zaterdag, augustus 27, 2016

Blossom en de GFL - “Er een Grote Reiniging Aanstaande” - 26 Augustus 2016


Blossom Goodchild en de Galactische Federatie van het Licht

26 Augustus 2016
Er een Grote Reiniging Aanstaande

Blossom: Waar de tijd blijft vraag ik me af? Hoe dan ook, ik ben nu hier en vertrouw erop dat jullie dat ook zullen zijn?
GFL: Eerst, dirigeren wij je aandacht naar onze intentie van vandaag, wat is om de DIEPSTE, ZUIVERSTE OVERVLOED aan te bieden VAN OPRECHTE LIEFDE NAAR IEDEREEN.
Wel, wat een mooie begroeting. Dank je wel. Hier beneden op de Aarde, schijnt het dat het leven dus snel voorbij gaat. Je kunt zo ongeveer gewoon alles inpassen! Waar zouden jullie ons vandaag mee op de hoogte willen brengen, mijn vrienden?  
Vandaag, van alle dagen, zouden wij met jou willen spreken over … het verspreiden van het nieuws …
Ik moet tussenbeide komen. Jullie wilden eerst zeggen, “zouden wij met jou willen spreken over “Gung Ho” … “ wat betekent ‘enthousiast over vechten/oorlogvoering’ … en toen ik het in vraag stelde, ging het naar “het verspreiden van het nieuws” en wederom waren de volgende woorden die doorkwamen “over oorlogvoering”. Ik houd me ermee bezig in plaats van het te beëindigen omdat ik voel dat jullie het zijn. Dus, laat ons zien wat er gebeurt. Waarom zouden jullie enthousiast zijn over vechten?  
Dat is dus niet het geval. Wij zijn enthousiast om over zo een onderwerp te spreken, in die zin … dat wij ons zeer bewust zijn van zaken die een staakt-het-vuren zullen ondersteunen. Boodschappen dienen te worden gepresenteerd door diegenen op en niet op jullie Planeet, hetgeen toe zal staan voor de aanvangen van de Grote Veranderingen om duidelijk te worden/tevoorschijn te komen … in plaats van zich in de kast schuil te houden!
In de dagen van jullie toekomst zal niet “de ruimte” zijn voor vechten en bloed vergieten … niet in de Vibratie waar jullie zeer Gezegende Moeder Aarde naar aan het opstijgen is.
DIT WORDT ZEER PROMINENT VERKONDIGD.
Want zo lang zijn kwaadheid, haat en hebzucht de voorlopers geweest van een maskerade die nu zonder stoom komt te zitten. Het heeft diens koers gelopen. Het land waarop jullie wonen was voorheen niet ontworpen om met bloedvergieten en verdriet overgoten te worden. De beenderen van de mensen wiens levens genomen werden vanwege krachtige misdragingen werden lang … en worden nog steeds … in de aarde van Gaia binnengebracht  en laten hun markering achter … hun Energie.

Een reinigingsperiode van al zulke grafleggingen staat op het punt te gebeuren. Wij vragen aan jullie om hierover na te denken. Over Energie die in jullie grond ligt van zoveel zielen die jullie Planeet verlieten in een onopgeloste situatie … of gevoelens van ongemak … pijn … verdriet. Dus, zoveel zielen hebben dat aldus gedaan, want zij begrepen de werkingen van het menselijke potentieel niet.
Daarom, werd al dat “soort” van Energie in jullie aarde geabsorbeerd … en wij zouden kunnen zeggen … “etterde” gedurende AL jullie jaren.
Moeder Aarde heeft getroost en gerust gesteld en toch, is er een Grote Reiniging aanstaande.
In wat voor vorm? Reiniging op welke manier? Zeer zeker geen overstroming. Want dierbare oude Noah is lang geleden vertrokken! Ik bedoel, wie zou er de ark bouwen?
Wederom genieten wij zo van je humoristische bijdrage. Het zal niets van dit soort zijn. Het zal niet zijn zoals op jullie Planeet genoemd zou worden als een “bijbelse betekenis”. Het is niet via de natuur die diens toorn laat zien, zoals sommigen misleid zijn te geloven.
Het zal binnen/doorkomen in vele aspecten dienend als DE ENE. Heel veel gecontroleerde mechanismes samenvoegend die de dieptes van jullie aarde zullen ontlasten en een “Bloeiperiode” zullen toestaan om in alle hoeken geplant te worden.
Ik kom klem te zitten aangaande het woord mechanismes. Dat omvat machinerie nietwaar?
Ja, dat doet het. Echter, niet van het soort waar jij aan denkt. Meer van een soort waar jullie nog niet bewust van zijn. De manier om het in jullie termen uit te leggen is van een “toestel” dat Energieën kan reinigen. Wij laten aan je zien alsof het van tornado Energie is … letterlijk deze “dode Energieën” op- en eruit zuigend. Doch, dit word alleen getoond voor termen van uitleg. Het is niet dat je deze reiniging op deze manier zou zien/ervaren.
Na welke …; Zuivere Schone Energieën “voort zouden gutsten” en “binnenkomen”. “Jullie Aarde “Overstromen” met een Verlichte aanwezigheid. Vanuit de grond naar boven … zogezegd.
Mmmm. Dit is allemaal zeer interessant en niet van het soort waar jullie gewoonlijk over spreken … en wat is “ons aandeel” in dit?
Te helpen met dit aspect van “De Verschuiving”… want je kunt je mogelijk de “opschudding” voorstellen die in beroering gebracht mag worden als dit plaatsvindt? Je zult echter alleen wanneer je de impact die het zal hebben begrijpt, van een opgewekte mentaliteit zijn.  
Mogen wij ook suggereren, dat op een bepaalde manier, het proces al mild begonnen is? Dat wat wij eerder uitlegden een visualisatie was om de situatie tot uitdrukking te brengen van dat wat plaats gaat vinden. In dit geval “De reiniging van” … het brengt niet de “censuur” tot uitdrukking waarop dit gedaan wordt.  
Wat bedoelen jullie daar precies mee?
Er moet een geleidelijke stijging zijn … en hoewel wij over een Grote Reiniging spreken … zal het dus … Niettemin … langzaam maar zeker zijn. Anderszins voor het willen van een betere terminologie … “Zou de hel uitbreken”.
Ik moet gewoon op dit punt zeggen … dat ik een check-in moest doen … mijn hart voelt van veel Liefde en toch, “Zou de hel uitbreken” en sprekende over dit toestel en deze reiniging, is behoorlijk ander gebied voor jullie. Dus deed ik gewoon het drie keer vragen “ding” … en drie keer waren jullie nogal duidelijk in staat om ja te zeggen dat jullie het zijn … en mijn hart voelt juist aan om door te gaan over dit nogal interessante onderwerp. Dus, nu … waar waren we gebleven?
Wij spraken over “de ruimte” waarin deze reiniging zou “bedaren”. Want inderdaad, het zal een piek bereiken welke meer dan overduidelijk zal zijn voor diegenen die ontwaakt zijn en dan zal het zich settelen in diens nieuwe positie. De reiniging zal gedaan worden en de Aarde zal wederom in frisse nieuwe Energieën tot bloei komen die “wij zullen helpen” … aan jullie zijde … bij het “planten”.
Dit is waarom wij enthousiast zijn, in een algemene betekenis … over de bewoording “Gung Ho” … want het zal het einde zijn van dergelijke dingen.

Hoe vaak hebben wij specifiek gezegd dat als jullie in/naar de Hogere Vibraties gaan, dergelijke “Spelletjes” zoals oorlog … eenvoudigweg niet binnen kunnen komen?
Daarom betekent dit, … Zie je het Blossom? … dat er een tijd moet komen wanneer dit op zal houden?
Ik dacht toch dat het misschien betekende … dat diegenen die ervoor kiezen om op te stijgen dat aldus zouden doen, en diegenen die dat niet doen, in de dichtheid van oorlog zouden blijven, als het hun keuze zou zijn?
Dit is een ingewikkelde materie.
Ik dacht dat het dat zou kunnen zijn!
Jullie zijn je bewust van dimensies … eindeloze dimensies … eindeloze werkelijkheden … eindeloos ALLES!
Daarom, zoals wij eerder gezegd hebben … IS/KAN EN ZAL ALLES plaatsvinden.
Daarom … zal de kans zichzelf presenteren voor oorlog om op te houden … en dat zal het … in één dimensie. Echter, in een andere zullen daar diegenen zijn die ervoor kiezen om te blijven.
Oké … gewoon om mijn hersenen te laten exploderen … zal de oorlog die ophield … dezelfde oorlog zijn die ergens anders doorgaat?
Ja. Door de keuze van diegenen die dat scenario uit willen spelen.
Dus, hoe kunnen jullie opgetogen raken over een staakt-het-vuren … als er noodzakelijkerwijs niet eentje gaat zijn?
Doch, die is er … afhankelijk op/in welke tijdlijn je springt, wanneer die kans/mogelijkheid ervan zichzelf presenteert.
Oké. Echter, hoe weten wij welk busnummer door welke tijdlijn gaat?
Keuze! Keuze van wensen die het hart aldus diepgaand “uit wil spelen”.
Oké. Niettemin, zijn er velen van ons die dit graag zouden willen, echter, er is nog steeds oorlog in onze wereld.
En de kans/mogelijk ervoor komt om niet te zijn … zouden JULLIE dat kiezen. ELKEEN VAN JULLIE.
Ach, kom op … als dat het geval was … zou er zeker genoeg slechts een handjevol elite zijn die het “oorlogspel” zouden willen spelen? De feitelijke soldaten die het vechten doen zouden het niet willen … niet wanneer zij/of zij de ECHTE reden ontdekken voor hen om het aldus te doen.
Dat mag het geval zijn. Daarom, zouden dit handjevol en hun volgers doorgaan hun spel te spelen in de “plaats” die deze Vibratie voor hen aanbiedt. De plaats die hun Vibratie creëert … voor hen.
Mijn hart klopt zeer snel op het moment, want jullie gedachten springen vooruit in mijn geest en ik kan het niet snel genoeg opschrijven. Dus, aan het einde van de dag … als ik het juist heb … en inderdaad als JULLIE CORRECT ZIJN … zeggen jullie dat er iets moet zijn dat plaatsvindt dat een staakt-het-vuren scenario aanbiedt om zichzelf te presenteren?
Dat doen wij.
Is dit aangaande alle oorlogen?
Zelfs individuele oorlogen!
Te gek! Dat is één grote staakt-het-vuren situatie!
Doch, zie je het Blossom? Dit in beroering brengen van de negatief opgeladen Energieën moet ergens stoppen.
Wie zegt dat?
ALLEMAAL! Het is een bewuste beslissing … door/via/van Het Bewustzijn.
Als ALLEMAAL een bewustzijn is … omvat dat dan niet degenen die nog steeds deze “elite oorlogsspelletjes” willen spelen?
Ja.
Hoe? Wat?
Er zijn echter nog steeds rollen die uitgespeeld moeten worden … om te dienen.
Oh hemel! Het gekke is … Dat is dat volledig snap!
Sommigen zullen dat … sommigen niet. Echter, ALS Het Bewustzijn … is het tijd … op een kolossale schaal … voor VERANDERING.
EN DIE VERANDERING … DE VERANDERING WAAR WIJ DE GEHELE TIJD OVER GESPROKEN HEBBEN … IS ONDERWEG!
Sorry om jullie feestje te bederven. Dat is het echter altijd al geweest. Begrijp me niet verkeerd … Ik sta aan jullie kant. Ik kan jullie Energie en jullie enthousiasme VOELEN, en zonder twijfel … in mijn hoofd … zal dit gebeuren … en het is “spoediger” dan dat het eens was … Ik snap dat! Doch, met alle respect, vanuit mijn begrip … vanwege geen tijd ... deze “het is onderweg” mededeling … aan ons … zou 2090 kunnen betekenen.
Dierbare Blossom, Dierbare Zielen van de Aarde …
Vanuit de diepste meedogende plaats binnenin onze wezens zeggen wij tegen jullie …
Hebben wij niet heel vaak tot uitdrukking gebracht dat deze veranderingen plaats zullen vinden in JULLIE levensspanne?
Sorry om weer tussenbeide te komen, maar … ik heb zielen die 90 zijn en mij schrijven. Zij houden zich daarin vast voor het “Dierbare Leven”. Begrijpen jullie wat ik zeg? Daarom, in JULLIE levensspanne … tegen ons allen sprekend … hangt het zeker af van welke leeftijd men “op dat moment” is?  
Wij begrijpen dit. Toch … zijn daar diegenen die ACCEPTEREN en WETEN dat zij hun aandeel gedaan hebben met het verheffen van jullie Planeet met hun Licht … en dat voor sommigen het aldus is … om “Energie bij te dragen” vanuit ergens anders … wanneer de tijd komt.
En daar zijn diegenen die WETEN dat zij op jullie Planeet zullen blijven om HET UIT TE ZITTEN …
OM HIER TE MIDDEN VAN DIE GROTE VERANDERING TE ZIJN … EN HET UIT TE ZITTEN.
Ik zou zo graag voor zeker willen VOELEN/WETEN dat ik één van dezen ben … en ik word “spoedig” 59. Binnenin mij, VOEL ik dat ik iemand ben die daar zal zijn wanneer “het allemaal” plaats zal vinden, echter, soms vraag ik me af of mijn gevoel over iets gewoon een “hopen” is. Alleen de tijd zal het vertellen mijn vrienden … Alleen de tijd zal het vertellen. Mijn WETEN voor zeker is dat dit is waar de sessie van vandaag eindigt. Hemel! Heb ik ervan genoten. In Liefde en dankbaarheid…
Het GEVOEL is wederzijds.
*****
Deze channeling herinnerde mij aan een metafoor die White Cloud gaf betreffende Verandering en Verschuivingen. Het is genomen uit Hoofdstuk 17 van “Walking in The Licht and The love”.
White Cloud. Een warm welkom aan jullie mijn goede vrienden. Er is zoveel energie dat tussen ons in stroomt dat ik me voel alsof ik uiteen zou kunnen barsten. Ik laat Blossom onmiddellijk zien dat het is alsof er een verjaardagsfeest gehouden wordt hier, omdat er zoveel is om te vieren. Ik laat zien dat op jullie verjaardagstafel een kan met vloeistof is wat een aardbeiensmaak heeft. Daarin, laat ik er nu bovenop zien, de vele prachtige roze rozenbloemblaadjes die zichzelf delicaat rondom en boven deze vloeistof manoeuvreren. Vanaf daar laat ik een kleine draaikolk zien die omlaag in deze vloeistof transcendeert naar de bodem van de kan. Terwijl het momentum opbouwt naar het punt op de bodem van de kan, worden de rozenbloemblaadjes erin en omlaag gezogen. Je kunt hen plotseling niet meer zien; zij zijn verdwenen in deze kleine draaikolk. Ik laat dan zien dat deze kleine storm zich steeds verder opbouwt en dat het plotseling de bloemblaadjes weer uitspuugt. Nu zijn zij niet roze. Zij zijn zuiver wit. Het water is nu helder.
Mijn vrienden, soms is het noodzakelijk voor het één of andere deel van jullie wezen om bijna onder gezogen te worden, totdat je voelt dat je het voor altijd verloren bent. De draaikolk dat het onder gezogen heeft, voelt aan dat het zo snel ronddraait dat het je duizelig maakt en dat je zult vallen. Het is alsof deze draaikolk je soms gebracht heeft naar een punt om te schreeuwen. Het is alleen dan wanneer je niet langer kunt begrijpen waar het naartoe gegaan is, wanneer je het niet langer meer kunt zien, en het is dan dat de transformatie plaatsvindt. Het is zoals in een magische show, wanneer er iets verdwijnt en dan “Hé presto” het heeft zich plotseling getransformeerd in iets compleet anders. Dit is waarom ik laat zien, dat wanneer de witte bloemblaadjes naar boven gekomen zijn, zoals de feniks uit het vuur, dat wat herboren is, wat vernieuwd is, de uitkomst is. Wat dan bovenop het schone/heldere water ligt is de schoonheid die nu gezien zou moeten worden. Er was niets lelijks aan het roze gekleurde water en de roze bloemblaadjes. Het is gewoon dat het tijd voor een verandering is. Wanneer een verandering plaatsvindt is het noodzakelijk voor deze onrust en het in beroering brengen van alle dingen, zodat de verschuiving plaats kan vinden.
Als jullie je zand op de bodem van deze kan voor kunnen stellen, als deze wervelwind niet plaatsgevonden had, zou het zand hetzelfde gebleven zijn. Alle zandkorreltjes zouden naast dezelfde zandkorreltjes gebleven zijn waar zij gedurende een lange tijd naast geweest zijn. Met dit in beroering te brengen zorgt dat ervoor dat het zand opstijgt. Als je voor een poosje in de kan kijkt, is het bewolkt en troebel en helemaal niet attractief voor het oog. Wanneer de draaikolk begint te vertragen omdat het diens piek bereikt heeft, hoe anders settelen alle zandkorreltjes zich. Zij settelen zich naast een andere zandkorrel. Mijn vrienden, zien jullie niet dat al dit zand altijd deel uitgemaakt heeft van dezelfde groep in dezelfde kan? Welnu, vanwege de vereiste verandering, wanneer het gesetteld is, maakt het nog steeds deel uit van dezelfde groep, behalve dat het iemand nieuw heeft om mee te praten, dus het leven is niet zo saai gezien vanuit hetzelfde stukje glas!
Ik denk dat ik genoeg gesproken heb over de kan situatie. Het is omdat ik me ervan bewust ben dat voor heel veel zielen, die hun spirituele kracht verkrijgen, jullie bewust zijn van deze verandering en ik wilde aan jullie uitleggen wat er aan het plaatsvinden is en waarom zielen deze onrust voelen. Zoals alle dingen, wanneer het zand zich gesetteld heeft, hoe fijn het is om de wereld met frisse ogen en vanuit een andere plaats te bekijken.
Ik laat dan zien dat de witte bloemblaadjes uit de kan gehaald worden en dat zij gearrangeerd worden als kleine boeketten en gewikkeld zijn in zilveren folie. Het is de eenvoudigheid dat ervoor zorgt dat alles diens schoonheid vindt. Je zou tot enorme extremen kunnen gaan en linten en klokken kunnen ontwerpen, vele, vele dingen om om deze witte bloemblaadjes te wikkelen, maar door dat aldus te doen, verschuift het de focus naar de linten en de spulletjes en neemt het oog weg van de eenvoudige schoonheid van de witte bloemblaadjes. Het punt is om het gewoon in iets te wikkelen dat niet de aandacht wegneemt van waar het thuishoort.
Vaak houdt men ervan om zich mooi te maken en dat is prima. Sta niet toe dat wat je draagt de aandacht opeist, omdat de schoonheid daar niet ligt. De schoonheid ligt in de sprankeling van je ogen.
*****
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

1 opmerking:

  1. en ook weer een blossom dank je wel cobie, blossom goodchild en lisa brown zijn twee mensen die voor mij goed voelen, fijn om deze hier te zien .

    BeantwoordenVerwijderen