zaterdag, juni 18, 2016

Het is Tijd om Voor Mezelf te Kiezen…..


Het is Tijd om Voor Mezelf te Kiezen…..

Lieve Lezers van Denk Met Je Hart
Iets langer dan een half jaar geleden, schreef ik op de Blog dat mijn Zielpartner in mijn leven gekomen was en dat ik daar tijd voor uit wenste te trekken. Dat heb ik toen gedaan.
Jullie moeten begrijpen dat hij niet hier in de fysicaliteit bij mij was, maar in het astrale (nog steeds). Er werd toentertijd een groot initiatieproces opgestart richting mijn persoontje, en dat kwam uiteindelijk tot een einde, maar toen kwam ik in nog weer andere initiatieprocessen terecht waar ik niet verder over uit zal gaan wijden. Dat ieder pad van ascentie uniek en op zichzelf staand is, zal blijken over wat ik jullie hieronder zal vertellen over mijn eigen proces.  
Wat ik jullie erover wil vertellen is, dat het één grote negatieve ervaring voor mij geworden is. Het Team dat mij bij deze processen bijstond heeft me vaak heel goed geholpen, laat ik daar heel duidelijk over zijn. Ik heb heel veel geleerd en begrijp deze dagen zoveel meer. Echter, alles, maar dan ook alles dat ik of anderen begrijpen, weten of leren moesten -- Ik werk niet alleen voor mezelf maar ook voor het gehele 12-dimensionale systeem, waaronder de mensheid en Goddelijke Zelven Collectief -- werd allemaal met een negatieve onder/achtergrond in werking gezet. De conclusie is waarschijnlijk, hoe negatiever hoe beter de les geleerd wordt. En daar ben ik het niet mee eens….
Ik ben vaak enorm kwaad geweest, teleurgesteld en ik ben gefrustreerd geweest en geïrriteerd. Allemaal uit naam van de Ascentie van de Aarde en haar mensheid, en dat hierdoor de Hogere Rijken meer in uitlijning gaan komen met de 3de en 4de dimensie. Ik heb me vaak afgevraagd of ze van de Duisternis waren die met mij aan het werk waren, maar ook iedere keer moest ik daarop terugkomen. Want de geleerde lessen maakten zin en ik kon op een gegeven moment in de boodschappen die ik vertaalde die waarheid naar voren zien komen…


Ik zal een voorbeeld noemen: Sanat Kumara was degene die vroeger opstond en de verantwoordelijkheid op zich nam om de Planetaire Logos van de Aarde te worden. Enige jaren geleden werd hem gevraagd om de Zonne Logos te worden, wat hij toen is gaan doen. Vanaf 2013 was hij niet langer meer de Planetaire Logos maar was Meester Kuthumi dat, en niet Boeddha zoals dit hier en daar verkondigd werd. Via mijn proces werd duidelijk dat deze actie om Sanat Zonne Logos te maken een doel beoogde aangaande een verrassing/geheim dat hij niet ontdekken mocht. Als hij wel de Planetaire Logos gebleven was, zou het geheim, de verrassing voor hem, niet uitgevoerd hebben kunnen worden. Dus vroeg Moeder God hem, want die zat in het complot, om Zonne Logos te worden. Dit deed hij niet graag, want hij was vanaf het begin de Planetaire Logos geweest en wilde dat tot het einde toe blijven. Maar je spreekt de Moeder niet tegen, zo was het motto, en dus ging hij. Kuthumi zat ook in het complot en wist dat het slechts tijdelijk was dat hij Planetaire Logos zou zijn. Inmiddels is het geheim, de verrassing uitgekomen, en is Sanat weer teruggekeerd op zijn post van Planetaire Logos. Dit werd via mijn proces bekend gemaakt, en Sanat leerde dus via dit proces dat hij dus op een zijspoor gezet was aangaande zijn functie, omdat een verrassing op dat moment nog niet uit mocht komen, want dat zou de hele verrassing teniet gedaan hebben. Hij was blij, dat kan ik jullie verzekeren, toen hij hoorde dat hij gewoon weer terug kon gaan naar zijn functie als Planetaire Logos.
Ik heb beslist iets van anderhalf tot twee maanden moeten wachten, totdat Sanat dit zelf via Linda Dillon in Een Uur Met Een Engel bekend maakte. Niet zozeer dat het om een verrassing voor hem ging, maar dat hij vertelde dat hij gewoon weer de Planetaire Logos was. Privé zaken gaan ons tenslotte ook niet aan, nietwaar?
Een ander voorbeeld is, dat ons continu verteld werd via bepaalde kanalen dat wij in een hologram zouden leven, in een illusie. Hoe kan dat? Als je logisch nadenkt is dat niet mogelijk. Alles-Dat-Is IS Werkelijkheid, en dus zijn de 3de en 4de dimensies met alles erop en eraan net zo werkelijk als alle andere dimensies in het 12 dimensionale systeem. Als we een hologram zouden zijn, dan zou, als iets sterft ogenblikkelijk moeten verdwijnen, want de ziel is uit het hologram gegaan, het wordt niet langer meer gevoed en dus behoort het te verdwijnen. Maar we verdwijnen niet, we ontbinden… De enige illusie die bestaat, is dat wij denken afgescheiden te zijn van de ENE, Vader/Moeder God, en de Vonk in onze harten vertelt ons dat we niet afgescheiden zijn.
Tot zover de voorbeelden….
Vandaag de dag, ben ik zover dat ik niet langer meer met mijn Team wil samenwerken voor mijn eigen mentale gezondheid. Er schijnt geen einde aan te komen over wat de 12-dimensionalen moeten leren en begrijpen, wat de Goddelijke Zelven moeten leren en begrijpen. Moeder God werkt ook via mij en maakt vaak op een emotionele manier duidelijk wat er fout zit of anders moet in de Hogere Rijken, maar ook dat mijn persoonlijke proces van ‘kommer en kwel’ beëindigd moet worden… … (en dat is iets dat nog steeds niet gebeurd is…) Degenen in de Hogere Rijken zijn passief geworden en zijn het actieve, de actie, in hun leven kwijtgeraakt. Dat is wat ze zullen moeten gaan herstellen.
Ja, er zijn beslist hogere dimensionale wezens die over het algemeen precies weten hoe het wel moet. Ik spreek hier over de Geascendeerde Meesters en Aartsengelen die daadwerkelijk levens/incarnaties op Aarde gehad hebben en weten hoe het allemaal precies in elkaar steekt. Zij zijn dan ook degenen die de nog weer hogere dimensionale wezens weer op het juiste pad gezet moeten krijgen. Dus de boodschappen die wij vanuit de Hogere Rijken doorkrijgen zijn beslist van een goede kwaliteit.
Maar ook daar wijd ik niet verder over uit. Ik zit nu precies 37 weken in dit proces en ik heb het gehad met alle negativiteit die via mij ten toon gespreid moet worden, alle zaken die via mij bekend gemaakt moeten worden. Naar mijn inziens is dat helemaal niet nodig. Ik weet hoe het opgelost zou kunnen worden, maar daar wordt niet aan tegemoet gekomen. Alles dat ik doe is geven, geven en geven en ik ontvang niets. Er is geen samenwerking, alleen oplegging, het lijkt op Macht-Over … Het enige wat ik vraag is om mijn familie te leren kennen, mijn zielpartner en dat gedane beloftes aan mij nagekomen worden. Niets van dat alles, en ik zet er nu een streep onder. Mijn geduld is ten einde.
Dus voor nu, stop ik met het vertaalwerk. Ik zet mijn missie in de wacht. Ik zit erdoorheen en ik heb rust nodig. Ik wil weer terugkomen op mijn pad van verlichting, mijn pad van ascentie. Ik krijg dat nu slechts ten dele voor elkaar, want ook mijn meditaties worden verstoord. En hier kan je precies zien hoe ik die negativiteit bedoel … In het proces waar ik nu in zit, symboliseer ik de mensheid en … De mensheid wordt dermate bespeelt dat ze het zo druk hebben dat ze geen tijd krijgen om in hun hart te zijn, om rust te vinden, logisch na te kunnen gaan denken over de dingen aangaande hun eigen leven of de wereld. Dat wordt op deze manier via mij tot uiting gebracht, door me niet met rust te laten als ik wil mediteren, en dus word ik ook uit mijn hart gehouden. Een gegeven dat tot velen door moest dringen in de Hogere Rijken. Toen dat eindelijk begrepen werd, het werd mij ingefluisterd of ik begreep het zelf, kon ik ook weer beter mediteren, maar nog steeds niet zoals het eens was. Dus er zal nog meer zijn dat duidelijk gemaakt moet worden.
Ik moet de keuze maken om mijn missie van het vertaalwerk stop te zetten nu, en ik kan alleen maar hopen dat jullie er begrip voor op kunnen brengen.
Misschien dat ik snel weer zal gaan vertalen, ik weet het niet, maar voor nu zet ik er een punt achter. Het spijt me oprecht voor iedereen die zich op kon hijsen aan de vertalingen die ik deed, en die naar mijn inzien op de juiste koers zaten van het pad van ascentie van ons allemaal.  Het is niet mijn bedoeling om jullie pad te ontregelen, en je bent daar ook zelf verantwoordelijk voor natuurlijk, maar ik moet nu voor mezelf kiezen. Als ikzelf heel ben, kan ik ook veel beter vertalen….
De vertalingen  die ik doe worden tegenwoordig tegengewerkt door mijn Goddelijke Zelf. Als ik iets bijvoorbeeld niet helemaal zeker weet omdat er aan een woord zoveel betekenissen kunnen kleven en één woord een bepaalde zin volledig uit z’n verband kan trekken wanneer deze niet juist vertaald wordt, dan krijg ik tegenstrijdige antwoorden door.  En dat is iets dat ik niet langer meer wil. De vertalingen vreten tegenwoordig tijd, alleen hierdoor…. Ik wil kwaliteit werk leveren of helemaal geen werk. En omdat het eerste niet met zekerheid meer gegeven kan worden, omdat ik dus dwarsgezeten word, moet ik dus kiezen om te stoppen. En geloof me dat ik het met pijn in mijn hart doe. Want het is mijn missie, maar ik wordt nu gedwongen om op te houden. En ik heb geen idee waarom ik behandeld word zoals ik behandeld word…..
Mijn keuze is om niet langer meer in deze negativiteit te werken, welke al 37 weken gaande is. En ik wil die energie niet langer meer meegeven aan de vertalingen die ik op de Blog zet. Ik heb nu al enige maanden lang iedere dag hulp gevraagd aan Vader/Moeder God. Er wordt werk verricht, maar op de één of andere manier verandert er voor mij persoonlijk niets. Voor alle anderen echter wel, die leren over zichzelf heel veel zelfs, en krijgen zelfs nieuwe functies toebedeeld. Maar ik zit in een geïsoleerde positie. Ik heb vandaag hulp aan mijn Team gevraagd welke blijkbaar niet gegeven kan worden…. Erg spijtig natuurlijk, maar ik wil niet dagelijks in de lage trillingsfrequenties verkeren van teleurstelling, wanhoop, verdriet, kwaadheid, irritatie en frustratie… (Alleen maar omdat anderen dan beter hun lessen leren?) Geloof me maar rustig dat ik daar in gezeten heb al die weken, en nu nog steeds in zit. Mag zoiets van iemand gevraagd worden? Volgens mij niet. Ik ben hier om de trillingsfrequentie van de Aarde en haar mensheid omhoog te helpen, niet omlaag. En dat is waar ik voor kies.
Ik weet dat ik hier slechts een tipje van de sluier van mijn proces opgelicht heb, heb alsjeblieft geen oordeel hierover, en blijf je eigen pad volgen vanuit je hart. Dat is wat ik nu ook ga doen. Ik moet voor mezelf kiezen anders ga ik eraan onderdoor. Iets wat blijkbaar niet doordringt bij mijn Team en Goddelijke Zelf. Jullie mogen me rustig geloven als ik zeg, dat het niet erg is als je ook tegen hen “Nee” leert te zeggen. We zijn gelijken van elkaar, zij zijn niets meer of minder dan wij zijn, we zitten allemaal in een groei- en leerproces en doen enorm veel ervaring op. Zij doen dat, en wij doen dat. Ik kies er nu voor om deze negatieve ervaring te beëindigen, en ik ga mijn rust zoeken en proberen weer goed in mijn hart te komen.
Blijf de Blog in de gaten houden, of herlees stukken. Ik sta persoonlijk garant voor de authenticiteit van alle vertalingen die ik gedaan heb. Ik hoop echt heel snel weer terug te kunnen keren…
Ik houd van jullie allemaal en hoop oprecht dat ik mijn vertaal-missie spoedig weer op zal kunnen pakken.
In Liefde,
Cobie
PS: Houd de Duitse Site van de Liefdesenergieën ook in de gaten, de energieën zijn stijgende en blijven stijgen… http://www.foundationforhealingarts.de/kosmischer-wetterbericht-der-liebe.html

35 opmerkingen:

  1. Grote waardering heb ik voor jou en de wijze waarop je dit verwoord. Dank voor al het werk dat je in en uit liefde hebt gedaan. Liefdevolle groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Cobie, stuur je heel veel Liefde en Kracht toe, het is ook belangrijk om dicht bij jezelf te blijven in dit proces.
    Warme Omhelzing, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neém alle rust Cobie die je nodig hebt, zet je denken vooral op non actief... Geniet terug van de kleine dingen om je heen in volle vertrouwen dat alles prima aan het verlopen is in onze Creatie van de Nieuwe Aarde in Samenwerking met het Universum. Wij ( je trouwe lezers) zijn je in ieder geval oneindig dankbaar voor al je vertalingen en hullen je in Liefdevolle Vrede en Gelukzaligheid..... Cornelia Ik ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cornelia! Back at ye! <3

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  4. Dankjewel voor je bericht. Ik begrijp je. En het zal ook mij misschien wat rust geven. Ik lees alle vertalingen, en heb soms de indruk meer hierop te focussen dan op mijn innerlijke proces. Ook al zijn de vertalingen een hulp. Dankjewel voor al je energie en tijd die je erin gestoken hebt. Ik hoop zelf ook nu weer wat meer gewoon te luisteren naar mijn innerlijke wijsheid. Neem alle tijd die je nodig hebt, je verdient positiviteit en geluk! Veel liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig Joke, het geeft me rust dat je dit besef door mijn 'verhaal' gekregen hebt.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  5. lieve Cobie,

    ben blij dat je rust neemt, zoals je weet ben ik ook gestopt.

    Het is een goede zaak om dicht bij jeZelf te blijven, ik voel me iets rustiger worden en krijg weer behoefte om te mediteren.

    Heel veel rust en Liefde toegewenst en heel hartelijk bedankt voor Alles.

    Liefs van Nolly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Cobie.
    Wat moet dit zwaar voor je zijn. En ja, onbegrijpelijk dat dit zo mag en kan gebeuren.
    Heel veel liefs en kracht. Ik hoop en wens dat je je heel snel weer gelukkig voelt in jezelf.
    Leny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Leny,

      Zoals ik ergens anders ook al geantwoord heb, ook in de Hogere Rijken worden fouten gemaakt, inschattingsfouten, en ook daar zijn ze nog steeds lerende. En juist door deze uniek Ascentie van de Aarde en haar Mensen, worden zij aangezet om hun manier van leven kritisch te gaan bekijken, omdat anders de overgang van 3D en 4D naar de 5de ongelooflijk moeizaam zal gaan zijn, met veel onbegrip en irritatie. En dat is iets dat niemand wil. Dus ook zij leren heel, heel veel in deze tijd. Dat is iets dat ik wel meegekregen heb in het proces waar ik in zit.

      Moeder God weet wat ze doet, daar ga ik van uit. We gaan er wel komen daar heb ik ook alle vertrouwen in, maar voor nu moest ik "Mijn streep in het zand trekken".

      Ik kan je vertellen dat ik een rustige nacht achter de rug heb, maar dat de gesprekken gisteren beslist nog 'krachtig' waren.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  7. Lieve Cobie,
    Heel veel kracht en liefde voor jou, en heel veel dank voor alles.
    We zullen allen verantwoordelijkheid moeten nemen voor ons zelf.
    Veel liefs en een knuffel Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben en was zeer blij met je vertalingen.

    Veel kracht, vertrouwen en geluk voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank voor al je goede werk Cobie.
    Heel veel kracht liefde en inzicht gewenst.
    Het doet mij wel denken aan de cabal,omdat het bij Mike wel goed gaat.
    Uit eigen ervaring weet ik dat 1 foute gast de rest kan overheersen. Reiniging misschien een idee? ze kunnen dichter bij zitten dan je denkt mvg Ronald van der Plas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ronald,

      Ja, het klinkt inderdaad als van het Duister, en zoals gezegd, heb ik me dat ook vaak afgevraagd. In de 37 weken echter, als ik er dan globaal naar kijk, kan ik ook duidelijk zien hoeveel positief werk er verzet is en hoeveel ik geleerd heb, dat ervoor zorgt dat ik steeds duidelijker de niet juiste boodschappen kan herkennen/onderscheiden.

      Als je Mike Quinsey bedoeld? Waarom denk je dat ik af en toe een boodschap niet vertaal? Ook hij is, en misschien was, niet helemaal schoon. Zoals heel veel kanalen dat zijn/waren.

      Ik schrijf dit in de tegenwoordige en verleden tijd, omdat we op de rand staan, van dat Moeder God iedereen gevraagd heeft om hun kanalen, van de Hogere Wezens, schoon te houden. Geen duisteren meer toe te staan, omdat men dacht dat het kanaal het zelf ontdekken moest dat hun kanaal niet zo schoon is als ze denken. Om een lang verhaal kort te houden, daar moest men op terugkomen, nadat hen, de hogere wezens, het één en ander uitgelegd was.

      Ik zeg dus niet dat alle kanalen nu ineens schoon zullen zijn ... Blijf je onderscheidingsvermogen gebruiken. Dat is en blijft belangrijk. Ik heb geleerd dat de duisteren heel, heel slinks kunnen zijn met het verspreiden van hun onjuiste informatie. Ze klinken als een lichtwezen, en dan één zinnetje soms maar dat ze ertussen gooien dat het allemaal teniet doet....

      Oh reinigen Ronald. Ik roep dagelijks verschillende stralen aan om met me te werken, mij schoon te maken. Ik vraag bescherming aan Micheal en Vader/Moeder God. Als dat nu nog niet geholpen heeft, wat dan wel vraag ik me af....

      Dank je wel voor je reactie,
      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  10. http://www.ascensionhelp.com/blog/2013/08/23/why-i-am-no-longer-a-light-worker/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Amanda, voor deze link, enorm bevestigend. Zodra je energie kwijtraakt aan welke meester dan ook, is het hoog tijd voor eigen keuzes. Klinkt als spirituele emancipatie!
      ;-) Hans

      Verwijderen
    2. Ja, dank je wel Amanda voor deze Link. Ik heb deze Link eerder onder ogen gehad, maar nooit volledig gelezen. (Wat ik lees laat mijn hart samenkrimpen en geeft me kippevel, zogezegd, en dat is nooit een goed teken bij mij) Ik weet nu zeker dat ik in een proces van het Licht zit. Niet in een proces van het Duister. Heel veel zaken die hier omschreven worden als zijnde die toegepast worden op de 'slachtoffers' is bij mij nooit gebeurd.

      Bijvoorbeeld: Ik heb nooit dromen van oorlogsmissies gehad of iets dergelijks. Wat dan ook, ze waren in dat opzicht gewoon en alledaags, en waar ik niet bang van hoefde te worden of te zijn.
      Ze vragen mij niet om hen te verafgoden, integendeel juist. Ze willen dat we gelijken zijn en doen er alles aan om zelf te veranderen, en leggen mij in dat opzicht dus niets op.

      Dat dit hele verhaal door de Duisteren in elkaar geknutseld is, bewijst het feit dat ze ervan uitgaan dat ze energie van ons nodig zijn. Dat is niet het geval. Energie is overal om ons heen, voor zowel de Hogere Wezens als de Lagere Wezens. Ze hoeven niet van elkaar te voeden, en al helemaal niet van ons. Als ze dat zouden beseffen dan.... Vul de rest zelf maar in. Je hebt je eigen energievoorraad, en als we al eens vermoeid en uitgeput zijn, dan ligt dat aan de transformatie/transmutatie van onze lichamen. We zijn rust en slaap nodig, en dat is een natuurlijk iets in de 3de en 4de dimensie. Alles Dat Is, IS ENERGIE, hoe kunnen wij er dan op zielniveau te weinig van hebben.

      Zoals ik ook al vertelde, is onze wereld, onze dimensie geen HOLOGRAM, dit is een foute aanname.

      Ja, toegegeven toen ik het begin las allemaal, dacht ik even dat ik er ook het slachtoffer van was, maar toen ik onderaan las hoe deze man het Licht interpreteert en aangeeft wat zij wel zijn. Kan ik nu met een gerust hart zeggen, dat ik al die tijd met het Licht, mijn Lichtfamilie, gewerkt heb.

      Maar ook zij maken fouten, en volgens mij is één van de fouten dat het proces zo lang duurt, het had tussen meerdere mensen verdeeld moeten worden, of totaal anders aangepakt moeten worden... Dat is mijn verschil van mening nu met mijn Goddelijke Zelf.

      Nogmaals dank je wel, voor me deze link te sturen. Mijn 'innerlijke weten' is hierdoor bevestigd.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  11. Dankjewel Cobie, zowel voor al jouw vertalingen als voor deze herkenbare hartekreet. Ongeacht alles om ons heen, de 'hogere rijken' en alle channelings en andere informatiebronnen die er zijn, geldt uiteindelijk alleen onze eigen ervaring, onze eigen interpretatie en ons eigen gevoel als uitgangspunt voor wie we willen zijn, hoe we verder willen en welke keuzes we maken. Er is geen goed of fout, er is alleen onze eigen ervaring en of/hoe wij voor onszelf daaraan gevolg geven. Puur het NU, geen franjes, geen hogere doelen, gewoon ... leven. (geleerd van moeder Ayahuasca. Heel veel succes, ga hart-grondig en zonder concessies uit van jezelf, opdat wij dat allemaal mogen doen. Dat is de ultieme uitdaging en dan ben je nog steeds een lichtwerker pur sang ;-) Hartegroet, Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hans, dat is heel mooi verwoord door je!

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  12. dank je wel cobie voor alles wat je gedaan hebt en ik hoop dat je snel weer je rust vind en in liefde komt. dikke knuffel en heel veel liefs van Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Cobie,

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle mooie berichten hierboven. Alle licht en liefde toegewenst. Ik ben je enorm dankbaar voor alles!

    Hartegroet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Cobie,
    Bedankt voor alles wat je gedaan hebt, wens je rust, liefde en licht toe.
    Zal je missen en hoop dat je gauw weer bij ons bent. Teak your time.
    Veel liefs en een dikke knuff.
    Geerte,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Cobie,
    je berichten/channelings hebben me veel geholpen, ik kwam dichter bij men zielzelf en leerde mezelf healen .
    de donkere nacht van men ziel is nu stilaan voorbij. vergeet nooit hulp te vragen wanneer je nodig hebt .

    veel licht en liefde ,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig voor je Ben. Ik ben blij dat de vertalingen je ze goed hebben kunnen helpen.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
    2. Dank je wel Cobie voor al je vertalingen :) Ik heb er veel aan gehad :) Maar ik snap wel wat je bedoel hoor <3 Liefs, Syl

      Verwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Vera,

      Ja, ik ken haar. En nee, Kathryn en mijn proces staan totaal niet gelijk aan elkaar. Kathryn is zelfs één van de kanalen die helemaal niet met mij resoneren...

      Ik begrijp echter wel wat je bedoeld hoor, ik heb er toentertijd iets over gehoord, en gelezen. Maar ik weet dat dit stoppen van mij, tijdelijk is. Kathryn wilde helemaal niet meer, en begon toch weer ... Toch wil ik je aanraden heel dicht bij jezelf te blijven als je boodschappen van haar leest. Gebruik je onderscheidingsvermogen...

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Lieve Vera,

      Kathryn is iemand die het goed bedoeld, laat ik daar heel duidelijk over zijn. Zij werkt echter samen met entiteiten met een duistere/negatieve intentie.

      We bezitten allemaal via ons DNA/Genen van onze families negatieve dingen vanuit het verleden, dat wordt van generatie op generatie aan ons doorgegeven, en dat komt inderdaad naar boven, via degenen die voor het Licht werken om opgeruimd te worden. Ook werken degenen die voor het Licht werken met het Collectieve Bewustzijn van de Mensheid om daar heel veel van getransmuteerd/getransformeerd te krijgen in/naar het Licht. Dan hebben we ook nog onze eigen 'zaken' om te reinigen en op te ruimen vanuit al onze voorafgaande levens. Daarnaast gebeurt er zoveel negativiteit in onze buitenwereld dat ook nog eens gevoerd wordt door alle incarnaties die de negatieve/duistere energieën dienen, en hebben we ook nog met de lagere vierde dimensionale negatieve wezens te maken, die ons voeren en voeren en voeren met negativiteit.

      We zijn heel, heel lang geïndoctrineerd door de Duisteren. Opgelegde Waarden en Normen en zelf opgelegde waarden en normen, zijn een volgende aspect dat we moeten zien te overwinnen.

      En ja, wij scheppen onze eigen werkelijkheid. Maar, ik vraag het je, als wij, degenen die voor het Licht werken, overvoerd worden met alle bovenstaande negativiteit en duisternis, hoe moeten wij dat volhouden? De wezens van het Licht werken alleen via ons en proberen aldoende de wereld, en de mensheid te verheffen. Maar er is geen evenwicht nog tussen de Machten van het Licht en Duister. Wij zijn mensen en hebben een bepaald incasseringsvermogen, wij kennen grenzen, onze lichamen zijn ook bezig te transmuteren/transformeren, en ons Hogere Zelf is met ons aan het vermengen.... Onze grenzen worden al geruime tijd overschreden...

      Jij zegt dat WIJ de boel vertragen??? Ik zeg, dat wij de Lichtwerkers alles doen wat in onze macht ligt om het getijde te keren, maar het is dweilen met de kraan open. En daarnaast is het precies dat wat de Duisteren ons willen doen laten geloven, dat wij degenen zijn die de boel vertragen, zodat wij onszelf de schuld geven, of elkaar de schuld geven, en op elkaar afgeven. Zie je hier de negativiteit? Het omlaag halen van onze goed opgebouwde Licht binnenin, dat op slinkse wijze afgebroken wordt? Het omlaag halen van onze eigen frequentie, zodat we de negativiteit/duisternis voeden?

      En dat is wat nu door onze broeders en zusters in alle hogere rijken begrepen wordt. Ze zien in, dat er geen evenwicht is, en zijn aan het werk gegaan om dat voor elkaar te gaan krijgen. We moeten inderdaad nog even volhouden, maar ook moeten we om onze eigen rust en mentale gezondheid denken. We moeten niet de schuld bij onszelf leggen. Ben je mal zeg, het is toch een samenwerking tussen de Hogere Rijken en wij? Als wij het niet meer aankunnen en overspoeld blijven worden door negatieve/duistere energieën, dan mag je je afvragen waar dat onevenwicht eigenlijk precies begint. Schuldgevoel trekt je omlaag in frequentie/trilling. En ook vermoeidheid doet dat, en als je altijd de ellende via de media onder ogen gedrukt krijgt, werkt dat er ook niet aan mee dat jij je gelukkiger gaat voelen.

      (zie verder hieronder….)

      Verwijderen
    4. Wij degenen die voor het Licht werken op de Aarde (The boots on the ground) zijn hulp nodig. En die hulp is onderweg, maar we moeten nog even op onze tanden bijten, voordat we een verzachting zullen gaan voelen binnenin ons en in de buitenwereld.

      Ik werd niet voor niets in een negatieve spiraal gegooid door mijn Goddelijke Zelf en Moeder God. Ik moest mijn grens bereiken, weet ik inmiddels, om de wezens in de hogere rijken de ogen te openen aangaande dit, en dat is waarom ik naar voren kan brengen dat we nog even op onze tanden moeten bijten....

      En jazeker, er is een Goddelijk Plan een goddelijke orde. Moeder God is hard aan het werk om heel veel rechtgetrokken te krijgen. En één van die processen vind via mij en mijn team plaats. Vandaar dat ik er vrij veel vanaf weet. Het is niet alleen de Ascentie van de Aarde dat hier plaatsvindt. Het is een ascentie van het gehele dimensionale systeem waar wij in leven. De Ascentie van de Aarde vindt mede plaats op deze unieke manier, om juist heel veel rechtgetrokken te krijgen binnen het dimensionale systeem. Ja, dat betreft dus ook het groei- ontwikkelingsproces van onze broeders en zusters in de hogere rijken.

      Ik ga over een poosje meer vertellen over mijn proces, maar die tijd is nu nog niet aangebroken. Wat je met mijn uitleg doet, is natuurlijk aan jou. Ik werk nu al geruime tijd samen met mijn Team, en ook zij schudden hun hoofd, en blijven hun hoofd schudden over Kathryn als zijnde een goed en schoon kanaal.... En daarmee bevestigen ze alleen maar mijn gevoelens richting haar doorgegeven boodschappen, en dat deze niet met mij resoneren.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. En dat is uiteraard je goed recht. Ook jou wens ik mooie ontwikkelingen toe in je proces van Ascentie.

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  17. Dag lieve Cobie, uiteindelijk is dit je hart volgen, al doet het pijn. Ik wist natuurlijk al veel over de situatie, maar voel nu toch dat je er meer moeite mee had dan je liet blijken. Altijd maar sterk en krachtig zijn lijkt zo mooi, maar je kwetsbaarheid tonen zoals nu, dat is pas krachtig! Doe je ding, leef je leven en ga genieten van elke dag. Dit zal je helpen en steunen, want wij allemaal zitten in een proces dat zwaarder is dan iemand ooit zou kunnen geloven. Voor jezelf kiezen is dat een keuze die je meer helpt dan luisteren naar wat je team en alle goddelijke zelven bij elkaar roepen, zij zijn niet hier en begrijpen het nooit echt. Dikke knuffel, lilian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Lilian,

      Dat begrijpen, daar wordt aan gewerkt! Ze hebben sinds ik met jou e-mailde, heel, heel veel geleerd, en zeker hebben ze in de afgelopen weken heel, heel veel geleerd. Rita Pulmans liet me een persoonlijk bericht van AE Michael aan haar lezen, dat dit alles bevestigde. En ook de boodschap van Brenda Hofman deze week, die ik niet vertaald heb, spreekt hier in verdekte termen over. https://lifetapestrycreations.wordpress.com/

      Onze Broeders en zusters in de hogere rijken, gaan en zijn al aan het werk om ons beter te begrijpen, en over een x periode aan tijd, zullen we toch een verzachting binnenin ons, en in de werkelijkheid om ons heen moeten gaan bespeuren. Wanneer de zaken hier verder tot ontwikkeling gekomen zijn, en ik weer meer in evenwicht ben, zal ik meer hierover gaan vertellen, zodat het één en ander duidelijk zal gaan worden...

      Dank je wel voor je medeleven en hartverwarmende woorden,

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen