dinsdag, juni 07, 2016

Je Hogere Zelf en Manifestatie Begrijpen - 6 Juni 2016 / Jenny Schiltz


Je Hogere Zelf en Manifestatie Begrijpen
6 Juni 2016 / Jenny Schiltz

Velen van ons hebben gewerkt aan onze manifestatie vaardigheden als een onderdeel van in onze kracht te stappen. Bij tijden mag het toeschijnen alsof de dingen gewoon naar ons toe stromen, en andere keren mag het aanvoelen alsof wat wij ook projecteren en doen wat wij kunnen helemaal NIETS uithaalt. Het kan echt frustrerend zijn en zeer vaak gaan wij in/naar zelfspot, onszelf verwijderend uit het stromen, onze hoogste Bronfrequentie.
Gedurende de laatste paar jaren, was één van de voornaamste dingen waar ik ijverig aan gewerkt heb, aangaande het manifesteren, mijn wens om te onderwijzen, schrijven en te reizen. Ik wil de hele wereld zien, de energie voelen van al deze verbazingwekkende plaatsen en workshops houden. Op sommige manieren manifesteerde ik perfect het onderwijzende en schrijvende deel, maar het reizen ontbrak.
Ik vroeg, op een avond voordat ik naar bed ging, dat aan mij getoond zou worden wat het was dat ik niet begreep betreffende de manifestatie van het reizen in mijn leven. Eén van de gereedschappen die me aanzienlijk geholpen heeft op deze reis is het instellen van een intenti ewanneer is ga slapen om getoond te worden wat ik mis, wat voor blokkeringen ik mag hebben en zelfs welke de volgende stappen zijn om te ondernemen. Begrijp, dat wanneer de intentie ingesteld wordt voorafgaand aan het slapen, het niet direct mag gebeuren dat je antwoorden in je dromen ontvangt. Heb geduld, wat je moet weten zal naar je toekomen op het juiste moment voor jou om de informatie te begrijpen en te verwerken. Ik heb een paar cliënten die niet dromen en voor deze cliënten zeg ik, vraag dat aan je getoond wordt wat je mag missen, waar je weerstand vasthoudt of waar je volgende stappen je naartoe zullen leiden in je wakende momenten. Spirit zal zich verplichten, we moeten gewoon aanwezig en bewust blijven om de boodschappen te zien.  
Dus ging ik slapen met de intentie van een groter begrip en overzichtelijkheid te ontvangen, en om te zeggen dat spirit verplicht is, is een understatement. Ik droomde dat mijn familie naar India reisde voor een vrouwensymposium aangaande de aanrandingcultuur welke zoveel van onze wereld overheerst. Op de weg naar huis op het vliegveld, gingen mijn drie dochters, in de leeftijd van 21,18 en 7 jaar, vooruit om wat eten te halen voorafgaand aan boord van het vliegtuig te gaan. Mijn man en ik waren voorzieningen aan het uitzoeken, toen ik een krant weggooide waarvan later bleek dat ik die nodig was. Ik reikte in de prullenbak en werd onmiddellijk omringt door de politie die claimde dat mijn man en ik een bom aan het plaatsen waren. We werden in hechtenis genomen, maar het was onze kinderen toegestaan om te vertrekken. Snel 3 jaren voorwaarts gaand, werden mijn man en ik eindelijk in vrijheid gesteld. Mijn familie wachtte op het vliegveld en terwijl ik extatisch was om hen te zien, voelde ik me zo verdrietig. Mijn jongste was nu 10, zij was zoveel veranderd, net zoals de oudere meisjes en zij waren geforceerd geweest om de verantwoordelijkheid van hun zuster op zich te nemen. Alles was veranderd. Het was hartverscheurend.

Ik zat alleen maar snikkend rechtop in bed en was eerlijk gezegd een klein beetje boos. Wat was aan mij getoond en waarom? Ik kalmeerde mezelf, centreerde me en sprak met mijn hoogste aspect die eenvoudig vroeg, “Wat maakt jou over deze droom zo overstuur?” Ik antwoordde dat het was dat ik zoveel gemist had, specifiek aangaande het leven van de jongste. Ik had de schoolevenementen gemist, voetbal wedstrijden, logeerpartijen, verjaardagen en vakanties. Ik vertelde haar dat ik helemaal niets wilde missen. Dat deze jaren met mijn kinderen kostbaar zijn en ik al begreep hoe snel zij gaan aangezien zij voorbij vlogen met mijn oudere twee. Zij legde toen uit dat mijn wens om te reizen en workshops te onderwijzen een goede wens is, maar dat de tijd om dat met overgave na te streven niet nu is.  
Mijn Hogere Zelf wist dat als ik precies gemanifesteerd had wat mijn bedoeling was, dat ik niet gelukkig geweest zou zijn … Ik zou teveel gemist hebben. Het gewicht hiervan streek in mij neer als een loden deken. Godzijdank dat ik niet alles kreeg dat ik naar het Universum uitgestuurd had, want het zou me ongelukkig en leeg achtergelaten hebben. Ja ik had kunnen beginnen te reizen, besefte dat het niet de juiste tijd was en veranderde de koers, maar spirit redde mij van dat hartzeer.  
Het was toen dat ik waarlijk begreep dat manifestatie zich alleen voordoet wanneer wat wij willen in uitlijning is met het Hogere Zelf. Dat, terwijl de mens mag denken dat hij/zij over een specifiek pad wil gaan welke in hun beste interesse is, het Hogere Zelf anders mag weten. Denk aan het Hogere Zelf als een verkenner tijdens een Nascar race. De bestuurder ziet dingen vanuit diens perspectief, welke beperkt is, aangezien zij alleen kunnen reageren op wat er recht voor hen is. Zij beseffen niet dat er rommel op de baan is na de volgende bocht, of dat er een grote botsing net gebeurde en alles veranderde. Dit is waar de verkenner binnenkomt. Zij zijn hoog gestationeerd, zodat zij de volledige baan kunnen overzien. Zij zijn in voortdurend contact met de bestuurder en verstrekken hen begeleiding van de weg verderop.
Je Hogere Zelf is veel zoals die Nascar verkenner. Onze taak is om het open kanaal van communicatie met ons hoogste aspect te handhaven. Elk van ons heeft diens eigen manier van communicatie te ontvangen. Maar wat alle manieren gemeen hebben is de noodzaak om aanwezig, bewust en vertrouwend te zijn. Het vertrouwende deel kan moeilijk zijn, omdat de mens echt verwikkeld kan raken in ideeën en behoeften. Ik wil echt, echt reizen en onderwijzen, maar de tijd is niet nu, tenminste niet in het bereik dat ik gevisualiseerd had. Als doorgegaan was die werkelijkheid te manifesteren, zou het mij op andere manieren getoond zijn dat het niet in deze tijd voor mijn hoogste goede was.
Wij hebben Vrije Wil te allen tijde en dit maakt de dingen zeer interessant voor alle betrokken partijen. Het is de grootste improvisatie in de galaxy. Ons Hogere Zelf mag proberen te communiceren dat als wij een specifiek pad gaan volgen, het niet in ons hoogste goede zou zijn in deze tijd. Doch, als wij niet luisteren en sowieso door dat pad heen ploegen, het Hogere Zelf dan dingen construeert (gebeurtenissen, verlies, contracten met anderen enz.) om ons te helpen zien waar de keuze niet in uitlijning is met ons zuiverste aspect. Dus we leren, groeien en passen onze koers aan. Dit is waarom er geen vergissingen zijn, en zelfs als we van de voorgenomen koers afgaan, groeien en leren we nog steeds, zelfs als de les eenvoudig is, leer dat het oké is om je mening/gedachten te veranderen.  
Als wij met ons Hogere Zelf vermengen, wat in lagen gebeurt, is het niet ongewoon om te ontdekken dat je doelstellingen en dromen veranderen. Zij kunnen op kleine en op enorme grote manieren veranderen, onze taak is om onszelf de vrijheid toe te staan om zonder oordeel of het gevoel dat we gefaald hebben te veranderen. Tien jaren geleden was mijn droom om een boerderij te beginnen waar risico-kinderen zouden kunnen werken met dieren en echte Onvoorwaardelijke Liefde van mij zouden kunnen ontvangen. Ik kocht het land en werd binnen drie maanden aangereden door een dronken chauffeur en bezeerde serieus mijn rug. Ik volharde er nog steeds in en adopteerde vele dieren, de gehele tijd proberend om uit te vogelen hoe te genezen, de boerderij te bekostigen, en dit jeugdprogramma op te starten. Niets werkte en ik was in een voortdurende worsteling. Ik liep weg van de boerderij in 2012, ik zou moeten zeggen hinkelde weg omdat ik financieel bankroet was, fysiek een puinhoop van de chronische pijn en ziekte en emotioneel was ik ontroostbaar omdat ik mijn geliefde dieren moest verkopen. Het was toen dat ik mijn reis naar Zelf begon. Nu, vier jaren later, hoewel het idee van dieren helptherapie nog steeds prachtig is, is het niet mijn werk. Ik vond mijn roeping (tenminste, voor nu) en ik ontdek dat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor dieren of op een boerderij wil werken. Ik gebruik de tuin, conserveer voedsel en kook/bereid het voedsel zelf, maar deze dagen word ik bij mezelf gewaar helemaal niet te willen koken. Wie ik ben, is niet wie is was, en wie ik nu ben is niet wie ik zal zijn als ik doorga op de reis. Ik ben immer aan het veranderen en uitbreiden.
We kunnen kijken naar niet bereikte doelstelling als een mislukking of we kunnen hen zien als kansen om te leren. Mijn herinneringen van de boerderij zijn prachtig. Ik kan jullie niet beginnen te vertellen hoeveel ik geleerd heb en hoe dankbaar ik voor de ervaring ben. Iedere lente sindsdien, kan ik het niet helpen anders dan verbaasd te zijn dat slechts een paar jaren geleden ik geiten en schapen aan het helpen wat met hun geboortes. Ik begrijp nu waarom het niet uitwerkte, het was niet waar ik nodig was en het zette mijn ziel niet in vuur en vlam zoals dit werk dat doet. Dat besef heeft mij geholpen om niet langer te kijken naar de omleiding van het oorspronkelijke doel als zijnde een mislukking, per slot van rekening, gaat het leven niet over het uitvinden van wie wij zijn en wat ons werkelijk raakt?
Sta jezelf toe te veranderen, sta jezelf toe op alle manieren te groeien, en sta jezelf toe om te vertrouwen op dat wat er gebeurt. Wanneer wij dus hard werken om een specifieke uitkomst te manifesteren en er gebeurt niets, vertrouw er dan op dat er betere dingen voor jou aan de horizon zijn. Weet dat je hoogste aspect je met alle dingen steunt, hij/zij is jouw verkenner doorheen het leven. Onze taak is om ons te verbinden met de begeleiding en de wereld die wij voor onszelf willen co-creëren.
Ik hoop dat dit jullie helpt om naar jullie leven en manifestatie te kijken op zo een manier dat jullie beseffen dat je niet gefaald hebt, geen enkele keer zelfs. Jullie zijn jullie weg aan het vinden, moment na moment, stap na stap en daar is niets verkeerd meer.
Dank je wel aan allen die dit werk delen. Het betekent de wereld. Jullie allemaal en mezelf alle Liefde sturend die we kunnen hanteren.
Jenny ♥♥♥

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©2016 - Jenny Schiltz - Channeling the Masters - https://channelingthemasters.wordpress.com/
 If you repost, please maintain the integrity of this information by reprinting it exactly as you find it here, and including all the links above and the link to this original post. Thank you.
**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen