vrijdag, augustus 12, 2016

Mary Magdalene - De Waarheid over de Reis van Mary Magdalene - 5 Augustus 2016 / Natalie Glasson



Mary Magdalene
De Waarheid over de Reis van Mary Magdalene
5 Augustus 2016 / Natalie Glasson

Natalie: Recentelijk had ik de kans om de Grotte de la Sainte Baume te bezoeken, wat een grot is in het zuiden van Frankrijk waarvan gezegd wordt dat Mary Magdalene er veel van haar tijd doorbracht na de Kruisiging, Herrijzenis en Ascentie van Jezus. De grot is aan de zijkant van een berg, en het neemt ongeveer een 45 minuten steile wandeling door glorieus en weelderig bosland om deze heilige plaats te bereiken. Voorafgaand aan het betreden van de grot, begon ik met Mary Magdalene te communiceren om het doel van mijn bezoek te ontdekken en waarom ik ertoe gegidst was om de Grotto te bezoeken. Hieronder is wat ik ontving; informatie die Mary Magdalene niet alleen met mij wilde delen, maar met iedereen.
Mary Magdalene: Het is een eer om me met jou te verbinden, en ik overgiet je met de vibraties van de Goddelijke Godin en Godin Isis. Zelfs als een kind droeg ik het symbool van de Gouden Slang. Een symbool van ingewijd te zijn in de leringen van het goddelijke Vrouwelijke en de Godin Isis. Ik was en blijf een Hoge Priesteres van de Godin Isis toegewijd aan de kracht, magie en Liefde van de zuiverste vorm van de heilige Godin. Het was mijn training wat mijn weg plaveide naar mijn vereniging met Jezus, alsook was het mijn voorbereiding om door te gaan met de leringen die aan ons beide meegedeeld werden, na zijn Ascentie. De meegedeelde leringen van Jezus waren geboren vanuit Liefde en gegeven in Liefde, zij representeerden de vereniging van de mannelijke en vrouwelijke vibraties van de Schepper in harmonie en eenheid, hetzelfde binnenin iedereen ontwakend. Gedurende de tijden toen Jezus zijn leringen meedeelde, ontving ik ook dezelfde downloads van energie en inspiratie. Als een afgezante van het goddelijke Vrouwelijke, handelde ik als een anker, aarde de heilige energie in de Aarde en het bewustzijn van de Mensheid.  
Het was na de Ascentie van Jezus dat ik begeleid werd om door te gaan de gedetailleerde leringen en genezingspraktijken die ik ontvangen had met anderen te delen. Eén van mijn grootste doelstellingen in die tijd was om mijn wijsheid met diegenen te delen die toegewijd waren aan de Godin, zodat zij de zuiverheid zouden behouden van de leringen terwijl zij hen in stand hielden voor de komende generaties. De goddelijke aansturingen en taken aan mij gegeven door de Schepper schenen eindeloos in die tijd. Ik moest de aanwezigheid van de Godin in heel veel mensen ontwikkelen, aldus deze energie door mag gaan de wereld en de leringen van Jezus te voeden, alsook het genezen van enige verwoesting dat zich in de mensheid voorgedaan had wat verschuldigd was aan het misverstand wanneer Jezus de Aarde verlaten had. Ik moest energetische codes, sjablonen en genezingen distribueren, alsook fysieke boekrollen, objecten, gereedschappen en kristallen van spirituele waarde in bepaalde heilige plaatsen. Mijn doel was om het behoud en de voortzetting te ondersteunen van de genezing en ontwaking welke Jezus begonnen was.

Ik had ook een andere zeer prachtige rol, een rol welke iedere dag mijn gebroken hart genas van het fysieke verlies van Jezus, hoewel ik de waarheid van de kwestie begreep. Deze rol moedigde mij aan om vastbesloten te zijn om de taken te bereiken die aan mij gegeven waren door de Goddelijke Schepper, ondertussen ook mijn dagen vullend met plezier, Liefde en gelach. Naar mijn mening, is het de meest heilige rol van een vrouw, aan mij werd het geschenk van het zijn van een moeder gegeven. Sarah was de creatie van de Goddelijke Schepper om mijn energieën als Mary Magdalene en Jezus diens heilige vibraties te belichamen; zij was werkelijk het beeld van de vereniging van ons beide op meer manieren dan toescheen mogelijk te zijn. Een heilig geschenk voor de Aarde en mij. Zij droeg vele namen, de Gouden Kelk, de Gouden Slang en de Vereniging van het Goddelijke in de Manifestatie, om er een paar te noemen.
Onze bestemming, van Sarah en mij, samen met een paar zusters van het Licht, was Frankrijk. Ons doel toen we arriveerden in het Zuiden van Frankrijk was om het proces te beginnen van het distribueren van vele heilige energetische en fysieke boekrollen, gereedschappen en sjablonen die in ons bezit geplaatst waren. Deze moesten gegeven worden aan specifieke mensen en verborgen op bepaalde plaatsen om hun veiligheid te behouden. Wij werden begroet en ondersteund door de leden van een Tempel van de Godin Isis, toegewijd aan het Goddelijk Vrouwelijke. Deze vrouwen van zo een diepgaande innerlijke schoonheid ondersteunden onze missie en leiden ons later naar een heilige plek nabij hun tempel. Onze heilige plek was een grot in het Zuiden van Frankrijk, nu bekend als de Grotte de la St. Baume. Sarah was drie jaar oud toen we arriveerden in onze nieuwe woning, wat een schuilplaats voor ons was en een ruimte waar ik door kon gaan met onderwijzen.  
Natalie: Gedurende mijn tijd in de grot was de aanwezigheid van Mary Magdalene zeer sterk. Hoewel dit gebied, zoals een kerk, gedurende vele jaren onder het toezicht stond van monniken, verbleven de Goddelijke Vrouwelijke vibraties nog steeds in diens energie. Toen Mary Magdalene in mijn derde oog recht voor mij tevoorschijn kwam, was het Sarah die zij richting mij naar voren duwde. Sarah scheen voor mij ongeveer 12 jaar oud te zijn toen Mary Magdalene haar in/naar mijn besef bracht. Mary Magdalene wilde dat Sarah enige van haar inzichten aangaande haar leven in de grot met mij deelde. Ik had nooit eerder Sarah bewust ontmoet, dus was het een nieuwe ervaring voor mij.
Sarah deelde enige visioenen met mij. De eerste zijnde een processie van vrouwen gekleed in het wit en die het merk droegen van de Gouden Slang lopend door het bosland naar de grot. Sarah vertelde me dat zij kwamen om hen iedere dag in de grot te bezoeken, voedsel brengend en wat dan ook dat zij nodig waren. Zij zei dat zij genoot van hun bezoeken, aangezien sommige van de ingewijden van de Godin Isis Tempel van gelijke leeftijd waren voor haar of zelfs jonger, dus had zij tijd om met hen te praten en te spelen voorafgaand aan de dagelijkse ceremonie geleid door Mary Magdalene. Zij vertelde me hoe zij ervan gehouden had samen met haar vrienden door het bosland te rennen, en net zoals zij, wisten zij niet echt hoe de buitenwereld was, niettemin, genoten zij ervan verhalen te delen over hun innerlijke vlak ervaringen. Sarah vertelde dat zij ook genoot van de dagelijkse ceremonie die in de grot gehouden werd, aangezien het haar toestond om haar moeder aan het werk te zien, de kracht, de gratie/goedgunstigheid  en wijsheid die zij uitdroeg.
Het tweede visioen dat Sarah met mij deelde was van haarzelf gedurende de avond omarmd door haar moeder in de grot, terwijl haar moeder haar herinneringen van Jezus met haar deelde. Zij vroeg haar moeder om alles dat zij over haar vader wist, vanaf zijn geboorte tot aan zijn Ascentie met haar te delen. Sarah zei dat ze het meeste van deze tijden hield, omdat soms in deze intieme momenten van delen met haar moeder haar vader zou verschijnen als een energetische vorm in de grot om enige tijd met hen door te brengen. Sarah vertelde mij dat ze ervan gehouden had om in de grot te leven, aangezien ze alles had dat ze nodig was. Ik geloof dat Mary Magdalene en dat ze het leven van Jezus met Sarah deelde haar manier was van Sarah door haar eigen initiaties heen te begeleiden en haar voorbereidde op haar volwassen leven.
Mary Magdalene: Na vijftien jaren toen Sarah achttien jaren oud was, wist ik dat het tijd was om Sarah te ondersteunen in het volgende stadium van haar leven. Ik had vanaf het moment dat we in de grot arriveerden geweten, dat na vijftien jaren Sarah en ik de veiligheid van de grot zouden verlaten en naar een heilige Druïden gemeenschap in Engeland zouden reizen. Onze bestemming is nu bekend als Glastonbury. Ik wist dat haar doel was om te trouwen en in de Druïden Gemeenschap te blijven, dus onze reis naar Engeland was zowel opwindend, aangezien ik wist dat er een nieuw leven op Sarah wachtte, terwijl het ook hartbrekend was, omdat ik wist dat ik de reis terug naar Frankrijk zonder haar zou maken.
Het duurde niet lang voordat Sarah verliefd raakte en trouwde met een ziel die diepgaand vertrouwd met haar was, een ziel waar zij vele levensspannen samen mee gereisd had. Zij kregen vele kinderen en een zeer gelukzalig leven. Sarah nam de rol op zich van het meedelen van de leringen van Liefde, aan haar doorgegeven door haar vader en mij zelf. Haar genezende krachten waren adembenemend prachtig. Sarah bracht vijftig jaren in Glastonbury door. Op de leeftijd van achtenzestig reisde zij naar Schotland waar zij voor de rest van haar leven woonde en overleed toen zij omstreeks tachtig jaren oud was.
Ik, Mary Magdalene, keerde terug naar het Zuiden van Frankrijk en leefde mijn dagen uit in de tempel van de Godin Isis met de vrouwen die voor Sarah en mij, gedurende vijftien jaren gezorgd hadden. Ik hoefde niet langer meer in de grot te leven om mijn dochter te beschermen en haar veiligheid te verzekeren, dus genoot ik van mijn tijd omringd door de prachtige zielen van de tempel. Ik bezocht de grot zo nu en dan als ik voelde dat Jezus aan mij wilde verschijnen en enige tijd met mij door wilde brengen. Ik reisde een beetje rond in Frankrijk, hoewel ik mijn taken volbracht had die aan mijn gegeven waren door de Goddelijke Schepper, dus was ik in staat veel tijd door te brengen in vrede en eenzaamheid, soms mijn herinneringen herlevend, andere keren in diepe gemeenschap met de Schepper. Ik ascendeerde en liet mijn lichaam achter toen ik ongeveer de leeftijd van honderd jaren was.
Ik wilde de waarheid an mijn reis na de Ascentie van Jezus meedelen, aldus wij op een dieper niveau met elkaar mogen verbinden, en jullie aldus verder toegang mogen verkrijgen tot de waarheid van mijn wezen en ziel.
Ik ben Mary Magdalene,
Dank je wel

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen