zaterdag, augustus 06, 2016

Sandra Walter - Het Nieuwe Zelf en het Onbekende: Vertrekken uit Mount Shasta - 5 Augustus 2016


Sandra Walter
Het Nieuwe Zelf en het Onbekende:
Vertrekken uit Mount Shasta
5 Augustus 2016

Zegeningen Geliefde Lichtstam,
De meesten van jullie zijn bekend met de actieve subcultuur van het Poortwachten en Rasterwerk. Details van dit dienstverlenende werk worden doorgaans stil gehouden om interferentie te vermijden. Je hoort niet veel van Poortwachters/opzichters, behalve voor de paar Wegwijzers die begeleid worden om publiekelijk te spreken over onze activiteiten. Ik begrijp waarom de meest Poortwachters/opzichters stil zijn, onder de radar vliegen, over deze gehele planeet heen reizen, opvolgend waar hun Teams en harten hen naartoe gidsen. Het is een unieke nis van de Lichtstam dat onjuist begrepen kan worden. Ik doe mijn best om de intel uit te leggen zonder vertrouwelijke mededelingen te onthullen.
Wanneer ik de paden kruis met Rasterwerkers en Poortwachters/opzichters die door Mount Shasta reizen, delen wij onze verhalen, missies, vergelijken onze notities, en ondersteunen en verjongen elkaar. De laatste tijd is de intel gefocust geweest op de golf van September en de consequente boodschap om in/naar een nieuw niveau te stappen. Wij zijn aan het verschuiven naar een hoger niveau van dienstverlening, en onze persoonlijke levens zijn aan het oplossen als wij ons overgeven aan de nieuwe ervaring. De volgende fase heeft enorme beloningen, maar wij moeten ons focussen op het voort brengen van de hogere tijdlijn - zowel persoonlijk als collectief. Het zal prachtig zijn ongeacht wat dan ook, aangezien de lagere werkelijkheden versplinterd raken door de frequenties; niettemin zijn er schitterende ervaringen beschikbaar voor degenen die bereid en voorbereid zijn.  
Onze ankerpunten - de draaikolken en Poortpunten welke gebruikt worden om de frequentie van de rastersystemen (Gaia) te versterken - verschuiven zachtjes hun rollen. Om dit te accommoderen, worden sommige draaikolken gebruikt als sterkere transformatoren met het opruimen van negatieve energie dat naar buiten stroomt en sommige worden gebruikt als sterkere Solar/Zonne Toegangspoorten met hogere vibraties die binnenstromen. Dit wordt gedaan om ons voor te bereiden op de verschuiving van de energieën in 2017. Deze dramatische energieverhoging is een werk-in-voortgang; jullie hebben het gevoeld sinds het begin van het jaar. Constante, stabiele sprongen in Licht. September zal een zeer grote sprong zijn, niettemin doen wij ons best om het een gestadige verhoging te houden. Mount Shasta, dienend als een kroon-type chakra voor Gaia (zij is geen wortel-type chakra gedurende enige tijd geweest), is ook aan het verschuiven. Zij is een sterke transformator op het moment, opruimend op verscheidene multidimensionale niveaus.

Aan mij werd verteld door mijn Hogere Niveaus dat mijn werk in Mount Shasta volbracht zou zijn dit jaar. Sinds Januari hebben enige prachtige en bizarre gebeurtenissen zich voorgedaan in mijn persoonlijke reis om mij uit te lijnen met mijn volgende niveau van dienstverlening. Ik ga op het moment niet in details. In het kort, ik ga op reis naar Arkansas om met de kristallijnen Toegangspoorten en enige oude Galactische technologie te werken. Ik zal alles toepassen dat ik geleerd heb in Shasta over het openen en versterken van de Toegangspoorten. En ik moet daar naartoe gaan voordat de toevoer begint in September; de urgentheid is overweldigend. Lichtwerkers, jullie begrijpen hoe de tekens, intel en uitlijningen ontvouwen wanneer jullie duidelijke aansturingen ontvangen.
Mijn vier jaren als een Poortwachter/opzichter in Mount Shasta is volbracht, ik ontdoe me wederom van mijn bezittingen en reis naar een plaats waar ik nog niet eerder geweest ben in deze vorm. Overgave is bevrijdend; het voelt goed om de bezittingen van het oude Zelf los te laten. Ik wordt herinnerd aan mijn Januari belichaming: Laat het allemaal los, we vertrekken. Alle gehechtheden, zelfs voor de liefdevolle en uitdagende Mount Shasta, gaan weg. Ik mag op de één of andere dag een boek schrijven om mee te delen wat zich hier ontvouwde.
Evenzo, ben ik mijn werk hier aan het beëindigen, en probeer een 2,000 mijl lange reis te organiseren, tijd doorbrengend met wezens waar ik van houd, en mijn verwantschap in ere houdend met de berg. Misschien zal ik terugkeren; het is moeilijk om na te denken over een dagelijks landschap dat geen 14,000 hoge voet vulkaan omvat. We kunnen werkelijk onze levens niet meer plannen op een lineaire manier. Het is opwindend om de nieuwe dienstverlening tevoorschijn te voelen komen; wat ik zal leren en meedelen, wat het Nieuwe Licht zal brengen, wie ik zal ontmoeten, wat op mij wacht voort op de weg.
Met de Leeuwenpoort versterking volgende week, groeit onze ervaring meer transcendent. Roep het Licht binnen en doe je best om dit nieuwe niveau van het creëren van het Nieuwe Zelf in ere te houden. Blijf bewust in jullie Meesterschap uitoefeningen. Het is belangrijk/onontbeerlijk dat het bewuste Ascenderende collectief actief deelneemt aan het belichamen van het Nieuwe Zelf, om de hogere beschikbare tijdlijnen te ervaren. De hoogste mogelijkheden, hoogste uitkomsten voor alle betrokkenen.
Zoals altijd, blijven wij gefascineerd met het Ascentieproces, de nieuwe verbindingen en onze reis in/naar het onbekende.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © 2016 Creative Evolution, All rights reserved.
The writing and materials on this site may be shared under the guidelines of this Creative Commons License. If you would like to use any of the work on this website, in whole or in part, you must attribute Copyright to Sandra Walter and link back to sandrawalter.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen