donderdag, april 14, 2016

In Je Meesterschap Lopen - 13 April 2016 / Jenny Schiltz


In Je Meesterschap Lopen
13 April 2016 / Jenny Schiltz

Zoveel is er energetisch aan het gebeuren en wij kunnen overal met onze emoties voelen. Wij zijn tijdlijnen aan het opruimen, vroegere levens en patronen die moeten gaan. De manier waarop wij dit doen is door te her/erkennen wat er naar boven komt, het herkennend voor wat het is en dan anders te kiezen. Zo velen zijn moe van het opnieuw opdissen van hetzelfde spul steeds maar weer opnieuw. Goed! Dat is een geweldige plaats om te zijn, omdat het vanuit dit standpunt is dat je het kunt veranderen. Nu is het tijd om in JOUW Meesterschap te lopen.
Wanneer je eenmaal begrijpt dat ieder persoon diens eigen werkelijkheid creëert, diens eigen persoonlijke werkelijkheid, dan kan je beginnen om je het verschuiven van je inzichten en uitkomsten meester te maken. Denk aan iedere emotie als een frequentie van een radiozender. Als je niet houdt van wat je ervaart, verander dan het kanaal. Wij doen dit door te focussen op wat wij wel in ons leven willen. Ik werd mezelf onlangs gewaar me echt onzeker te voelen aangaande mijn huwelijk, onzeker met mijn fysieke lichaam, onzeker met liefdevol en geliefd te zijn. Ik voelde me afschuwelijk en ik ging in/naar het slachtofferschap en wilde mijn man beschuldigen voor de gevoelens. Gelukkig deed ik dat niet, maar in plaats daarvan keek ik er echt naar en besefte dat het oude patronen waren die naar boven kwamen om losgelaten te worden. Het was ook behoorlijk ogen openend, omdat ik me de vroege jaren van ons huwelijk herinnerde rijp geweest te zijn met misvattingen omdat ik niet oké met mezelf was. Ik zag hoe ik drama zou willen creëren, slechts in een poging om mijn angsten en onzekerheden te verzachten. Gelukkig groeide ik voorbij aan deze behoefte terwijl ik werkte aan meer van mezelf te houden, en wij vieren onze 22 jaren van huwelijk in Juli. Dus, terwijl ik met deze emoties van me onwaardig te voelen zat, besloot ik dat ik niet in die werkelijkheid (frequentie) wilde zijn. Ik vertelde mezelf zeer duidelijk dat ik me niet langer op die manier hoefde te voelen en dat ik aan het verhuizen was naar de werkelijkheid waar ik van mezelf houd en me geliefd en heel voel … en het werkte. Ik voelde mezelf verschuiven. Eerst slechts een kleine toename, dus affirmeerde ik weer in welke werkelijkheid ik wilde zijn en voelde mezelf toen meer verschuiven. De dichtheid van de voormalige frequentie verhoogde zich net zoals het gevoel dat deed van inadequaat te zijn.

Dit is een vaardigheid die wij ons herinneren op deze reis en het gaat tegen alle programmeringen en conditioneringen in waar wij ons volledige leven aan blootgesteld werden. Wij hebben de kracht/macht om onze frequentie op ieder tijdstip te veranderen en het verandert letterlijk de werkelijkheid waar wij onszelf in gewaarworden. Jullie doen dit al op zoveel manieren. Wanneer wij gedeprimeerd zijn bellen we een vriend(in) op, praten met elkaar op de sociale media, kijken naar katten video’s, lezen, kijken TV, gaan naar buiten, mediteren, doen oefeningen of nemen een bad enzovoorts. We doen wat het ook maar neemt om de energie te verschuiven. Veel van onze dingen zijn opnieuw naar de oppervlakte gekomen om ons te helpen deze vaardigheid te oefenen, en het neemt welzeker oefening en geduld. Iedere keer dat wij verschuiven herinneren wij ons wie we zijn, terwijl we onze eigen energie meester worden.  
Een deel van het meester worden van je eigen proces is te zien dat alles in je hoogste Goede is en dat je de “Ik zou moeten of zou niet moeten” loslaat. Het is het besef dat alles daar is om jou te helpen als je ervoor kiest om het op die manier te zien. Ik had onlangs een cliënt die mij vertelde over een verschuiving in haar inzicht dat zich voordeed terwijl zij naar een TV-show keek. Ze zei, “Ik weet dat ik geen TV zou moeten kijken, maar …” zij was naar de show “Good Guy versus Bad Guy” aan het kijken, toen het tot haar doordrong dat de ‘good guys’ niet allemaal goed waren en de ‘bad guys’ niet allemaal slecht. Dit hielp haar om oordeel los te laten en duidelijk in/naar de dualiteit te kijken. Hoe prachtig! Sinds Januari keek ik naar alle seizoenen van “Grey’s Anatomy” op Netflix. Waarom? Omdat het me hielp om te huilen. Ik besefte dat mijn geest zich zou omwenden om naar de show te kijken, wanneer het ook maar is dat ik me binnenin geremd/opgekropt zou voelen, maar niet in staat zou zijn om het los te laten. De show maakte me altijd aan het huilen, wat dan uit zou draaien op dit ongelooflijke zielbevrijdend gesnik. Het was precies wat ik nodig had. Echter, als ik mezelf verteld had “Je zou geen televisie moeten kijken” zou ik de ongelooflijke genezingskans gemist hebben. Wanneer jij jezelf vangt zeggende, “Ik zou moeten of zou niet moeten” kijk dan echt en zie wie die regel creëerde.
Deze energie die aan het binnenkomen is, is zeer intens en destabiliserend. Het schudt ons tot in onze kern en stelt alles bloot dat niet in uitlijning is, zodat wij het kunnen fiksen en de frequentie (vibratie) kunnen veranderen waar wij onszelf in gewaarworden. Het destabiliseert ons ook fysiek. Oude gezondheidskwesties komen weer naar boven, zodat wij naar hen kunnen kijken. Zie de lessen die het ons leerde en zie wat voor aarzelende angsten dan ook die een gezondheidscrisis vergezelden. Tamelijk veel van ons kozen om het ontwakingsproces te beginnen via diepgaande kwesties met onze gezondheid en het veranderde letterlijk alles. Kijk naar wat er nu naar boven aan het komen is en de gedachten en angsten die je ermee geassocieerd hebt. Kies dan weer hoe je ernaar kijkt en deze verandering in inzicht zal letterlijk je frequentie verschuiven.
Ik werkte onlangs met een cliënt die boodschappen kreeg die zij nodig had om vlees te eten en dit zou voor haar een verandering van dieet zijn. De gidsen bevestigden dat met deze energieën zij het aardingseffect nodig heeft van vlees, aangezien zij letterlijk uit haar lichaam vandaan zweefde. Ook ik moest mijn dieet veranderen in de afgelopen maanden om vlees te incorporeren. Mijn Hogere Zelf zei dat ik dierlijke producten moest eten, aangezien deze ons helpen om onze lichamen te aarden op manieren waarop ander aardingsvoedsel, zoals aardappelen, dat niet kunnen. Ik luisterde eindelijk na mijn derde val. Ik werkte van bovenaf mijn lichaam in plaats van volledig geaard te zijn. Dit is niet veilig en het veroorzaakt de pijn in de lagere ledematen te verhogen als het lichaam worstelt om te aarden. Toen ik van de trap afviel, vroeg mijn hoogste aspect zich af waarom ik ervoor koos om de behoeften van mijn lichaam te negeren, en het was toen dat ik besefte dat ik de gedachten herhaalde van, “Om een hoge vibratie te hebben moet ik geen vlees eten”. Terwijl dit waar kan zijn en het zijn van een vegetariër me zeer beslist hielp om mezelf te reinigen en te openen, heb ik op deze momenten vlees nodig totdat ik het niet langer meer nodig heb. Te eren wat het lichaam nodig heeft om welvarend te zijn, ongeacht de geloofsystemen, is in je eigen meesterschap lopen.  
Nu is de tijd om oordeel stop te zetten. Het oordeel van zelf en anderen, van wat goed versus slecht is, of juist versus verkeerd. Geen van deze bestaan sowieso. Alles IS Gewoon. Wanneer we onszelf in/naar oordeel voelen gaan, kijk en zie waar de gedachten en overtuigingen vandaan kwamen. Ieder persoon is hier om precies te ervaren wat diens ziel nodig heeft voor de groei. Wie zijn wij om te oordelen hoe dat tevoorschijn komt? Zet alle oordeel stop van hoe je “denkt” dat dit proces zou moeten gaan, hoe je persoonlijk vooruitgaat en de vergelijking met anderen. Niemand is op dezelfde reis als jij. Wij hebben elk andere behoeften en doelen. Jezelf aan standaards vasthouden van wat goed voor jou is ongeacht van de gedachten en opinies van anderen (zelfs je eigen denkende geest). Het is het in ere houden van de Ziel en te zien dat alles op de één of andere manier ineengeflanst is om jou te helpen.
Dus kijk TV of doe dat niet. Eet vlees of doe dat niet. Doe oefeningen of doe dat niet. Mediteer of doe dat niet. Doe wat het ook is dat je Ziel jou vertelt in deze momenten zonder er twee keer over na te denken. Eer jezelf en loop in je eigen Meesterschap.
Vergeet niet dat wij ‘werken in voortgang’ zijn terwijl wij onze beperkingen, overtuigingen en angsten loslaten. Ben gemakkelijk aangaande jezelf en anderen, terwijl we ons herinneren wie we zijn. Veel liefde & Zegening naar jullie allemaal en dank je wel aan allen die dit werk delen.
Jenny

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©2016 - Jenny Schiltz - Channeling the Masters - https://channelingthemasters.wordpress.com/
 If you repost, please maintain the integrity of this information by reprinting it exactly as you find it here, and including all the links above and the link to this original post. Thank you.
**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **

2 opmerkingen:

  1. ook ik had , na een bronchitis, zo'n twee maanden geleden, het sterke verlangen naar een karbonade met gekookte aardappelen, sperciebonen en jus ! een vegetariër die dat vlees wil !, ik heb hier aan toe gegeven en vond het heerlijk! en heb een aantal weken vlees gegeten tot het me weer tegenstond, dat is ok, ik heb geleerd naar dit soort dingen te luisteren, maar niet bij de eerste de beste keer, ik laat het en kijk en luister, heb ik dit drie dagen achter elkaar, dan geef ik er aan toe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Suzan om je ervaring met ons te delen!!

      In Liefde,
      Cobie

      Verwijderen