vrijdag, juni 03, 2016

Blossom en de GFL - “Wat Is WAARHEID?” - 1 Juni 2016


Blossom Goodchild en de Galactische Federatie van het Licht

1 Juni 2016
“Wat Is WAARHEID?”

Blossom: Goedemorgen en welkom in mijn wereld. Een vraag voor jullie als ik mag? Mensen schrijven mij en stellen vele verschillende vragen. Een terugkerende vraag is, “Is de Aarde plat?” en gisteren, “Is de Zon koud?” Allemaal zaken waar ze online over gelezen hebben. Ik weet instinctief dat dit niet de soort vragen zijn die jullie kiezen te beantwoorden. Kunnen jullie uitweiden over het waarom, aangezien het velen mag helpen om “onze’ positie te begrijpen. Dank je wel.
GFL: Groeten aan jou en aan allen die zich als ÉÉN verbinden via deze boodschappen. Wij zijn blij om jouw specifieke vraag te beantwoorden. Je instinct is juist. Wij zijn niet hier om voor velen onbekend territorium binnen te gaan. Wij zijn hier om te dienen … en om op kwesties in te gaan zoals sommige verlangen, voelen wij dat dat niet helpt … het verwart alleen maar.
Niettemin, zouden jullie antwoorden niet ontwarren?
Nee. Want over jullie gehele Internetdienst heen, zijn er een miljard en één antwoorden op ieder gegeven onderwerp kwestie, zodat wanneer iemand onderzoek doet, zij eenvoudig verbijsterd raken aangaande het raadspel van wat waar is en wat niet.
WIJ … DE FEDERATIE VAN HET LICHT wensen niet om binnen te gaan in dit specifieke spel. Wij kiezen om alleen via/in/van/als/de Vibratie van de Hoogste Liefde te komen. Wijsheid aanbiedend over hoe je Vibratie te verhogen … niet om het te verwarren.
Maar toch neem ik aan dat jullie de WAARHEID aangaande dergelijke vragen wel weten?
Dierbare Blossom, wat is WAARHEID?
Oooh hallo! Wij zijn eerder over dit pad gegaan en mijn hersenen hielden er toen mee op … en het verwarde WELzeker!

De Waarheid is geen andere dan Pure Liefde. Wanneer iets voor jou JUIST VOELT … is dat WAARHEID … voor JOU. Wanneer het ongemakkelijk voelt … dan is het dat niet.
Nochtans, dezelfde WAARHEID mag ongemakkelijk voor de één en nochtans niet voor de ander aanvoelen.
Dat is volledig ons punt. Jullie reizen Ieder jullie eigen reis. Jullie zijn jullie EIGEN Waarheid aan het ontdekken terwijl jullie voort gaan … en toch, zouden wij willen zeggen … dat WARE WAARHEID … ontdekt wordt hoe meer een ziel er in loopt!
Is er een valse WAARHEID?
Niet voor het individu.
Dus, is dat er of niet?
Lat het ons op een andere manier uiteenzetten om HET GEHEEL te helpen.
WAARHEID is dat wat binnenin de Ziel ligt.
Wanneer iemand kiest om “Diens Waarheid” te volgen, zijn zij dienstbaar aan “Hun Ziel” … hoewel een ander diens gezichtspunt aangaande die “Zelfde Waarheid” het zeer anders gewaarwordt.
Het punt van LIEFDE misschien in dit stadium in HET SPEL op de Aarde … is om zelf te ontdekken via ervaring … en door deze ervaring, het Ziel-zelf TERUG in/naar WAARHEID TE krijgen en te accepteren.
Doch, waarom zou het ooit afdwalen?
OM ALLES TE ERVAREN
OM ALLES TE WETEN
OM ALLES TE ZIJN …
En dit zal niet/kan niet eindigen … want het Leven is eeuwig en zal altijd uitbreiden in/naar een grotere plaats binnenin zichzelf.
Maar … zoals wij eerder geprobeerd hebben vast te stellen … is er een ULTIEME WAARHEID?
Ja. Pure ONVERVALSTE LIEFDE.
Dus, wat dan aangaande alle andere ‘WAARHEDEN’ die niet echt WAARHEDEN zijn?
Nochtans, zijn zij dat … “op dat moment”. Zoals wij zeiden …. Dat wat goed VOELT (op dat moment) is iemand diens eigen specifieke WAARHEID … die specifieke Ziel dienend … aangaande die specifieke reis.
Op een ander moment … dient diezelfde WAARHEID niet langer meer als een WAARHEID voor die specifieke Ziel … want het heeft diens doel gediend in het zijn van de WAARHEID voor die Ziel op dat moment. Het begrip werd geabsorbeerd en die WAARHEID is nu gereed om ongedaan gemaakt te worden en die specifieke Ziel verhuist verder naar een Hogere WAARHEID … van/binnenin zichzelf.
Ja, dat begrijp ik. Want, zoals ik ook gezegd heb eerder … De dingen die ik eens niet als WAARHEID overwoog, zijn nu door mijn opengaan … WAARHEID geworden. Ik veronderstel omdat ik hen meer begrijp.
Correct. Als het begrip van ZELF/ALLES vrijgegeven is en duidelijk wordt … dan doet WAARHEID hetzelfde.
Oké. Dus, om terug te gaan naar mijn originele vraag dan … Ofwel de wereld is plat en de Zon is koud … of … de wereld is rond en de Zon is heet?
Of … de Aarde is vierkant en de Zon is lauw! Jullie zien, Dierbare Zielen … aan het einde van de dag … kan de Aarde alles zijn dat jullie willen het te zijn … plat, rond, vierkant, hol, ondoorzichtig … benoem het … het kan het zijn.
Ja, het KAN het zijn … maar IS HET dat ook?
Ja … als je dat wilt. Dat is ons gehele punt en toch … mag het een klein beetje te ingewikkeld zijn om in dit stadium van Het Spel uit te leggen.
Probeer mij uit … geef mij m’n zin, als jullie er niet om geven. Echter, voordat jullie beginnen … mag is zeggen dat ik begrijp dat alles mogelijk is. Wat ik niet begrijp, is hoe al deze mogelijkheden tegelijkertijd gaande kunnen zijn, betreffende hetzelfde ding. Hoe kan de Aarde alles tegelijkertijd plat en rond en vierkant en hol en ondoorzichtig zijn?
Het hangt af van waar JIJ KIEST OM TE ZIJN. Het hangt af van JOUW KEUZE van perspectief. Want ALLES is mogelijk op/in iedere ruimte van jouw tijd die JIJ KIEST.
Jullie werden geïndoctrineerd te WETEN dat de Aarde rond is … bijvoorbeeld. Doch, er was eens een sprookjesverhaal … het was BEKEND dat de Aarde plat was. Nu, wederom … vragen de mensen zich ‘terug’ af, wat betreft de originele vraag, of het inderdaad plat is … en rond en rond gaan jullie!
Betekent dat het rond IS?
Blossom … dat betekent, dat het is wat het ook maar is dat je wilt dat het is. Dat is afhankelijk van WAAR jij KIEST om te ZIJN.
Er zijn platte Aardes. Er zijn ronde Aardes. Er zijn holle Aardes en er zijn ondoorzichtige Aardes. Er zijn zoveel Aardes als je wenst hen om te zijn. Eindeloze Aardes.
Dus, op welke doe ik mijn boodschappen?
Degene die jij kiest om door te bewegen in de tijd van het doen van je boodschappen.
Is het rond of plat?
Geen van beide/Beide. Dat hangt af van waar jij kiest om je focus te hebben.
Dus, is het zo eenvoudig? Ik kan op een dag op een platte Aarde zijn en op een dag op een ronde Aarde?
Nog beter dan dat … je kunt op het ene MOMENT op een Platte en op het andere MOMENT op een ronde zijn.
Aannemend dan … dat dit allemaal over dimensionale verschuivingen gaat?
Inderdaad. Zij vinden plaats met iedere gedachte.
En toch, schijnt alles om mij heen zo onveranderlijk … zo … solide.
Omdat … dat jouw constante dieet is! Dat is hoe jij gekozen hebt om ALLES gewaar te worden.
OK. Dus … het is nu bekend, dat velen van ons hier beneden op de Aarde zijn om het te helpen verheffen in/naar een Hogere Vibratie. Dus, zijn wij dan niet op ÉÉN SPECIFIEKE Aarde … degene die opgetild moet worden in/naar een Hogere plaats?

Nochtans, hoe zou je kunnen weten of er niet slechts één is, maar vele die jullie aan het creëren zijn --- die in behoefte hiervan zijn?
Het is duidelijk dat ik dat niet weet! En dan gaan wij naar die vraag van … wie komt er in en uit iedere gegeven tijdelijke “sprong” in/doorheen/uit de dimensies samen met mij? Ik klink alsof ik weet waar ik over spreek. Nee hoor … ik ga gewoon met het stromen mee!
In en uit de dimensies? Jullie levens STROMEN in en uit de dimensies … de gehele tijd … dat is afhankelijk van een simpele gedachte.
Of een ingewikkelde gedachte! OK. Dus, zeg, bijvoorbeeld, ik drink koffie met een groep vrienden en het gebeurt dat wij ervaren dat een UFO voorbij vliegt (ik dacht ik gooi dat in de mix) Op dat moment … springen wij dan allemaal samen in/naar een dimensie die de UFO in diens “script” heeft?  
Ja. Terzijde van diegenen in de groep die het niet zagen … want het was niet in hun gedachtepatroon.
Nochtans, zou het in geen van allen hun gedachtepatroon geweest kunnen zijn … op dat moment.
Niettemin, zou het dat op het één of andere punt geweest zijn … in de één of andere “ruimte” van hun werkelijkheid van hun bewustzijn.
Dan, hoe kan het dat sommige mensen, die niet geloven in UFO’s, het privilege hebben om hen te zien?
Omdat het op de voorgrond van hun gedachten is dat zij niet in hen geloven. Niet in hun grotere bewustzijn.
Jumping Jack flash! Het is allemaal zo moeilijk om te begrijpen. Een miljard vragen komen er naar boven met iedere verklaring die jullie geven!
Nochtans, weet je niet Blossom, dat ALLES VAN ALLES BEGREPEN WORDT DOOR ALLEN … WANT ALLES IS ALLES EN DAAROM WORDT HET BEGREPEN?
Doch, niet voor mij vandaag op dit moment … deze dimensie waarin ik verblijf. En ik heb er geen idee van hoe in/naar de dimensie te “huppelen” welke ALWETEND ‘is’. Of doe ik dat wel?
Natuurlijk. Want JIJ BENT VAN ALLES.
Dus, hoe kan het dat het AANVOELT alsof ik niet weet hoe dat te doen? Omdat, duidelijk, als ik dat deed … ik er zou zijn.
Omdat je gelooft dat je er niet bent.
Echter, ergens in mijn bewustzijn GELOOF IK DAT WEL!
Dat is natuurlijk WAAR.
Voor wie?
Voor ONS! IN ONZE WAARHEID VAN WETEN.
Niettemin, accepteer ik dit ook als WAARHEID … dus waarom kan ik niet in/naar dat ALGEHELE BEGRIP springen?
Ben je gereed voor deze?
Smijt het naar me toe!
Misschien, GING het aspect van JOU dat ALLES Begrijpend ‘IS’, naar die plaats … en toch, de JIJ die JIJ kiest om precies nu in dit moment te “herleven” … heeft geen kennis van de JIJ die in dit moment kiest … om naar die ALLES Begrijpende plaats te gaan. Omdat de JIJ die dit schrijft, hier moet blijven om dit op te schrijven … en deze vragen te stellen.
Dus … waar is de MIJ die ALLES begrijpt?
Die geniet van de plaats/ruimte waar ALLES begrepen wordt.
Te gek!
Nee … het maakt volledig zin.
Ik snap echter niet waarom ik er geen toegang tot kan verkrijgen, omdat IK dat KIES en IK het GRAAG ZOU WILLEN … dus, hoe kan het dat ik het niet kan?
Maar je hebt toegang!
Zouden jullie mij een analogie kunnen geven om me te helpen het beter te begrijpen?
Neem een stukje touw … wind het op tot een bal. Die bal van touw is …
EEN BAL VAN TOUW
ÉÉN BAL VAN TOUW
ÉÉN EN DEZELFDE …
En toch … het stukje aan één einde van de bal … als het ontrold wordt en om de hand gewonden wordt … is niet bewust van het andere einde van deze bal. Het andere einde van de bal ervaart niet dezelfde impact van opgewonden te zijn … hoewel, op het één of andere niveau het bewust is dat “iets’ een heel eind weg in beroering is. Het is zich in feite niet volledig bewust, van wat er plaatsvindt aan het andere einde … hoewel, het er een deel VAN uitmaakt. Alleen als de bal niet opgewonden is, passeert het GEVOEL steeds meer erdoorheen naar het andere einde … als het ontrollen er steeds dichterbij komt.
Ja, dat helpt min of meer. Dank je wel. Echter, als het door KEUZE is van waar wij willen zijn en Ik kies om daar naartoe te gaan … naar het ALL WETENDE … Voelt het nog steeds niet dat ik … de MIJ HIER … degene die het in dit NU wil ervaren … in staat is om het aldus te doen.
Dat is, omdat alleen de JIJ die van DIE Vibratie is het kan ervaren. JIJ … door Keuze ervaart het nog steeds … je kunt het niet niet ervaren… en JIJ bent daar HET ZIJNDE.
Niettemin, hier ben ik … zittend en communicerend met jullie en zeer bewust dat ik ben …
Omdat jij het kiest … DIT DEEL VAN JOU.
Het deel van jou dat kiest om IN/VAN ALLES te ZIJN en het aldus doet … precies nu ook in dit moment. Het ene einde van het touw ervaart iets anders dan het andere einde. Dat is alles.
En precies nu, heeft dit einde, een kopje thee nodig. Dank je wel. IK VOEL dat ik een “Vasthoudendheid wanneer ik het plot verlies” medaille verdien.
Ook wij, hebben van het “plot” genoten … dat jij je verloren voelde … en dat echter niet werkelijk deed.
Ik houd van jullie … houd van jullie … houd van jullie … Dank je wel.
*****
Vergeet niet HAPPY HUMAN DAY op 20 juli. Kom alsjeblieft in mijn video: http://www.youtube.com/watch?v=pKE1yA5Nr-E.
Bezoek nog eens De Invocatie ‘We are the Game Changers’ wanneer je daarvoor in de stemming bent … zodat we de Energie zo HOOG mogelijk houden.
De link naar al mijn YouTubes is http://www.youtube.com/user/isjaabmo.
*****
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen