zondag, september 25, 2016

“Eer je Proces en Jezelf Eerst!” - 25 September 2016 / Lisa Brown


Energie Update
“Eer je Proces en Jezelf Eerst!”
25 September 2016 / Lisa Brown

Geslagen is zwak uitgedrukt, met deze krachtige Kristallijnen Plasma Galactische Zuiverheid Uitbarstingen … Niet iedereen zal deze op dezelfde manier ervaren … voor sommigen van ons echter, wij krijgen op onze donder op onze HEILIGE ACHTERWERKEN.
Ik heb niets eerder zo krachtig gevoeld, en dat zegt veel. Ik heb sessies gedaan en anderen hebben er geen idee van, aangezien we alles aankunnen, maar OOOOH MIJN ACHTERWERK.
Ik ben nauwelijks in staat adem te halen, voorbij pijn … voor mij is het nu helemaal het bovenlichaam. Borstkas/wervelkolom/hoofd/brein/kaken/tanden/tong/klieren/oren/keel/achterzijde van de nek …. Het gehele hoofd & de wervelkolom is warm … Ik ben gereed om vandaag de tang naar deze tanden te halen….
ZOVEEL UITBREIDING, het voelt aan alsof mijn ZIEL van buitenaf door mij heen breekt (aangezien het dat doet). Ik kan de frequenties horen als zij lopen, de meest verfijnde en “een mega-triljoen” allen samengepakt in fijne krachtige gestadige stoten … Dat is de enige manier om het te omschrijven. Dit is geen slachtoffer mentaliteit lieverds, dit is alleen maar om te updaten wat momenteel “redelijk” is.

Ik kan iedere cel horen/voelen “knarsen” en dat er aldus geconcentreerd mee gewerkt wordt … jeetjemina!!! Niets helpt met de intensiteit, dus ademen we er gewoon doorheen. Het is al gedurende uren aan de gang, het is zo’n beetje vanaf gisteren niet gestopt ….
Dusssss, vanuit een ziel perspectief, is dit helemaal gaaf! Vanuit een menselijk lichamelijk perspectief …. Woooooooowwwwwwwwwwww, HOLY shit zijn mijn woorden van keuze wanneer wij hiermee geslagen worden. Oppervlakkig Ademhalen….
Godhoofd/Kristallen Schedel/Gewijde Heilige Vereniging activeringen en meer. Ik ben terug offline … eer je proces en jezelf EERST ……. Laat de rest los … totdat het proces compleet is. Je zult weten wanneer je erdoorheen moet duwen en wanneer volledig terzijde te treden.  
Als jij opgeladen en fantastisch bent, Blijf dat eruit schudden. Wij stromen met de herconfiguraties/opwaarderingen mee … draaikolken openen zich, extracties (tanden/beenderen dichtheid) doen zich voor zoals ik nog nooit eerder ervaren heb. Het Universum maakte geen grapje toen het zei dat onze fysieke lichamen hiermee hard geslagen zouden worden. Ik ben blij dat ik luisterde (en het deel met diegenen die erom geven)!
Ik houd van jullie! Een fijne Lichtintegratie voor jullie ZIEL Belichaming! ♥ We hebben op deze jongens/meisjes gewacht, dit is fantastisch! ☺

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Lisa Transcendence Brown
Ancient Elder & Guardian of NEW Earth, Sage, Oracle, Scribe
Author, Transformational Speaker…
Mastery – It’s all Energy! ∞
www.AwakeningToRemembering.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen