donderdag, juni 30, 2016

Tsunami van Liefde Blijft Alleen maar in Kracht Toenemen! - 30 Juni 2016


Tsunami van Liefde Blijft Alleen maar in Kracht Toenemen!
30 Juni 2016
Ben in Liefde, Blijf in Liefde. Doe het opruimingswerk en VOEL de Stijging. De Hogere Rijken doen er ALLES aan om ONS bij te staan met onze ASCENTIE.
 (Klik op de afbeelding voor een groter plaatje)
Schumann Resonantie Tabel
Cobie: De stijgingen van de Tsunami van Liefde blijven fenomenaal. Momenteel ervaar ik veel pijn in de heupgewrichten, de onderrug, lichtere ongemakkelijkheden in andere gewrichten. Veel strakheid/stijfheid in het gehele lichaam, opvliegers, spijsverteringsproblemen zoals: brandend maagzuur, opgeblazen gevoel, dunne ontlasting, gas in de buik/winden laten, boeren of harde hikken. Zou je last van aambeien hebben, dan kan ook daar een hogere druk in waargenomen worden. Het kan ook zijn dat je geen zin aan eten hebt of dat je ander voedsel bent gaan eten. Droge ogen en ook soms slecht of wazig zien. En ook kan ik ongelooflijk veel slapen momenteel...

1 opmerking:

  1. Dag Cobie,
    De symptomen die je beschrijft zijn heel herkenbaar, ook voor andere lichtwerkers die ik ken.
    Ik val al een hele tijd in slaap op de raarste momenten, heb een stijve nek die niet maar niet wil weggaan, stijve spieren en gewrichten, soms heb ik ook een zwaar hoofd en dikwijls hoofdpijn, een opgeblazen buik vol gas, ik ben 2 kg verdikt op 5 dagen, en mijn ogen doen ook raar. // Mijn chiropractor zei me eergisteren (door een kinesiologie-test), dat ik absoluut geen suiker meer verdraag en geen gist, dus: ik mag geen gewoon brood meer eten, maar alleen zuurdesembrood en honing. Alcohol mag ook niet(maar dat dronk ik sowieso al niet).
    Cobie, ik vind het fijn dat je toch nog vertalingen doet, deze frequentie is zeer goed vind ik, meer hoeft niet, zorg vooral eerst voor jouw rust?
    Hartelijk dank voor je inspanningen en je passie om ons hierdoor te gidsen, je bent een baken. It really helps!
    Veel liefs,
    Emelle

    BeantwoordenVerwijderen