dinsdag, september 13, 2016

Wij zijn Nooit Geweest Waar Jullie Nu Zijn - 12 September 2016 / Brenda Hoffman


Wij zijn Nooit Geweest Waar Jullie Nu Zijn
12 September 2016 / Brenda Hoffman

Dierbaren,
Anderen schijnen wonderen en gloeiende gevoelens te rapporteren, hetgeen diegenen van jullie die zich erbuiten gelaten voelen niet doen. Misschien ervoeren jullie eens gelijkaardige wonderen en sensaties. Maar dat was lang geleden en komt niet overeen met hetzelfde dat jullie nu voelen terwijl jullie door jullie dag heengaan.
Jullie hebben je ontwikkeld voorbij de noodzaak voor een dagelijkse verificatie van de juistheid van jullie wezen. Net zoals dat waar was toen jullie niet langer een ouder of leraar meer nodig hadden om jullie te vertellen dat jullie leesvaardigheden prachtig aan het vooruitgaan waren. Jullie zijn voorbij het verkrijgen van het ogenblikkelijke tevreden stellen voor welk deel van jullie wezen dan ook.
In waarheid, zijn jullie gearriveerd bij een kruispunt die de meesten zelfs een paar maanden geleden niet konden visualiseren. Want jullie hebben je ontwikkeld voorbij de noodzaak voor leraren en informatie terzijde van de Aarde. Hoewel die informatie jullie herinnerd aan details die jullie verwaarloosd zouden kunnen hebben; is dergelijke informatie niet belangrijker dan waar was toen jullie eenmaal geleerd hadden om te lezen en niet langer een volwassene nodig hadden om jullie te helpen de grote woorden uit te spreken.
Zo jullie willen, jullie zijn je aan het ontwikkelen naar meer ingewikkelde boeken die niets anders dan jullie aandacht en interesse nodig zijn. Aldus is het dat jullie je ietwat verwaarloosd of vergeten voelen terwijl jullie overgaan naar de Nieuwe Jij.
Misschien vergat je dat je naar plaatsen aan het verschuiven bent die niemand gedurfd heeft of ertoe in staat geweest is om te onderzoeken. Dus, hoewel diegenen van ons die niet van de Aarde zijn in deze tijd jullie waar kunnen nemen, troosten of aanmoedigen, kunnen wij niet volledig begrijpen wat jullie aan het onderzoeken zijn.
Jullie zijn de Universums op manieren aan het verschuiven die jullie je nog niet voor kunnen stellen.

Denk aan die ouders die nooit naar college gegaan zijn en zich verheerlijken met de rapporteringen van hun kinderen, terwijl zij hun college cursuswerk voltooien en gerelateerde banen vinden. Hoewel deze ouders waar kunnen nemen, kunnen troosten en aanmoedigen, kunnen zij niet volledig de omgeving van het college van hun kind begrijpen, noch hun resulterende banen. Aldus is het voor ons. Wij zijn nooit geweest waar jullie nu zijn.
Deze overgang is voor ons allemaal nieuw, inclusief jullie - hetgeen verwacht werd. De verrassing is, dat jullie zo snel voorwaarts gaan dat er geen tijd is voor Universele reiniging en collecteren van ervaringen tussen de Aarde levens.
Het originele plan voor jullie hopmeesters was om de verschuiving op gang te brengen, opgevolgd door jullie kinderen en kleinkinderen - ofwel van dit leven of het volgende - het leven levend dat jullie begonnen. De informatie die jullie vergaarden moest worden samengevoegd en doorgegeven worden aan diegenen die besloten om de toorts te dragen.
Iets dergelijks is niet langer meer een geldige verwachting voor jullie of ons. Jullie zijn zo snel overgegaan, dat jullie de Nieuwe Jij creëren zonder de parameters die eens verwacht werden om jullie te helpen.
Dit is noch vreselijk noch angstaanjagend, het is slechts dat jullie, op een bepaalde manier, jullie leraren en ouders ontgroeid zijn.
Aldus is het dat wij aanmoediging aanbieden en in verbazing jullie moed en volhardendheid waarnemen met onophoudelijk voorbij de verwachtingen te gaan.
Wat ons terugbrengt naar jullie originele angst dat jullie iets verkeerd gedaan hebben, want jullie ervaren niet langer meer de wonderen die anderen zonder vragen of zonder twijfel schijnen te ontvangen.
Jullie zijn het wonder. En wij, van andere dimensies, zijn data aan het collecteren aangaande hoe het beste jullie aan te moedigen om voorbij te verhuizen aan wat jullie bereikt hebben.
Denk aan ons als trotse ouders die nooit naar college gegaan zijn, en terwijl jullie het cursuswerk voltooien dat wij nog niet kunnen begrijpen, gaan jullie naar een leven dat wij nooit droomden mogelijk te zijn.
Hoewel wij bijeenkomen in collectieven - inclusief sommige van jullie segmenten - om jullie reis te verbeteren, hebben wij nog niet de belangrijkste punten van wisselwerking gevestigd.
Misschien is die gedachte een beetje beangstigend, want dat betekent dat jullie op dit avontuur zijn zonder een kaart of een beloning. Wij zijn bijeen aan het komen om de beste manier te ontdekken om jullie aan te moedigen zonder jullie geprojecteerde pad te verschuiven.
Jullie zijn hopmeesters die nieuwe routes ontdekken om gebruikt te worden door diegenen die volgen. Maar deze routes zijn zo nieuw; dat wij jullie niet kunnen vertellen wat jullie zullen voelen of ervaren totdat jullie aan ons terug rapporteren.
Misschien hebben jullie nog niet begrepen dat jullie missie - die jullie zo dankbaar accepteerden - was om de Universums te verschuiven, alsook de Aarde. Een missie om voltooid te worden gedurende verscheidene van jullie Aarde levensspannen, of door diegenen die volgden. Want niemand, het minst van allen jullie, dacht dat jullie je vroegere karma teniet zouden kunnen doen en er ver aan voorbij zouden kunnen gaan zoals jullie gedaan hebben.
Diegenen van jullie die, als het ware, vastzitten aan dromen die nooit tot bloei schijnen te komen, smeken om dat anders te zien.
Jullie zijn zo snel verhuisd, dat wij van de andere dimensies en collectieven, nog niet helemaal begrijpen hoe jullie je ontwikkelen. Wijzen wij jullie in de richting van de beloning die nu voor jullie belangrijk schijnt te zijn? Of wijzen wij jullie in de richting van de beloning die jullie belangrijk vinden over een maand of een jaar? Dat is ons dilemma.
Diegenen van jullie die deze boodschap lezen schreeuwen zeer waarschijnlijk binnenin jullie zelf om jullie nu naar jullie beloning of wonder te wijzen/duwen - en naar nochtans een andere wanneer jullie je daaraan voorbij ontwikkeld hebben.
Zo is het debat in de uiteenlopende niet-Aarde dimensies en collectieven. Natuurlijk, dat maakt jullie kwaad, want jullie hebben ijverig gewerkt om dit punt te bereiken en hebben iets nodig om jullie moed te bestemmen.
Jullie hebben, echter, niet volledig jullie wezen geaccepteerd. Dat is het centrum van ons dilemma. Zal een beloning nu, jullie richting verschuiven van jullie 3D wereld naar daaraan voorbij? Of zal het jullie aanmoedigen om van de Aarde te blijven, in plaats van in de ethers te zweven?
Niet dat wij jullie avonturen tegenhouden, in plaats daarvan herbekijken wij onze originele projecties en stellen vast hoeveel jullie kunnen bereiken zonder onze hulp - en wanneer en waar om tussenbeide te komen.
Wij zijn inderdaad in deze glorieuze gewaagde onderneming bij jullie. Maar wij moeten onze rol inschatten, zodat jullie niet sneller voorwaarts gaan dan jullie kunnen begrijpen of fysiek kunnen tolereren.
Veel is gaande binnenin jullie wezen gedurende deze Equinox en tijd van verduisteringen dat jullie niet kunnen detecteren, want het meeste doet zich voor in jullie nacht- en dagdroom staten. Is jullie wezen overbelast of is jullie droom het stukje dat jullie nodig zijn om je comfortabel te voelen in jullie Nieuwe Jij Wezen?
Een beetje zoals de ouders van een college student die wensen om de hoeveelheid aan tijd te reduceren die de student in het college doorbrengt, aldus hun financiële lasten gereduceerd worden. Pushen zij hun kind om meer cursuswerk te nemen dat de kosten zal reduceren, maar mogelijk kan resulteren in dat het kind doordraait of voorafgaand aan het afstuderen vertrekt?
Aldus is het nu voor ons. Hoe kunnen wij jullie het beste helpen jullie altijd-uitbreidende doelen te bereiken zonder jullie fysieke of emotionele wezen te beschadigen?
Weet dat wij zielsveel van jullie houden en uitermate trots zijn op jullie prestaties.
Omdat jullie moedige zielen zijn, berispen jullie ons voor niet een snellere voorwaarts gaande beweging aan te moedigen. Maar wij denken na over die benadering terwijl jullie inwendig evolueren en veel sneller dan jullie of wij geloofden mogelijk te zijn voordat jullie de Aarde in dit leven betraden.
Zo zij het. Amen.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © 2009-2016, Brenda Hoffman. All rights reserved. http://www.LifeTapestryCreations.com. Feel free to share this content with others, post on your blog, add to your newsletter, etc. But please keep this article’s integrity by including the author: Brenda Hoffman & source website link: http://www.LifeTapestryCreations.com

9 opmerkingen:

  1. Kan het zijn dat deze boodschap juist bedoeld is om ons bewust te maken van het feit dat wij eigenlijk inmiddels zelfs meer wijsheid in ons hebben dan onze begeleiding? Ik voel namelijk een behoorlijke boosheid en verontwaardiging, zeker over de zin; "niet dat wij jullie avonturen tegenhouden..." want dat is namelijk wél wat ik al sinds begin dit jaar steeds voel, dat plannen continue aangepast worden en dat er gekeken wordt hoeveel er van mij gevergd kan worden voordat ik écht niet meer verder kan. Het gevoel hebbende dat níets meewerkt, van in de wacht te zitten. Als wij dan nu de enigen zijn die dit hele gebeuren tot zover als mens hebben voltooid, behalve Jezus en andere verlichte meesters dan, is het dan niet een hele aannemelijke gedachte en eis, dat onze universele begeleiding iets meer in overleg gaat met de mens die wij ook nog zijn? Immers, wij hebben alle emoties en gevoelens ervaren, losgelaten wat ons ook werkelijk niet meer diende en gevoeld wat ons zielsverlangen is en ons werk gedaan juist om onszelf nog meer vreugde te laten ervaren door datgene in ons leven te brengen wat volledig resoneert met onszelf. Ik heb het gevoel dat ons Hoger Zelf voorbij gaat aan ons mens zijn en onze menselijke verlangens, terwijl ik als mens een sterke behoefte heb aan de ware liefde in mijn leven en die situaties en synchronisaties die mijn hart laten zingen, waar mijn energie van gaat bruisen en die mij enorm veel vreugde brengen. Zou het niet zo kunnen zijn dat, juist omdat dit pad fonkelnieuw is voor Al Dat Is, de inbreng van het menselijke gedeelte meer gehoord en op geanticipeerd mag worden? Dat de universele begeleiding actief gaat luisteren naar het menselijke aspect (emoties, gevoelens en verlangens) en dat wij ons bewust mogen zijn dat wij als mens, die intens dapper inmiddels door zoveel heengegaan zijn, dat wij zelf (let op de kleine letters) weten wat ons mens gedeelte nodig heeft om in vreugde, harmonie, vrede en oervertrouwen door te gaan op ons pad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te vertellen over hoe ik begrijp dat het allemaal zit... Vraag me als iets je niet duidelijk is!!

      Aangaande deze unieke ascentie, zijn alle paden die bewandeld worden, en dat zijn heel veel individuele paden, spiksplinter nieuw. Voor ons en voor de hogere dimensionalen, zoals ik ze noem.

      Er bestaat een reden voor dat de Hogere 5 dimensionale zelven vermengen met hun incarnaties, zijnde Lichtwerkers en hoe je hen verder ook maar noemen wilt. Dus niet de mensheid, want zij zijn 5 dimensionalen die afdaalden in/naar de dichtheid van de vierde/derde dimensie.

      Als je mijn persoonlijke verslag gelezen hebt over mijn proces, weet je dat ik in het begin van dat proces niet al te leuk behandeld werd... Het is waar dat men in de Hogere Dimensies dacht deze ascentie volgens hun 'kennis van zaken' te moeten begeleiden. Maar wat ik inmiddels weet van mijn proces is, dat mijn proces bedoeld is om de 3de/4de dimensie met de hogere dimensies gestroomlijnd te krijgen. Zodat de 'schok' van vermenging niet al te groot zal zijn, als wij steeds hoger in frequentie opstijgen.

      Via mijn proces, is duidelijk gebleken dat zowel de Hogere Dimensionalen als wij in een ascentieproces zitten, en dat werd niet zozeer begrepen, dat ook zij aan het ascenderen zijn. En dat houdt in, dat zij heel veel over ons hier in de 3de/4de dimensie moeten gaan begrijpen en weten. Ze moeten begrijpen dat hun pad van Liefde en Licht ook nog diens haken en ogen kent. En daar zijn zij momenteel enorm druk mee. En dat is zelfs nog een understatement ... Er wordt keihard aan gewerkt om meer met ons op één lijn te komen.

      En ja, heel veel Lichtwerkers, sterrenzaden zullen het gevoel gehad hebben dat zij tegengewerkt werden en in de wacht zaten. Jeetje zeg, ik ben ongelooflijk tegengewerkt in mijn proces. En ik wil daar nu niet verder over uitwijden, want dan houd ik niet meer op met vertellen, en ook zijn er heel veel zaken waarvan ik vind dat jullie die via hen te horen moeten krijgen. Als ik dat ga vertellen dan ben ik "de gebeten hond" zoals dat heet...

      Ik was ongelooflijk blij met deze boodschap via Brenda Hoffman, want deze boodschap bevestigt voor mij heel veel aangaande dat waar zij nu mee aan het werk zijn. De vermenging van het HZ met hun incarnatie, heeft Vader/Moeder God opzettelijk in het Goddelijke Plan opgenomen, omdat er zoveel begrepen en beseft moest worden. De ascentie die hier plaatsvindt, dat wij fysiek in het lichaam ascenderen, is bepaald geen kleinigheid.

      Ik weet niet of jij een Lichtwerker bent of een sterrenzaad, maar ik begrijp dat je al wel heel veel begrijpt. Misschien heb je opgemerkt dat je aan het vermengen bent, en ik wil je aanraden heel veel begrip en geduld aan de dag te leggen voor je HZ. Zij is ook lerende en zal al het mogelijke doen om jouw leven gemakkelijker te maken. (tenminste als je een Lichtwerker bent)

      Verwijderen
    2. Als je een Lichtwerker bent, dan kan ik je verzekeren dat jij je tweelingvlam zult gaan ontmoeten. Deze Liefde zal namelijk de Aarde/Gaia gaan ondersteunen met haar Ascentie. Mijn Tweelingvlam is bij mij in het astrale, en ik merk dat vooral als hij mij een heerlijke geur laat ruiken. De geur waarvan hij vond dat hij die zou gaan gebruiken voor mij, om mij te vertellen dat hij van mij houdt. Misschien heb jij onlangs ook al eens iets geroken? Een hemelse geur als het ware? Ik weet dat mijn vriendin ook al op die manier in contact staat met haar tweelingvlam... Het is maar een weetje....

      En ja, onze Hogere Zelven zullen inderdaad veel meer met ons in overleg gaan. En dat hoeft geen eis te zijn, dat is gewoon iets dat gaat gebeuren, of al bezig is te gebeuren. Zij kunnen namelijk ongelooflijk veel van ons leren ... En onze inbreng wordt inmiddels diepgaand gewaardeerd. Maar je moet begrijpen dat dit alles ook nieuw voor hen is.

      Zoals ik ook al eens geschreven heb, dachten ze in bepaalde dimensies, dat wij in een hologram leven, dat alles een illusie is, inclusief onze gevoelens en emoties. Ik ga niet verder in over het waarom dat zo is, maar je moet gewoon van me aannemen dat dit zo was. Inmiddels is dat niet meer het geval, dat is voldoende. En dus als wij zoiets zouden denken, zoals wij bijvoorbeeld naar een videospel kijken, dan schatten wij de zaken ook niet juist in, wij denken ook dat die gevoelens er niet zijn, of niet echt zijn nietwaar? En dat is er min of meer ook bij hen gebeurt.

      Dit is allemaal gloednieuw, en vers van de pers zeg maar. Onze broeders en zusters in de hogere rijken zijn echt hard aan het werk aangaande heel veel zaken, en via de boodschappen in ieder geval, zullen zij ons hierover informeren. We gaan meer op één lijn komen, maar zoals met alles gaat daar wel enige tijd overheen. Gun hen deze tijd ... Ze hebben heel veel te slikken gekregen, zoals wij dat zeggen.

      Je hebt goed werk verricht met het loslaten van alles dat losgelaten moest worden, en te transformeren/transmuteren van alles dat getransformeert/getransmuteert moest worden, en we gaan, als lichtwerkers zijnde betere tijden tegemoet, waarin we ook zeker wel aan het werk zullen blijven, maar meer in samenwerking met alle hogere dimensionalen.

      Mijn proces is nog steeds niet afgerond, en ik wacht daar met smart op kan je wel zeggen, want het begon ongeveer een jaar geleden dit proces... Ik heb veel twijfels gehad, maar ik weet nu dat het allemaal op waarheid berust/berustte ...

      Ja, wij kunnen hen veel leren, maar zij ons ook ... En dat evenwicht moet je vast blijven houden.

      Ik hoop dat ik enigszins duidelijk over ben gekomen,
      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
    3. Hoi Cobie,

      Dankjewel voor je uitgebreide uitleg. Dat vind ik erg fijn.
      Ik kan me in heel veel dingen vinden die je zegt en toch merk ik aan mijzelf de weerstand bij bepaalde stukken die je schrijft. En dat vind ik een fijn ding, want daar haal ik mijn eigen waarheid uit. Ik wilde ook heel graag brainstormen over deze boodschap.

      Nog steeds blijf ik het gevoel houden dat het een enorm kneuterige boodschap is in vergelijking met alle andere boodschappen via Brenda. Dit kanaal is zo goed als het enige waar ik nu al maanden mee synchroon loop, de rest lijkt niet meer relevant, en nu valt het me op hoe onwaar en ongeloofwaardig hun boodschap overkwam op mij vanmorgen. Ik 'worstel' hier al de hele dag mee en blijf telkens terugkomen op het punt dat er meer overlegd moet worden met wie wij hier nu zijn.
      En idd, een leuk spel, niks hologram voor ons hier, wellicht vanaf die andere kant te zien maar voor ons nu nog niet. Dus echt.

      Is het niet zo dat buiten 'de tijd' alles veel sneller gaat en mensen/zielen veel sneller leren?
      Hoe is het dan mogelijk dat zij, die geen 'last' meer hebben van hun ego, of van de vertraging van de dichtere dimensies langzamer zouden leren dan wij? Alsof ze ons niet bij zouden kunnen houden, ik kan het met de beste wil van de wereld niet geloven.

      Ik kijk naar wat deze boodschap bij mij oproept en welke woorden ik daar aan wil geven.
      Voeg daarbij de onderstroom van de afgelopen 9 maanden van in de wacht te staan, het gevoel hebbende dat plannen maar zo aangepast worden, het ontbreken van vlotte en soepele stroming whatsoever ongeacht mijn volledige overgave aan mijn Zelf en je hebt daar een dijk van een discussie met de hogere rijken. M.a.w. ik ben het er gewoon niet mee eens.

      6 jaar geleden heb ik mijn tweelingziel ontmoet. Sindsdien ben ik alleen maar bezig geweest met deze transformatie en ik heb al een behoorlijke tijd het gevoel dat ik gereed ben om te ontvangen wat ik inmiddels manifesteerde in de andere rijken. Ze lieten mij notabene eind vorig jaar een lopende band zien met allerlei kado's erop, grote en kleine. De band liep nog niet maar zou bijna gaan lopen. De band loopt nog steeds niet.
      De vraag wat ik verkeerd doe waarom de dingen die ik van binnen al manifesteerde nog niet op mijn pad komen, is inmiddels verandert in een weten, diep van binnen, dat ik werkelijk niets verkeerd doe of heb gedaan en dat ik Prachtig ben precies zoals ik nu ben, met niets om te veranderen en volkomen gereed om te ontvangen. Die verschuivingen hebben plaatsgevonden.

      Dit alles bij elkaar maakt dat ik het gevoel krijg dat de boodschap via Brenda ons triggert om nog meer en nog dieper te vertrouwen op ons zelf,zoals wij hier en nu zijn en dat ons beeld verschuift van ons hoger zelf die weet wat het beste voor ons is en zonder commentaar volgend, naar een beeld van samen met ons hoger zelf in overleg; zij de kennis van het gehele plaatje ( alhoewel de boodschap van Brenda suggereert dat zij ineens geen plaatje meer hebben omdat alles leeg is en nog gevuld mag worden) en wij de kennis van het mens-zijn die de volledige verantwoordelijkheid van zijn werkelijkheid heeft erkent en daarnaar handelt.

      Je denkt bij jezelf; maar ik kan toch onmogelijk méér weten dan de hogere rijken?....

      Verwijderen
    4. En als toevoeging nog even deze:
      dat de hogere rijken voor ons gaan bepalen of zij ons nu alvast 'onze beloning' brengen of pas de beloningen die we over een half jaar willen, maakt dat ik dolgraag met hun om de tafel wil gaan zitten voor een stevige discussie.

      Wat nou zij bepalen.

      Wij hebben met onze gevoelens en emoties en het daarna loslaten in volledig vertrouwen en energetisch open staan om te ontvangen inmiddels onze 'beloningen' gemanifesteerd en zijn volledig gereed om datgene wat wíj manifesteerden in onze werkelijkheid te ontvangen.
      Het zijn geen beloningen die zij uitloven voor ons harde werk, het zijn de vruchten die ons harde werk heeft voorgebracht en die geen nadere beschouwing nodig hebben of ze wel of niet en wanneer ze naar de manifestatie mogen komen.
      Het is de logische wet van de aantrekkingskracht wat geen mening heeft en onvoorwaardelijkheid kent.

      Tja, het was een leuke deze keer via Brenda. Normaliter voel ik mij altijd gesterkt en vol goede moed om vol te houden maar deze heeft alle voorgaande twijfels en onbegrip volledig opengegooid en resulteerde in dit epistel.
      Dit is momenteel mijn blik op de zaak.
      Morgen kan die maar zo weer anders zijn. We zullen zien waar dit weer toe leidt.
      Iig bedankt dat je wilde brainstormen hierover, ik had het even heel erg nodig.
      Liefs Lilly

      Verwijderen
    5. Onwaar en ongeloofwaardig schrijf je, dat komt volgens mij omdat hier een punt aangegeven wordt waarin men toegeeft op een punt aangekomen te zijn, waar het voor hen ook inschatten is wat of hoe ze met alles om moeten gaan, en dat zijn wij niet gewend!

      En dat overleg met ons komt er, zoals ik eerder al geschreven had... evenals samenwerking.

      Buiten "de tijd" gaat alles niet sneller, maar men leert wel sneller vanwege het grotere bewustzijn dat men bezit. Het gaat niet zozeer om ons bij te kunnen houden, alswel om het feit dat wij, bij wijze van spreken, met iedere stap die wij nemen nieuwe paden van mogelijkheden creëren, en daarnaast is er, zoals ik uitgelegd heb, veel dat begrepen en beseft moet worden. Wij hebben hen, mede door de boodschappen van negatieve entiteiten, op een enorm hoog voetstuk geplaatst, en dat geeft ons een gevoel van ongeloof. Dat heeft het mij ook gedaan, eerlijk is eerlijk ... Maar ik begrijp al zoveel meer, en dat ga ik hier niet allemaal bespreken. Ook via de religies waar wij hier vertrouwd mee zijn, is die 'verhevenheid' gepromoot. We weten wie de religies aansturen nietwaar? Wij moeten ons eigen maken om onszelf op een gelijk niveau te brengen met hen uit de hogere dimensies... En ik denk dat dat nog wel eens moeilijk kan gaan worden voor sommigen...

      Ik wil je graag aanraden om open te blijven staan voor de uitleg die je uiteindelijk van je Hogere Zelf gaat krijgen. Met haar zal je de discussie aan kunnen gaan waar je het over hebt. Je schrijft ook over een verandering binnenin jezelf over een innerlijk weten aangaande wat en wie je bent en dat je Prachtig bent. Dat komt van haar, daar kan je op vertrouwen.

      Het is altijd goed om op jezelf te vertrouwen, je eigen waarheden te kennen. En inderdaad de waarheden zoals zij aan je gepresenteerd worden in vraag te stellen en er doorheen te voelen of het met je resoneert of niet. En dan uit te vinden wat het is dat je eraan dwars zit...

      Ik vind het dapper dat in deze boodschap het één en ander toegegeven wordt, het toont aan dat ook zij niet alles weten, en men stelt zich min of meer kwetsbaar op. Daar moet je ook weer respect voor hebben denk ik zo...

      Hoezo onmogelijk meer weten dan zij in de Hogere Rijken? Jij bent iemand uit de Hogere Rijken en bent bezig ernaar terug te keren door te vermengen met je HZ en weer volledig jezelf te worden. Je kunt jezelf beslist iets meer eer geven... Maar inderdaad, ook zij ontwikkelen zich, je bent niet klaar met je ontwikkeling in de hogere rijken. In iedere dimensie draait het om jezelf te ontwikkelen en te ontdekken, om te ervaren. Dat is daar niet anders dan hier...

      Verwijderen
    6. Toevoeging op jouw toevoeging...

      Wie weet, misschien komen ze wel bij je om met je te discussiëren. Mijn Spirit Team zit te glimlachen over je verontwaardigde opmerking, "Wat nou zij bepalen..." En ik moet je vertellen dat ze het heerlijk vinden je reactie op de boodschap via Brenda Hoffman. Ze stellen het bijzonder op prijs. Want je spreekt jouw WAARHEID en dat is precies waar ze nu al die tijd al om vragen!! Nietwaar?

      En juist door mensen zoals jij die hun waarheid verkondigen, worden zij ook geholpen het Mens-zijn beter te begrijpen. Hoe zij om moeten gaan met het vertellen of bekend maken van het één en ander... We helpen elkaar en daar gaat het om ... zij ons en wij hen...

      Je bent getriggerd door de boodschap en dat was nu precies de bedoeling, want je bent na gaan denken, je had meteen gevoelens en reacties op datgene wat je las, ook voor jou was deze boodschap meer dan waardevol. En ook voor alle anderen die het gelezen hebben.

      Verwijderen
    7. Kijk Cobie, en NU resoneert alles wat je schrijft met mij, want dat was naar mijn idee precies hun bedoeling, om ons kwaad en verontwaardigd te krijgen.
      Super super super leuk dat je de reactie van jouw team doorgeeft. Het maakt dat ik me instant vrolijk voel.

      Ik neem je raad ter harte Cobie om open te staan voor wat mijn hoger zelf mij wil laten weten en ga vol vreugde de discussie aan.

      Wederom Bedankt!!!!!
      liefs

      Verwijderen
    8. En jij dank je wel voor deze discussie hier, waar anderen weer zoveel meer van op kunnen steken...

      Knuffel...

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen