dinsdag, september 27, 2016

Blossom en de GFL - Door Hier te Zijn, Laten Jullie Je Stempel op de Energie van de Aarde Achter - 27 September 2016


Blossom Goodchild en de Galactische Federatie van het Licht
27 September 2016
Door Hier te Zijn, Laten Jullie Je Stempel op de Energie van de Aarde Achter

Blossom: Wel, het is interessant. Ik heb het twee keer eerder geprobeerd en het is niet dat jullie niet in de buurt waren … het was meer, dat mijn hoofd, toen we eenmaal begonnen, gewoonweg niet in de juiste ruimte was om met jullie te praten … het is moeilijk om uit te leggen. Misschien, was het te moeilijk met alle codes enz. en wilde ik het uitstellen. Dus, probeerde ik om JULLIE te laten stromen, doch, het scheen hetzelfde oude terrein te zijn … met alle respect voor jullie. Niettemin, voel ik me veel beter vandaag, dus dacht ik om eens te zien wat er zou gebeuren. Wat denken jullie ervan?
GFL: Welkom aan jou Dierbare Blossom. Het schijnt dat je breincapaciteit eenvoudigweg niet in het stromen was om met de woorden te werken die wij naar voren brengen.
En toch, waar jullie de laatste tijd over gesproken hebben was zeer interessant. Let wel, ik moet toegeven me een beetje verloren te voelen in mijn ziel de laatste tijd … Ik weet niet zeker waarom.
Mogen wij een suggestie maken?
Ga je gang.
De veranderingen die zich momenteel voordoen zijn de Energieën die zich zowel in als rondom jullie in/naar een Hoger Niveau aan het transformeren zijn. Dit is niet nieuw. Nochtans, wat nieuw IS, is dat er een optillen is in/naar een Hoger Niveau om jullie heen. Een feitelijk optillen. Een overdracht van jullie Energiegebied in/naar dat van een Hogere graad. Wat voorheen niet mogelijk geweest is. Deze overdracht laat iemand ongemakkelijk/rusteloos achter, aangezien het “het verlies” is van de oudere Energieën welke goed gediend hebben, en nu echter losgelaten moeten worden.
De Hogere energieën waar men letterlijk instapt, zijn nu van een grote dienstverlening en jullie zullen je een klein beetje voelen alsof jullie benen onder je vandaan gehaald werden. Alsof je op lucht loopt … wanneer het Nieuwe Zelf zich eenmaal gesetteld heeft in dit nieuw gevonden niveau.

Wel, dat klinkt als een mooie verklaring voor mijn laagtepunt. Dat zal ik nemen. Dank je wel. Zoals ik zei … toen wij het eerder de afgelopen week probeerden, voelde ik gewoon dat we over hetzelfde terrein gingen. Ik ben er niet precies zeker van wat ik van jullie vraag … iets nieuws en anders … wederom? De codes waren interessant, niettemin had ik het gevoel dat jullie punt misschien was om te laten zien dat door deze zaken wel of niet te begrijpen, niets ertoe doet … behalve dat wij alles terug naar onze fundering brengen … LIEFDE. Iets, echter, lijkt op komst te zijn. Iets zit er in de lucht waar ik niet precies mijn vinger op gelegd kan krijgen?
Dierbare Zielen van de Aarde … jullie zijn altijd aan het zoeken naar de tevredenheid binnenin jullie ziel.
Zouden jullie dat niet doen? Het is een doorgaande zoektocht.
Wij hebben geen behoefte om te zoeken … want wij hebben die tevredenheid. Echter, het wordt niet gekend als ‘zelf’ tevredenheid. Want het is, zouden wij willen zeggen … algemeen. Wij accepteren alle dingen in het complete WETEN dat alles dat overal plaatsvindt … precies doet, zich precies gedraagt, precies Bestaat … zoals het bedoeld is. Het verplaatst zich in/naar diens volgende fase van zichzelf … omdat dat is wat alles doet. Altijd veranderend in/naar een fijnere verbetering van zichzelf.
Echter, niet alles verbetert. Sommige dingen worden slechter!
Doch, zij verbeteren zich in/naar een slechtere situatie.
Dat klinkt vreemd.
Omdat dat is wat “hun roeping” is. Om slechter te worden. Dus, zij verbeteren aangaande dat … totdat, wat het ook is … diens piek bereikt en dan de koers verandert of eenvoudigweg “uitsterft”… Als wij het op deze manier mogen zeggen?
Dus, je ziet Blossom, absoluut alles dat je doet … absoluut iedere gedachte die je hebt … Verplaatst zich/verbetert zich aangaande zichzelf. Dat is wat het Leven is.
Met alle respect … zo velen van jullie interpreteren dit onjuist. Als de dingen niet “tip-top in orde” zijn … zoals jij zegt Blossom … voelen jullie je soms dat jullie falen. Dus velen voelen dat zij niet genoeg doen … dat jullie niet Hoog genoeg dienst verlenen voor het Grotere Goede. Jullie voelen dat jullie je kostbare tijd op de Aarde verspillen … meer willend van dit, meer van dat. Een groter, helderder doel wensend. Het gevoel te willen hebben dat jullie je stempel achtergelaten hebben op de Energie van de Aarde, terwijl jullie je erdoorheen ademen.
Inderdaad. Zouden jullie dat niet willen?
Wij weten dat we dat zouden doen … door daar slechts te Zijn. Er is een gezegde … “Zoek en Gij Zult Vinden”. Wat is het dat iemand zoekt?
Als ik het me goed herinner hebben jullie dit eerder gevraagd. Nou … Vreugde, Geluk, Pure Liefde … Veronderstel ik.
En waar is het dat jullie zoeken?
Nou, ik weet dat ik binnenin moet zoeken … maar vaak, wanneer ik zoek, is daar een briefje dat zegt, “Ben gaan vissen, ben gauw weer terug!”
Het is nooit weggegaan.
Ja, dat is het wel. Of, als het dat niet gedaan heeft, is het niet altijd beschikbaar … en jullie kunnen niet zeggen, “Maar Blossom, het is beschikbaar” … omdat, soms wanneer ik echt ernaar zoek … het nergens gevonden wordt. De belachelijkheid waarop onze Planeet bestuurd wordt … de leugens en het bedrog … Het poppenspel waar wij aan onderworpen zijn, lijkt zo onrechtvaardig te zijn … zo hopeloos … dat het geluk niet naar buiten wil komen om te spelen. Met respect … jullie zijn geen aardebewoners geweest, dus weten jullie niet echt hoe dit iemand kan beïnvloeden. Jullie zijn niet onderworpen aan chemtrails, vergiften in het water, in het voedsel … zelfs tandpasta! Het kan iemand echt naar beneden halen.
En je weet dat wij moeten zeggen … dit hoeft niet zo te zijn.
Yep. Ik weet waartoe jullie op het punt staan om te zeggen … en ik zal het jullie laten zeggen … wederom.
Dat wat jullie zijn is veel groter dan wat voor tandpasta dan ook!
Ik lach. Ik lach echt. Ik verwachtte dat zeer zeker niet. Goed werk jongens … Wel, wel, ons gevoel voor humor is vele triljoenen aan kilometers gekomen sinds wij elkaar voor het eerst ontmoeten.
Zo grappig als je dit mag vinden … wij zijn ook zeer serieus Blossom. Jullie geesten … al jullie prachtige, verbazingwekkende, briljante, intelligente geesten zijn veel groter dan wat voor chemicalie dan ook die ontwikkeld werd om jullie Energetische Wezen te dwarsbomen. Een gedachte … in de juiste richting kan dergelijke dingen tenietdoen.
Het moet meer dan een gedachte zijn.
Nee, dat moet het niet. Wat anders kan het zijn?
Een weten!!??
Een Weten. Een Verlangen. Je hebt het juist. Maar dit komt eerst vanuit de gedachte … alles doet dat.
Ik weet dat dit juist is. Echter, bijvoorbeeld, ik heb soms ‘virusstrengen’ van een muskiet (als ik hem ooit vang, heeft ie het gehad!) En het beïnvloedt WAARLIJK niet alleen mijn fysieke lichaam … maar een symptoom verandert ook mijn denkwijze in/naar “Ik geef om NIETS’. Dat is een feit!
Wie zegt dat?
Onderzoekers … en IK! Neem mijn woord er maar voor … het gebeurt. En dit is een klein ding, hoewel zeer onplezierig. Ik ken mensen die volledig bewust zijn van gedachtekracht en toch, aanzienlijk lijden op het fysieke vlak … en ongeacht hoe sterk hun WETEN ook is … de pijn of de ziekte neemt niet af. Dit soort van dingen vinden wij allemaal heel moeilijk om te begrijpen … te overwinnen. Samen met een triljoen aan andere dingen!
Dierbare Blossom …
Dierbare vrienden …
Dierbare Blossom …
Kom maar op … wat voor openbaring jullie ook maar uit willen spreken.
Je hebt het juist. Wij hebben geen enkele van de situaties doorstaan, waar diegenen die KOZEN om in de menselijke vorm te leven ‘doorheen moesten gaan’. Daarom, kunnen wij geen commentaar leveren op hoe wij wel of niet wat dan ook hoe anders dan ook gedaan zouden hebben, zouden wij gekozen hebben om het leven op de Planeet Aarde te ervaren. Daarom, alles dat wij kunnen doen is … tot uitdrukking te brengen wat wij wel weten … en dat is … dat voorbij jullie fysieke bestemming … op/in andere dimensionale niveaus van jullie zelf … jullie als op magische wijze alles kunnen overwinnen.
Ahha!! Welnu, dit is de kwestie … “op/in een ander dimensionaal niveau” … Ik bedoel … wij zouden graag willen weten hoe al dit soort materie uit te zoeken … hoe de magie te vinden aangaande DIT specifieke dimensionale niveau waar wij in verblijven! Om eerlijk te zijn, het dimensionale niveau dat ergens anders is, is niet van veel nut voor ons als het ons niet beïnvloedt of niet kan beïnvloeden in het hier en nu waarin wij leven.  
Dat is het echter gewoon, Blossom. Dat kan het wel.
Nou, ik word hier misschien een klein beetje te groot voor mijn schoenen (dat het lijkt alsof ze alles beter weet) … jullie gaan echter zeggen dat wij die kennis toe kunnen staan om omlaag in/naar deze dimensie te stromen.
Correct.
Want zien jullie, en hoor dit alsjeblieft vanuit de nederige plaats waarin ik het zeg … dat is waarom ik het moeilijk had eergisteren … Omdat, wij alles steeds maar weer opnieuw besproken hebben en ik weet nu wat jullie gaan zeggen … omdat jullie het al gezegd hebben. Mijn probleem is dat ik volledig begrijp WAT jullie zeggen en IK BEN HET DAARMEE EENS. Echter, ik ben niet in staat om dat, wat jullie suggereren, te laten werken. Als ik ertoe in staat WAS … iedere keer dat het virus ontwaakte, bijvoorbeeld … zou ik het kunnen overwinnen. Dat kan ik echter niet. Zelfs alles wetend dat jullie geadviseerd hebben. Dus, wat betekent dat dan voor ons? Niet aan de zonnige kant van de straat te zijn. Want wat is er goed aan dit alles te WETEN en niet in staat te zijn het voort te brengen? Zoals jullie kunnen bespeuren … zit ik jullie op geen enkele manier te jennen … Ik ben momenteel in een prima gedragswijze … Ik probeer het gewoon te vertellen zoals het is.  
Dus, vertel ons misschien … wat dat WETEN binnenin jou is, dat jou laat WETEN dat wat wij zeggen correct is … hoewel je zegt dat het dat niet is?
Ik zeg niet dat het dat niet is. IK WEET DAT HET DAT IS! Echter, ik ben er niet zeker van hoe HET TE LATEN GEBEUREN. Hoe vaak heb ik jullie gevraagd HOE? HOE? HOE herinneren wij ons wie wij zijn?
Ongeveer honderd keer een honderd.
En hoe vaak hebben jullie geantwoord?
Hetzelfde nummerieke antwoord.
En dus waarom ben ik/zijn wij niet in staat om “daar te geraken”?
Dierbare Blossom … waar is het dat je het voornemen hebt om te geraken?
DAAR!
Waar is daar?
Vertellen jullie het me maar jongens. Waar wij allemaal op af stevenen … deze oprechte reis die ons voorwaarts neemt … Moeten wij zeggen dat het ons naar huis laat lopen?
Jullie zijn altijd thuis met iedere ademhaling van Goddelijkheid die jullie ademen. Jullie denken alleen maar dat jullie dat niet zijn, omdat jullie je niet bewust zijn van de WAARHEID van die zin.
Ik weet dat het WAARHEID is. Ik ben me bewust dat het WAARHEID is … echter, ik voel me niet thuis met iedere ademhaling. Niet hier beneden … op de Planeet Aarde.
Omdat je niet VOLLEDIG her/erkend dat het DE WAARHEID is Blossom. Jij zegt dat je weet dat je bewust bent … Je accepteert het als de Waarheid. Niettemin, KIES je niet om het als WAARHEID te VOELEN … met iedere ademhaling die je in- en uitademt.
Ben ik lui?
Helemaal niet. Echter, wanneer je KIEST om dit WETEN te erkennen vanuit een ALWETEND deel van je Wezen … het Wezen dat GOD/LIEFDE is … Is het daar … jou Zijnde!
Toch, wat is het dat mij tegenhoudt van in deze Goddelijke staat te lopen, ademen en te leven? Wat doe ik niet?
Je doet niets dat je niet zou moeten doen. Jij … zoals wij in het begin zeiden … gaat perfect richting de ervaring van ieder moment dat je ademhaalt.
Dat beantwoord mijn vraag niet.
Ja, dat doet het wel Blossom. Omdat, met ieder enkelvoudig moment dat je op de Planeet Aarde bestaat, je die waarachtige Goddelijkheid wordt die je zoekt.
Maar, ik ben het al, nietwaar?
Ja, dat ben je.
Maar, ik ben vergeten hoe het te zijn, juist?
Ja, en wij zijn hier om het je te helpen herinneren.
Hoe kan het dat het zo moeilijk is?
Dat is het niet. Het maakt deel uit van de droom (1) ... maakt deel uit van het Plan.
Welke? De Droom of het Plan?
Beide … want de droom maakt deel uit van het Plan.
Vandaag is een prachtige zonnige dag hier in Noosa. Ik zag walvissen die zichzelf rond gooiden terwijl ik met mijn hond over het strand liep. Ik voel me zo goed. Gisteren … voelde ik me hopeloos. Geactiveerde virus? Hormonen? Energetische overdrachten? Ik bedoel … WHAH!! Wie heeft de antwoorden voor de ups en downs die wij ervaren? Wie trekt er aan de touwtjes? Wie draait de knop om op de roller coaster? En zij zeggen dat wij hier voor de rit zijn? Hemelen daarboven. Er moet een ECHT goede reden zijn voor onze briljante intelligente geesten om besloten te hebben om hier te komen. Mensen die buiten lichamelijke ervaringen gehad hebben zeggen dat onze Planeet aldus uniek is en eentje van de beste om “zelf” te ervaren … Dit piepkleine pixeltje van een “ruimtevaartuig” dat door de ruimte heen beweegt … rond cirkelend … waar dan ook voor? Ik weet dat ik het eerder gezegd heb … maar … echt … Waar gaat het allemaal over Alfie?
Het antwoord daarop dierbare Blossom, ken je ook al.
Op een hoger dimensionaal niveau van mezelf?
Binnenin … diep binnenin.
Ondertussen … ademen wij voorwaarts … reizen wij voorwaarts … glimlachen wij voorwaarts wanneer we kunnen. Het is plezierig geweest … en altijd goed om weer in contact te zijn na een paar pogingen er niet tot toe in staat geweest te zijn. Mooi. Heel veel dank natuurlijk.
In zo een diepe dankbaarheid naar allen voor ons binnen te laten … diep binnenin.
*****
Voetnoot:
(1) Cobie: Ik heb in eerdere artikelen/boodschappen aangegeven dat wij niet in een illusie leven, dus ook niet in een droom. Tijdens de vertalingen zijn degene(n) die de boodschap doorgegeven hebben, in dit geval de GFL, bij mij aanwezig om de vertaling zo goed mogelijk te krijgen. Toen ik over het woord “droom” viel en met hen hierover een gesprek aanging, kwam Moeder God naar voren om hen te wijzen op de onjuiste keuze van het woord. Wij leven in een werkelijkheid. Wij zijn niet minder werkelijk of meer werkelijk dan de Hogere Dimensies/Rijken. Wij leven alleen maar in een dichtere frequentie/lagere frequentie, met alles wat daarbij hoort, dat is het enige verschil. Wij zijn geen droom, illusie of hologram in het Goddelijke Plan. Alleen de afscheiding is illusie.  

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten