zondag, september 11, 2016

De Tussenpersoon Opgeven - 7 September 2016 / Maria Chambers



De Tussenpersoon Opgeven

7 September 2016 / Maria Chambers

Ik heb mezelf altijd beschouwd als een grensverleggende artiest en musici en mijn werkt duwt tegen grenzen aan en sommige mensen zijn daar ongemakkelijk mee. Voor het merendeel heb ik daarmee leren leven. Maar wanneer het aankomt op het veilig te spelen, neig ik ernaar om dat nog steeds tot een bepaalde graad in mijn alledaagse leven te doen.
Ik verval nog steeds standaard naar mijn verstand en dat het de leiding wil  hebben over de dingen. Jullie weten wel, die irritante dingen zoals het betalen van de rekeningen of de maaltijd klaar te maken en te proberen om een order voor een nieuw apparaat goed te krijgen, de snelwegen en het winkelen te navigeren, en te proberen om mijn leefomgeving gewoon goed te krijgen, enzovoorts…
En dat geldt ook voor gezondheidskwesties, en soms financiële kwesties.
Het is uitputtend.
En maar al te vaak, vanuit die klinkklare uitputting, stop ik, en neem een diepe ademteug en zeg, “Oké, ik geef het op! Ik kan het niet meer doen. Dit is krankzinnig! Dit is helemaal niet PLEZIERIG! Als dit niet spoedig verandert, ben ik weg!!!”
“Ik heb je verteld wat ik wil, spirit, en hoe ik me wil voelen en het werkt gewoonweg niet! Het is totaal Bullshit!!! Dit is F**$@*g onmogelijk!” En dan mag ik wel of niet een goede huilbui hebben.
Dan voel ik me beter. Maar ik ben zelfs moe van mezelf door al die drama heen te krijgen om daar te geraken. Nu vind ik het interessant dat het mogelijk is om naar die plaats te geraken van je vredig te voelen, of gewoon de dingen te laten zijn wat zij zijn, en van spirit in mijn lichaam te voelen, en spirit toe te staan om het zware werk voor mij te doen.

Het is interessant dat ik dacht dat ik eerst door de waarachtige menselijke inspanningen, het proberen, het worstelen en micromanaging heen moest gaan, om naar dezelfde plaats te geraken waar ik naartoe kon gaan  zonder alle emoties en commoties. Al die pijn en dat worstelen. Alle Hawaï 5-0 die op komen duiken om te fiksen, te redden en te vermaken met eindeloze schietpartijen en achtervolgingen in auto’s!
Het is bijna alsof zonder eerst alle tijd en inspanning, het niet zal gebeuren.
Dat is oké, het is aan het veranderen. Specifiek, aangezien ik mijn Ziel/Hogere Zelf toesta om steeds meer aanwezig te zijn in mijn lichaam voor langere periodes aan tijd. Ondanks de fysieke uitdagingen die ik mag ervaren. En wanneer ik dat doe, voelt het dus verbazingwekend en mijn verstand heeft nu geregistreerd dat het mogelijk is en het is meer vertrouwend dat er een ander, meer uitgebreid deel van mij is dat welzeker bestaat en hier bij mij in mijn lichaam wil zijn. En nu gebruik ik niet langer meer de condities of symptomen, fysiek of emotioneel of zelfs milieu-gericht als een maatstaf voor hoeveel Licht ik binnenin mij vasthoud. In feite zie ik dat hoe meer ik me openstel voor deze kristallijnen energieën, hoe meer zij die dingen in mij triggeren die moeten transmuteren om voor het Lichtlichaam en mijn Ziel/Hogere Zelf/Goddelijkheid met mijn eigen lichaam te integreren.
Dus, niets om te fiksen, niets om te genezen. Gewoon deze verbazingwekkende aanwezigheid in mijn lichaam en mijn leven toestaan. Dus, waarom is het dan zo moeilijk om spirit vaker te voelen? Omdat wij geconditioneerd werden dat niet te doen.
Deze kleine maar bewuste groep waar ik tegen spreek weet dit. Zoals ieder ander, voelen zij de frustraties, de vertragingen, de ongemakken. Ook zij zijn ten einde raad bij tijden, en vragen zich af hoeveel meer. Zich soms afvragend of zij op de één of andere manier genetisch verneukt werden en nooit naar het vlinderstadium zullen geraken. Specifiek relatief aangaande hun fysieke lichaam. En dat maakt hen echt prikkelbaar.
Omdat zij diep binnenin weten dat zij geboren werden om een Geascendeerde Meester te zijn en te genieten van spirit in hun lichaam in DIT leven, en dat zij toegerust zijn om dit klaar te kunnen spelen.
En dat zijn zij. Dat zijn zij zeer zeker.
Zij hoeven dat echter niet echt te zijn. Zij wilden eerst hun verlichting in de fysieke vorm ervaren. Maar als zij geraken naar een punt waar zij zeggen, “Ik heb alles gedaan dat ik kan als de mens zo ver als toegestaan is, maar dit lichaam is gewoon te langzaam met aan boord te komen,” kunnen zij deze aardse omgeving verlaten wetende dat zij verlicht ZIJN. En zij zullen die wijsheid met zich meenemen. En dan, als zij beslissen om weer terug te komen, hoeven zij niet door het oude type van het geboorteproces heen te gaan, en zij zullen gewoon plezier willen hebben hier. Zelfs als hun verblijf hier is voor kortere tijdsperiodes.
Zij weten dat zij sommigen van de eerste golfers zijn. Zij zoeken niet specifiek naar iemand of iets om hen te fiksen of te genezen. Zij proberen niet langer meer om iemand anders te fiksen of te genezen, geen enkel ander mens of andere groep of zelfs massa bewustzijn. Zij zijn voorbij de bloemrijke, luchtige woorden of concepten, zij geloven niet in kristallen of rituelen of portalen of aliën theorieën, of andere spirituele afleidingen. Zij komen behoorlijk tot de kern van de zaak, zij zijn behoorlijk onafhankelijk van dat allemaal, niet dat het diens plaats niet had in de eerdere stadiums van hun ontwaking.
En omdat zij behoorlijk gefocust zijn op meer dan wat dan ook deze verbinding met hun vreugde te willen, wat is waar het belichamen van verlichting helemaal over gaat, zullen zij met minder geen genoegen nemen. Zelfs als het betekent dat de tussenpersoon opgegeven wordt. Hun verhaal, het aandringen van hun verstand dat het de leiding moet hebben. En zij herkennen dat, ja, het oké is om te zijn waar zij zijn, om hun menselijkheid te accepteren. Om het te eren. Het Is wat het Is.
En zij herkennen ook dat er een ander deel van hen is die nu aan het integreren is met dat waarachtige menselijke deel. Die meer dan alles wil om gewoon bij hen te zijn. Gewoon van hen te houden. Om zorg te dragen voor al hun bezorgheden op een hoogst verfijnde en hoogst synchronistische manier. En als je ooit twijfelt aan je goddelijke Zelf diens bekwaamheid om voor jou te creëren, ga s’ avonds naar buiten en kijk naar de sterren. Kijk naar de schoonheid van de natuur op deze planeet.
Je goddelijkheid is goed toegerust om alles te creëren.
Deze voorhoedegroep van ontwakende mensen die ik adresseer, gaat niet gewoonweg mijn woord, of het woord van iemand anders voor deze waarheid nemen. Zij gaan het uit de eerste hand ervaren. Omdat dat sowieso de enige manier is waarop het werkt.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
copyright © 2016, Maria Chambers, All rights reserved. Please feel free to share this content with others, post on your blog, your Facebook page, etc, but maintain this article’s integrity by including the author and source website link: Maria Chambers at http://www.soulsoothinsounds.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen