maandag, september 12, 2016

Energie Update - 12 September 2016 / Lisa Brown (+ diagrammen liefdesenergie stijging)


Energie Update
12 September 2016 / Lisa Brown 

Jeetjemeneetje aangaande het fysieke lichamelijk spul….
Ik zal meer schrijven (ik schreef twee enorme grote stukken deze ochtend, maar heb deze nog niet gepost)…
Sommigen mogen diepe emotionele reinigingen ervaren, sommigen fysieke, sommigen mogen in pure gelukzaligheid zijn, spelend in hun NIEUWE Aarde werkelijkheden en ervarend wat beschikbaar is.
Ik, altijd pure gelukzaligheid, magie, vrede, verbazingwekkende alles modus … terwijl mijn lagere lichaam gedurende de laatste dagen in de war geraakt is om heel veel oude diepe ingebedde programma’s die vastgehouden worden in het cellulaire geheugen/de beenderen/spieren en het vlees te reinigen en te zuiveren… De pijnmeter is heel hoog, en het functionerende vermogen ik momenteel minimaal … Ik ben al dagenlang in de weer met een verwarmingskussen, aangezien het doet wat het moet doen en ik het ondersteun … Ik moest alles loslaten dat niet gedaan hoefde te worden, en het is allemaal wachtende… omdat dit is hoe het is … en ik doe wat ik kan vanuit het bed, ik slaap ook om mijn lichaam door dit rigoureuze proces heen te laten gaan van het hercoderen van mijn eigen cellen, het afbranden van dichtheid, het loslaten van oeroude energieën waarvoor ik hier kwam om op te ruimen/ te reinigen / te transcenderen en terug te verenigen in/naar de ZUIVERHEID VAN HEILIGE LIEFDE.  Aan mij was getoond dat dit een intense fysieke lichamelijk opwaarderingfase ging zijn (hetgeen is waar wij van houden, verwelkomen, om vragen en dus volledig waarderen!)


Deze frequenties persen de laatste tijd zo stevig samen, zo sterk, zo krachtig/intens en zo diep, dat het hart geactiveerd zal worden, cellen uit zullen breiden en dan sterk samen zullen persen, om alles dat gereed is om losgelaten te worden eruit te wringen. Uitbreiding, samenpersing, iedere cel is aan het werk, kristallen laden op, draaikolken openen en sluiten zich dan ... Ik kan iedere cel voelen/waarnemen als het aan het werk is…
Het Gechristende Licht en de frequenties van “De Zuiveren” laden ieder deeltje van mij op … en laten niets achter, geen steen blijft onomgekeerd, door de weefsels, de spieren, de beenderen heen wevend … herprogrammeren opzettelijk … terwijl wij ons allemaal voorbereiden…
Deze laatste paar weken waren waarnemend van wat triggerend was, bewust opruimend en ondertussen de vibratie vasthoudend van onze nieuwe werkelijkheden die op hun plaats zijn … niet teruggaand in onze gedachten, in onze acties, naar oude beperkende overtuigingen, niet bevoorradend aan de oude oordelen, grenzen, gebrek dat in ieder moment beschikbaar is waar men dit nog steeds vasthoudt, en dat nochtans niet langer meer zichtbaar is wanneer we dat doen…
Deze passage is GIGANTISCH … en wij houden allen in het hoogste respect. Alles is belangrijk, dient een doel, totdat het dat niet meer doet. Dan is diens doel om de kennis voort te brengen die wij voorheen niet hadden, terwijl we het observeren om te zien wat wij voorheen niet konden. Er zijn altijd nieuwe realisaties hier. Deze frequenties herlijnen zich helemaal voor ons, in overeenstemming met dat wat wij VASTHOUDEN, geloven/weten, zijn en doen…
Dit laatste beetje en precies nu, worden draaikolken geactiveerd en alles begint zich te openen. Het samenpersen mag voor diegenen die dit ervaren hebben vergemakkelijken. Hartslagen doorheen iedere cel, alles is aan het tinkelen, schudden, verhuizen, opladen, zich aan het  voorbereiden op een gigantische uitbreiding/sprong…
Hier gaan we lieverds!

*********************************
Stijging Liefdesenergie 12 September 2016




Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Lisa Transcendence Brown
Ancient Elder & Guardian of NEW Earth, Sage, Oracle, Scribe
Author, Transformational Speaker…
Mastery – It’s all Energy! ∞
www.AwakeningToRemembering.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen