zondag, juni 12, 2016

Ann Albers en de Engelen - Iedereen Die je Pad Kruist heeft een Geschenk voor Je - 11 Juni 2016


Ann Albers en de Engelen
“Iedereen Die je Pad Kruist heeft een Geschenk voor Je”
11 Juni 2016

Iedereen die je pad kruist heeft een geschenk voor je. Er is een doel in iedere op zichzelf staande menselijke wisselwerking van jou, ongeacht hoe klein en onbelangrijk zij ook mogen toeschijnen. Er is een dans gaande, Universeel, met alleen één bedoeling - om elk en iedereen van jullie terug te gidsen in/naar de armen van Liefde, terug in/naar het besef dat je nooit afgescheiden kunt zijn van het Goddelijke. Dierbaren, iedereen biedt je een geschenk aan dat je op deze reis kan helpen. Het is jouw taak om “het Geschenk uit te pakken”.
Het is gemakkelijk om het geschenk van Liefde en vriendelijke zielen te herkennen. Het is veel moeilijker dit geschenk te herkennen in degenen die onvriendelijk zijn. Wij spraken hier vorige week over. Zij zijn vaak recht voor jullie om jullie te helpen herinneren om van jezelf te houden, om mededogen maar geen medelijden te hebben, om “Hen te vergeven, want zij weten niet wat zij doen”.
Het is soms moeilijk om te zien hoe diegenen die in behoefte zijn een geschenk zijn, maar ook zij helpen je leren en groeien in/naar grotere Liefde. Misschien helpen zij jou te zien dat je iets te geven hebt. Zij helpen jezelf en je talenten meer te waarderen. Of zij zouden eenvoudig eisen op je kunnen plaatsen, aldus je goede grenzen leert of om je tijd en hulpbronnen meer in ere te houden dan je in het verleden gedaan hebt.
Sommige zielen bieden je de kans om een liefdevol “Ja” te zeggen, terwijl anderen jou de kans geven om een liefdevol “nee” te oefenen. Dus kijk om je heen. In plaats van te zeggen, “Waarom doen zij dat?” met minachting/verachting en oordeel, stel een andere vraag aan jezelf… “Hoe biedt dit moment mij een kans/mogelijkheid aan om eerst in/naar meer Liefde voor mezelf, en dan anderen, te groeien”.

Als je kiest om eerst van jezelf te houden, ga je vanzelfsprekend meer liefdevol zijn. Als je kiest om eerst voor jezelf te zorgen, zal je van nature wensen om voor anderen te zorgen. Als je geeft, geef vanuit de Liefde van het aldus te doen, omdat het je spirit eert en wenst om te geven. Als het dat niet doet, doe het niet.
Ben authentiek dierbaren in al jullie wisselwerkingen. Ben liefdevol en vriendelijk jegens jezelf en anderen … zelfs wanneer je een grens instelt, zelfs wanneer je “de streep trekt”, zelfs wanneer je weg moet lopen.
Ieder moment, en iedere menselijke wisselwerking is een kans voor Liefde. De momenten die je kiest om van jezelf en anderen te houden zijn degenen die een diepe en blijvende waarde in jullie levens hebben.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Hallo Iedereen,
Ik ben altijd in verbazing over de manier waarop onze gebeden beantwoord worden. Ik was me aan het haasten vorige week, naar buiten om enige levensmiddelen te kopen, en bad dat ik in mijn spirituele centrum zou kunnen blijven te midden van zoveel dat er gaande is. Kijk en aanschouw. Ik werd aangehouden door een dakloze man voor de winkel. Hij droeg een sjofele broek, een zwart kapot shirt, en een grote hoed. Hij zag eruit als een slanke versie van “Indiana Jones in de “Raiders of the Lost Ark” films. Maar iets was anders aangaande zijn energie. Het was veel beschaafder dan zijn verschijning.  
Toen hij naderbij kwam, vroeg ik me af of hij me om geld zou vragen en is was me al af aan het stemmen met God te vragen wat ik zou moeten doen, toen ik hoorde, “Luister naar me”. In plaats van geld vroeg hij me of ik naar de nabijgelegen winkel ging. Dat ging ik niet, maar zei dat ik enige levensmiddelen zou kunnen ophalen als hij iets nodig had. “Zou je wat Amandel Melk voor me op kunnen halen?” vroeg hij, en ging verder om me wat geld ervoor te overhandigen.
Hij zei me te ontmoeten voor de winkel, maar dat hij niet naar binnen wilde gaan omdat hij een boodschappenkar had vol met spullen. “Zeker,” antwoordde ik. Dat was een gemakkelijk verzoek.
Dus reed ik naar de winkel, terwijl hij zijn kar duwde, hetgeen de grappigst uitziende kar was die ik ooit gezien had, groter dan de normale karren en afgeladen met stapels kleding en spullen, inclusief een groot TV scherm. Iets was niet helemaal correct met dit beeld, maar ik had geen wens om ook maar iets te doen anders dan de man zijn Amandel Melk en mijn boodschappen te krijgen. Me nog steeds haastend, kwam ik vast te zitten in een langzame rij bij de kassa. Op dit moment wist ik dat spirit iets in diens schild voerde.
Buiten de winkel, overhandigde ik deze haveloze dakloze man zijn Amandel Melk en gaf hem $1 terug, omdat het in de aanbieding was. Terwijl hij me bedankte, keek hij me in mijn ogen en ik zou net zo goed door de bliksem geraakt kunnen zijn. Diepe doordringende oceanen van Blauwe Goddelijke Liefde keken naar me door deze ogen. Er was geen afscheiding. Ziel naar ziel, het maakte niet uit wat voor rollen we op deze Aarde spelen … of eraan voorbij - hij leek heel veel op één van mijn spirit-gidsen, die bekend stond om een verschijning of twee te maken. Op dat moment, was daar alleen maar de dans van het Goddelijke.
Ik ging in mijn auto en toen ik me omdraaide zag ik niet waar hij gebleven was. Het deed er niet toe. Ik was diep geworteld in mijn spirituele centrum, en ergens, in de één of andere dimensie, genoot deze man van zijn Amandel Melk.
Ik houd van deze aanhaling van de Hebreeuwen … “Veronachtzaam niet om gastvrijheid te tonen aan vreemden, want daardoor hebben sommigen engelen zonder het te merken vermaakt.” Ik mag nooit voor zeker precies weten wie of wat deze man was - de engelen vertellen me niet alles, maar ik ken energie, en ik voelde op dat ogenblik van verbinding het antwoord op mijn gebeden.  
Dus wanneer je ertoe geleid wordt om iemand te helpen, misschien, heel misschien, helpen zij jou ook!


Deze week probeer het “Geschenk van Aanwezigheid”, zoals de engelen ervan houden om te zeggen, te vinden….
1. Als iemand aardig is tegen jou
Ben Hoffelijk en zegen hem/haar met je dankbaarheid.
2. Als iemand onvriendelijk is
Zoals de engelen ervan houden om te zeggen, metaforisch, “Geef geen waardigheid aan de duivel”. Loop weg, blijf rustig, stuur Liefde, bid. Eer je eigen heldere spirit, zelfs wanneer anderen het niet doen.
3. Als iemand in behoefte is
Zie of je oprecht begeleid en gemotiveerd wordt om te geven. Zo niet, houd je eigen weten en begeleiding in ere. Als je oprecht begeleid en gemotiveerd wordt, doe het aldus met een verheugd hart. In beide gevallen, vier feest … je hebt Liefde gekozen!
Ik houd van jullie allemaal!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten