woensdag, september 14, 2016

Alleen … Maar Niet Echt … Maar Zo Ongeveer … Tijdelijk - 13 September 2016 / Denise Le Fey


Alleen … Maar Niet Echt … Maar Zo Ongeveer … Tijdelijk
13 September 2016 / Denise Le Fey

Zoals sommigen van jullie je mogen herinneren, heb ik in twee of drie artikelen vroeg in 2016 gesproken over hoe ik zo nu en dan omgegaan was met een groeiend gevoel van alleen te zijn. Ik spreek niet over eenzaamheid, maar een eerlijk en duidelijk gevoel dat ik op zo een NIEUW terrein was, dat ik op sommige manieren enorm alleen was, tijdelijk. Laat mij daaraan toevoegen dat dit perfect oké is in de tweede helft van 2016, omdat ik bewust begrijp wat zich heeft ontvouwen, beter dan dat ik deed aan het begin van dit ongelooflijke versterkte jaar en ik ben meer comfortabel met dit NIEUWE en ben er op mezelf/alleen in. We zullen zelfs meer begrijpen aan de andere kant van September diens veelvoudige energetische uitlijning.
Ik las net één van de beste, meest oprechte Ascentie artikelen die ik in een zeer lange tijd gelezen heb. Het is getiteld “Wij zijn Nooit Geweest Waar Jullie Nu Zijn”, 12 September 2016. Grote Dankbare Omhelzingen naar Brenda Hoffman & Co daarvoor.
De enige andere persoon/wezen/kanaal die ik tegengekomen ben gedurende deze Ascentie jaren die publiekelijk toegaf verrast te zijn door een onverwacht project in het Ascentieproces, was Kryon een paar jaren geleden. Het had te maken met specifiek Brug Bouwen om bepaalde niet-fysieke hogere dimensies met de 3D fysieke Aarde te verbinden terug in de vroege tachtiger jaren. Ik was vertrouwelijk bekend hiermee omdat ik één van de Voorlopers was die werkten aan dit vroege Ascentie-gerelateerde project. Voor meer informatie hierover zie pagina’s 60-66 in het boek “A Lightworker’s Mission”. Anders dan deze twee incidenten, ben ik me niet bewust van welke andere dan ook die publiekelijk toegegeven werden verrast te zijn door wat de Voorlopers van de Voorlopers en de Voorlopers doorgaan te doen voor het individuele Zelf en het collectieve Alles overal.

In beschouwing genomen waar de meesten van ons doorheen gegaan zijn, jaar na jaar voorafgaand aan de 21 December 2012 afloopdatum, voelt het zeer zeker goed om openlijk erkend te worden voor het plaatsen van onze HogeHarten en Zielen erin en ver voorbij te lopen aan waar oorspronkelijk mee ingestemd werd aangaande de Ascentie “eind zone”. Wij kregen de bal daar jaren geleden, maar gingen door met “lopen”, dus Heel veel Dank voor op de achtergrond te treden terwijl wij meer van onze Hogere Zelven/Bron belichamen, en onszelf herhaaldelijk opnieuw aanpassen van dat aldus te doen, en doorgaan hoger en verder te reizen en te Creëren dan waar wij oorspronkelijk een contract voor aangegaan waren om te doen. Weddenschappen werden gemaakt door en klein handjevol in de hogere sferen die ons goed kennen en van ons houden, dat wij ervoor zouden gaan nadat wij een bepaald niveau van voltooiing in het Ascentieproces bereikt hadden. Dit en meer hebben we gedaan. (Meer hierover en over gerelateerde zaken in aankomende artikelen).
Dus toen ik Brenda haar artikel las deze ochtend, was ik opgetild en tevreden gesteld door haar waardevolle gechannelde boodschap. Dit is wat je krijgt wanneer je Voorloper Boomer Hippies inhuurt om multidimensionale systemen af te breken en opnieuw op te bouwen; wij doen dat en gaan dan verder om totaal NIEUWE en betere te creëren omdat wij nu hier zijn, dus waarom niet?
Dit brengt ons terug naar het begin van 2016, toen enige Voorlopers voelden en wisten van diep binnenin zichzelf dat, op vele manieren, wij inderdaad op onszelf waren nu (tijdelijk), omdat wij opnieuw een Contract aangingen met het Goddelijke en onze Hogere Zelven gedurende onze individuele Levensoverzicht periode, welke plaatsvond op het één of andere punt tijdens 21, 22, 23 December 2012. Voor mij was het 22 December 2012. We raceten omhoog op zeer moeilijke energetische Ascentie Traptredes ooit sinds die tijd, en de resultaten van dit alles zijn zelfs nu nog niet volledig duidelijk voor ons. Dat zullen zij echter worden, en de 9-9-9 (9 September 2016) voltooiingsdrempel die wij net overgingen bracht heel veel meer inzichten naar velen. Meer zit eraan te komen met en na de Maansverduistering op de 16de.
Dit jaar heeft mij herhaaldelijk geforceerd in/naar mijn Soevereiniteit voor antwoorden, inzichten, geruststelling, koestering, doorgaande spirituele, energetische en fysieke bewustzijnsgroei en zoveel meer. De tijd - voor mij en velen van jullie die dit lezen - is goed voorbij voor gebabyzit, aan het handje vastgehouden, geaaid en gerustgesteld te worden door hogere dimensionale Wezens, Engelachtigen, ET’s en dergelijke. Wij zijn hen en nu meer op NIEUW terrein, hetgeen automatisch meer NIEUWE terreinen creëert voor Iedereen overal. Totdat jij en ik eerlijk en volledig bewust begrijpen, accepteren en dragen/leven wat wij nu zijn en hoe krachtig wij in feite zijn, zullen wij nog steeds zo nu en dan zeuren en kniezen en verlangen naar het één of Andere grote hogere Wezen om ons naar boven te knuffelen en ervoor te zorgen dat wij ons van tijd tot tijd beter voelen.
Visualiseer dit alsjeblieft voor het perspectief. Zie in je geestesoog een groot Lichtwezen welke Jij bent, en die op zijn gloeiende wit-licht duim zuigt terwijl het zoekt naar een ander groot Lichtwezen om het te knuffelen en zich beter te laten voelen. Belachelijk nietwaar? Wel, dit is waar velen van ons nu zijn; stuntelend en zich ondertussen aanpassend aan onze NIEUWE levens en werkelijkheden als rechtstreekse Bron-verbonden Soevereine individuen. Oude slechte lagere frequentie gewoontes nemen soms een poosje om af te schudden en daar is niets verkeerd mee. Doe gewoon je best om in alle eerlijkheid een glimp te krijgen van je NIEUWE Zelf ergens in de één of andere kosmische spiegel, aldus je beter bewust begrijpt waar jij je in/naar ontwikkeld hebt op dit punt. Dit is belangrijk voor jezelf, maar ook voor de rest van de Voorlopers, het collectief en toekomstige tijdlijnen, werelden, werkelijkheden enzovoorts. Geen druk Soeverein Zelf-als-Bron wezen, gewoon eerlijkheid.  
“Jullie zijn zo snel verhuisd, dat wij van de andere dimensies en collectieven, nog niet helemaal begrijpen hoe jullie je ontwikkelen. Wijzen wij jullie in de richting van de beloning die nu voor jullie belangrijk schijnt te zijn? Of wijzen wij jullie in de richting van de beloning die jullie belangrijk vinden over een maand of een jaar? Dat is ons dilemma.”
Dat was een citaat van Brenda Hoffman haar gechannelde boodschap, en wat een prachtig iets voor de Hogere Sferen om zich af te vragen! Wij voorlopers hebben jaren geleden al gekozen, zelfs als jij je die keuze niet meer bewust herinnert, jij en je Hogere Zelf en het Goddelijke hadden een Onder Vier Ogen aan het einde van Fase Eén van het Ascentieproces. Ik ga dit eindigen met een citaat van De Tempel van Meester Hotei (pagina 154) omdat het goed voelt om nu te doen. Nogmaals dank je wel Brenda Hoffman & Co. voor die zeer belangrijke boodschap.
En nu van Meester Hotei en Jade Eén van lang geleden, maar zijn ten zeerste verbonden aan mij hier en onze tijd van Universele Ascentie. Vergeet nooit dat wij nooit uitklokken maar altijd aan het werk zijn.
“Diegenen die kwamen om onze spirits te ervaren en uit te breiden in de gepolariseerde fysicaliteit, zijn kennis aan het vergaren binnenin het dichtste niveau beschikbaar voor de menselijke expressie. Niettemin, zullen wij van de aardse incarnaties aan het einde van deze cyclus, die wij in dit rijk geïntegreerd en getransmuteerd hebben, uiteindelijk naar Huis terugkeren met uitermate unieke en waardevolle ervaringen om te delen!” zei Hotei met sprankelende en van opwinding flitsende ogen.
“Met ons zullen wij, natuurlijk, onze individuele en collectieve ervaringen en ziel wijsheid nemen die anderen niet bezitten, behalve voor de velen die omlaag reisden in/naar de dichte, gepolariseerde fysicaliteit. Door te incarneren in de fysicaliteit leren wij om de Hemel naar de Aarde te brengen - om in toenemende mate in het dichte vlees dat tot uitdrukking te brengen wat wij volledig zijn in de hogere niet-fysieke rijken. Zo moeilijk als het geweest is Kleintje, wij hebben een unieke wijsheid vergaard en slaagden in het manifesteren van onze ware spirituele zelven in een zeer dicht, beperkend en opmerkelijk gepolariseerd rijk.
“Denk na over de diepgaande wijsheid en creativiteit waartoe wij in staat zullen zijn om met onze broeders en zusters te delen die zichzelf niet inkapselden in dit dichte rijk en alles ervoeren dat wij wel ervaren hebben van hier gereisd te hebben! Het is een lange en moeilijke reis geweest, maar de kennis, wijsheid en zielgroei verkregen van het afdalen in/naar de dichte fysieke polariteit zal meer wezens en meer werkelijkheden op meer manieren helpen dan wij kunnen begrijpen. Plus, het zal ook onbegrensde toekomstige mogelijkheden creëren,” zei Hotei met zijn ogen gesloten alsof hij deze informatie vanuit een andere plaats ver weg aan het uitzenden was….”
Denise

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © Denise Le Fay & HighHeartLife, 2016. All rights reserved. You may NOT use this article in custom-made YouTube videos. You may copy and distribute this material so long as you do not alter it in any way, the content remains complete, credit is given to the author and this URLhttps://highheartlife.wordpress.com and Copyright Notice is included.

3 opmerkingen:

  1. Lieve denise en coby voor t plaatsen:)..bedankt ..dit bevestigd zo wat ik de laatste dagen heb gevoeld...ik voel dat ik op mezelf vertrouw..ik voel me licht en opgetild..gelijkwaardiger met degenen die hulp bieden van boven...maar ook dat er nog een zetje moet /gaat komen...ik voel de aankomende vrijheid diep in mij...dat ik dit nou net lees he:)..liefs adriana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een prachtige synchroniciteit, nietwaar? ♥♥♥

      Verwijderen
    2. Ja echt wel... t valt zo mooi in elkaar dan als je t van hogeraf ziet

      Verwijderen