donderdag, april 21, 2016

Gaia - “Ik Ben Begonnen” - 20 April 2016 / M. Purschke


Gaia
“Ik Ben Begonnen”
20 April 2016 / M. Purschke

Lieve mensen,
Het is tijd om enkele woorden te zeggen over de gebeurtenissen die momenteel plaatsvinden, welke mijn reiniging hebben laten beginnen.
Het werd tijd om de dingen te beginnen, die gedaan moeten worden, om jullie levensplek weer tot een LEVENSWAARDIGE plaats te maken. Een plaats, waar jullie, lieve mensen, je geborgen, gedragen en door alle schepselen begrepen en geliefd voelen. Ja, alle schepselen, en daarvan zijn er vele verschillende soorten, die op mij, Gaia, een leefgebied gevonden hebben.
Veel te vaak bijna vernietigd door de hebzucht van de mensen.
Voor jullie mag het als een sprookje klinken, maar er zijn zoveel wezens, waarvan jullie in jullie hectische streven naar erkenning en voorspoed niets vermoeden. 
Of het nu Feeën, Dwergen, Bosgeesten of Aartsengelen zijn.
Veelvuldig is hun soort die, vaak onbekend, in jullie omgeving leven, en jullie liefde en begrip dringend nodig hebben. Maar helaas veel te vaak in angst voor jullie leven, niet wetend, wat het volgende is dat gebeurt en zich in hun manier van leven, hun levensruimte, bedreigd en samengetrokken voelen. Echter, allemaal verheugen zij zich erop, om binnenkort door jullie gezien en ervaren te kunnen worden.

Ze verheugen zich, met mij, op de mensen die zich nu langzaam weer hun oorsprong, hun bron zullen herinneren, zullen herkennen.
Met vreugde zullen HERKENNEN wie ze zijn en tot welke goede, uitstekende daden voor het welzijn van alle schepselen men in staat is. En men zal deze daden nu snel laten zien want nu is de tijd aangebroken, waarop ik me bevrijden moet van de slavernij, die me opgelegd werd in de zin van vooruitgang, zoals alles graag genoemd wordt, dat mij steeds meer werk verschaft, me samentrekt, verdrukt, me vaak het ademen  zwaar maakt. 
Als een harnas, een pantser, die me aangemeten werd. Echter helaas niet om me te beschermen maar om me in de teugels te houden, te verzwakken, in te binden en om steeds meer de controle te vergroten. Veel werd op onnatuurlijke manieren mogelijk gemaakt om alleen het eigenbelang, de macht, voor jullie leiders mogelijk te maken.
Maar nu, lieve mensen, zal ik DOORADEMEN, diep de lucht naar binnen ademen, en me bevrijden van de boeien, die lang genoeg mijn activiteiten verhinderd hebben.
En er zal voor iedereen een frisse en verkwikkende adem te voelen zijn. Tot diep in ieder continent, ieder dal, ieder land, elke stroom en in alle zeeën. 
Veel zal zich bewegen, ontwaken uit de verstarring van de onderdrukking.
Het water zal zich herstellen, de bergen zullen in beweging komen, en vuur zal uit de vulkanen naar de hemel stijgen. De kracht, die nieuw geboren wordt, uit deze, zo belangrijke reiniging zal ook door jullie, lieve mensen, te voelen zijn, vaak onbegrepen, maar onomstotelijk, om het nieuwe te vormen, te laten ontstaan.
En wanneer dit alles volbracht is, zal er rust zijn op de Aarde, rust en vrede.
Verbind je alvast met deze vrede die eraan komt.
Voor iedereen geldt, luister in jezelf, want diep in jullie is deze wens voor dat wat gaat komen reeds lang geboren en diep geworteld met de wortels van de Goddelijke Liefde en het Inzicht.
Laat het er nu uit, bevrijd ook jullie zelf en begin met mij gezamenlijk het werk van de reiniging.
In vreugdevolle afwachting,
Jullie moeder Gaia.
****************************







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen