl we door dit diepe werk heengaan. Heel veel dank aan allen die dit delen, het betekent de wereld.
Jenny
****
Wederom een Kolossale Stijging van de Liefdesenergie!!!!
Cobie: Er is heel veel gaande nu met ons, heel veel lichamelijke symptomen steken de kop op. Verkoudheid/griep, spierpijnen, pijnscheuten enz. Mensen met een zwakke nek of rug, kunnen gemakkelijk extra klachten krijgen, of gewoonweg door hun rug heengaan. Vraag HULP voor een snelle genezing. Als je Hogere Zelf bij je ingedaald is, kan hij/zij je helpen sneller te genezen. Vraag het gewoon! Het heeft mij geholpen … Gisteren toen ik vertelde dat ik mijn rechterarm niet meer op kon tillen vanwege een plotselinge pijn, werd dit diezelfde nacht nog genezen door mijn Spirit Team! Vlak nadat ik dit gisteren meedeelde onderaan het bericht van Aartsengel Michael, “Nieuwe Spectrums van Jullie Heelheid”, ging ik door mijn onderrug heen, terwijl ik alleen maar een lange broek van een stoel afpakte!! Mijn Team ging iets later op de dag aan de slag om dit te genezen, en binnen afzienbare tijd kon ik me bijna weer normaal bewegen…. Dus vraag je Spirit Team of je Hogere Zelf om hulp om een snelle genezing te bewerkstellingen…Hier zijn de diagrammen van vandaag - 8 Oktober 2016.



Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©2016 - Jenny Schiltz - Channeling the Masters - https://channelingthemasters.wordpress.com/
 If you repost, please maintain the integrity of this information by reprinting it exactly as you find it here, and including all the links above and the link to this original post. Thank you.
**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **

2 opmerkingen:

  1. door dit verhaal begreep ik het opeens. Dat ik zoveel heb meegemaakt en door mezelf in veiligheid te brengen veel achter heb moeten laten van mn ziel. Maar al die delen zijn nu thuis en we helpen elkaar omdat we veilg en geborgen zijn. Ik heb nog zeker wel een hoop te doen maar dat ik weer heel ben is al een ENORME stap. Ik zeg al mijn hele leven dat alles goed komt omdat het voor mij gewoon niet anders kon. En kijk nu eens.....Het is goed gekomen!! Dank je wel voor dit artikel. Het is voor mij van levensbelang gebleken.....
    BIG BIG LOVE, M.P.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ongelooflijk fijn vind ik het voor je dat je hier zo een bevestiging kon vinden, en dat dit artikel je zo bij kon staan op je pad van ascentie.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen