zondag, mei 29, 2016

Wij Blijven Gebombardeerd worden met de Liefdesenergie! - 29 Mei 2016


Wij Blijven Gebombardeerd worden met de Liefdesenergie!
29 Mei 2016
Ben in Liefde, Blijf in Liefde. Doe het opruimingswerk en VOEL de Stijging. De Hogere Rijken doen er ALLES aan om ONS bij te staan met onze ASCENTIE.
Cobie: Voelen jullie je vandaag (voor de meesten al een langere tijd) net zo moe en uitgeput als ik? Pijn in de gewrichten? Houd je lichaam vocht vast? Heb je last van Opvliegers? Jeuk? … enzovoorts, enzovoorts…. Dan zou deze enorme stijging daar wel eens de oorzaak van kunnen zijn. Integratie, integratie, integratie….
(Klik op de afbeelding voor een groter plaatje) 
 

Schumann Resonantie

2 opmerkingen:

  1. ja, voel het heel erg.... al paar weken griep-gevoel, uitgeput, allergieen, van alles.. geen pretje als je ook al fibromyalgie hebt. Ben altijd blij met deze berichten zodat ik het beter kan plaatsen en accepteren hoewel dat laatste lastig blijft. Toch is overgave de enige manier om er mee om te gaan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja absoluut, erg moe, moet nog steeds elke dag een paar uur gaan liggen en slaap 's nachts toch goed. Erg jeukende oogleden. Erg veel last van mijn gewrichten en ik heb nooit opvliegers gehad, maar nu zeker al een half jaar behoorlijk heftige hittegolven.

    Ik wacht gewoon af en vecht er niet tegen, het zal allemaal goedkomen.

    Cobie heel hartelijk bedankt voor al het werk en de tijd die je aan de vertalingen besteed.

    groeten van Nolly

    BeantwoordenVerwijderen