maandag, september 26, 2016

Informatie om Ons Door de Aankomende Tijdsperiode Heen te Helpen - 23 September 2016 / Jenny Schiltz


 “Informatie om Ons Door de Aankomende Tijdsperiode Heen te Helpen”
23 September 2016 / Jenny Schiltz

Gisteren zat ik met de Equinox energieën en voelde deze overweldigende behoefte om te reizen.  De reden van mijn reis was om informatie te verkrijgen over wat er nodig is om ons door de aankomende tijdsperiode heen te helpen. Ik vond enige geweldige drummuziek, en gaf mezelf een vol uur over aan het loslaten van mezelf.
Ik werd mezelf lopend gewaar in mijn vertrouwde omgeving en zag de vrouw waar ik bekend mee ben die mij vertelde om haar eenvoudig grootmoeder te noemen, terwijl wij om een enorm groot vuur zaten. Ik zat op een steen bij het vuur en precies toen verscheen er een strijder en deze begon te dansen. Hij was in volle uitrusting gekleed, inclusief beenwindsels. Zijn optreden was ongelooflijk en hypnotiserend. Hij komt naar mij toe en smeert zwart op mijn gezicht en vertelt me dat ik een strijder moet worden. Ik protesteer en zeg, “Ik wil niet vechten! Ik houd er niet van om te vechten!” Hij glimlachte en zei dat een echte strijder diens toevlucht niet hoeft te nemen tot geweld.
Hij vertelde me dat een echte strijder ook een leider is. Dat zij naar alle zijden luisteren en vaak kiezen om niet te antwoorden/reageren, maar eenvoudig waarnemen. Strijders vertrouwen ook op hun team. Hij keek naar me en zei, “Vertrouw jij je team?” Het team waar hij naar refereerde waren mijn gidsen, degenen hier in de vorm op de Aarde en degenen in het etherische. Hij vroeg of ik erop kan vertrouwen dat ik altijd voorzien zal zijn, dat er voor me gezorgd wordt? Kan ik mijn team vertrouwen, ongeacht van wat voor chaos overal om mij heen schijnt te zijn? Hij vertelde me dat dit vertrouwen belangrijk is om mijn energie en vibratie te handhaven.

Hij vertelde mij ook dat strijders ook een dikke huid moeten hebben. Dat daar diegenen zullen zijn die een reactie willen om de reactie en dat daar diegenen zullen zijn die zullen oordelen wanneer geen reactie gegeven wordt. Dat om een strijder te zijn betekent sterk te zijn in je eigen overtuiging, je eigen kracht en pad. Kan ik mijn eigen strijder zijn? Kan ik consequent doen wat het neemt om in ere te houden wie ik en mijn pad zijn?
Hij liet me toen opstaan en plaatste een hand op mijn zonnevlecht en zei, “Je moet een adelaar zijn.” Precies toen vloog een adelaar uit mijn 3de chakra vandaan, hoog in de lucht. Ik zag de adelaar vliegen, landen op een boom welke een nest aldus hoog daarboven vasthield. Hij vertelde me dat adelaars het meeste van hun tijd hoog daarboven doorbrengen, alleen omlaag vliegend wanneer het nodig is. Zij brengen hun jongen hoog in de lucht groot, omdat het veiliger is, in dit rijk zijn zij beschermd. Ik zag toen een adelaar omlaag vliegen om voedsel op te pakken en het werd door een auto geraakt. Hij legde toen uit dat, wanneer een adelaar naar de grond gaat, het het meest kwetsbaar is. Dat de veiligheid is met daarboven te blijven. Dat ik de adelaar moest zijn.
Ik zag toen een andere gids naar voren lopen en hij vroeg mij of ik gereed was om meer te zien te krijgen. Ik zei ja, en volgde hem uit mijn vertrouwde gebied vandaan naar een open plek, welke een weide was. Vóór mij was een schip. Ik keek naar hem en hij vroeg me of ik gereed was. Ik zei ja en ging het schip binnen en gezeten aan een tafel was een prachtig blauw wezen. Zij keek naar me met zoveel Liefde. Zij zei, “Om door de aankomende energieën heen te gaan, alles dat mensen hoeven te doen is lief te hebben.”zij legde uit dat, terwijl dit eenvoudig klinkt het dat niet altijd is. Ik zag nieuwsberichten, en zag artikel na artikel van rellen, plunderingen, schietpartijen en mensen die elkaar schade berokkenen. Dat wij naar ieder persoon moeten kijken en eenvoudig moeten zeggen, “Ik houd van jou”, zonder maren. Niet “Ik houd van jou, maar ik houd niet van wat je deed”,  gewoon eenvoudig, “Ik houd van jou”. Nee, het is niet altijd gemakkelijk om objectief te blijven, niet-oordelend, niettemin kan het gedaan worden. Wij kunnen de adelaar zijn en boven blijven.
Zij ging verder met uit te leggen dat er zielen zijn die gekozen hebben om te helpen met de massale ontwaking. Dat vaak, als de katalysator, zij deel zullen nemen aan gebeurtenissen om de mens te schokken, hen op een zodanige manier te beïnvloeden dat het het inzicht verandert, ervoor zorgt dat de mensen zich het één en ander af gaan vragen. Zij legde uit, dat het zowel de dader als het slachtoffer is die in dienstverlening is, en dat beide het verdienen om verteld te worden, “Ik houd van jou.” Met emoties zo hoog in mijn land met politie brutaliteit, racisme en ongelijkheid is het gemakkelijk om te zien waarom ik een dikke huid moet hebben. Te zeggen, “Ik houd van jou”, tegen de officier die schoot en “Ik houd van jou”, tegen de persoon die neergeschoten werd gaat niet populair zijn. Voor sommigen zal dit eruit zien alsof ik er niet om geef. Niettemin, kan ik zien hoe deze situaties het aldus maken dat emoties en angsten die leiden naar deze situaties niet langer ontkend kunnen worden en daarvoor verdienen zij beide een “Ik houd van jou”. Dat ieder persoon diens best moet doen om het grotere plaatje te zien en Liefde en dankbaarheid te sturen. Zij legde ook uit dat een persoon diens hart niet veranderd kan worden door hen te tonen waar zij in gebreke blijven. In plaats daarvan, Liefde zonder oordeel te tonen, nodigt de persoon uit door een doorgang heen naar zelf.
Zij vroeg dat ik deze boodschap ging delen aangezien het niet slechts voor mij was.
Ik hoop dat deze boodschap jullie goed vindt en vlieg hoog de bomen in. Ons allemaal heel veel Liefde sturend! Dank je wel aan al diegenen die dit werk delen. Het wordt aldus enorm gewaardeerd.
Jenny

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©2016 - Jenny Schiltz - Channeling the Masters - https://channelingthemasters.wordpress.com/
 If you repost, please maintain the integrity of this information by reprinting it exactly as you find it here, and including all the links above and the link to this original post. Thank you.
**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen