vrijdag, maart 11, 2016

Energie Update - Door de Blootgestelde Lagen Heen Werken - 10 Maart 2016 / Jenny Schiltz


Energie Update
Door de Blootgestelde Lagen Heen Werken
10 Maart 2016 / Jenny Schiltz

Terwijl de Verduistering en de Nieuwe Maan voorbij zijn, worden wij nog steeds in hun energieën gebaad.
Wat mensen ervaren is echt overal. Deze week heb ik bij mezelf waargenomen behoorlijk droevig te zijn, droeviger dan ik in een lange tijd geweest ben. Zoveel kwam naar boven, zelfs het verlies van mijn vader 15 jaar geleden en andere dingen waarvan ik dacht dat ik er vrede mee gemaakt had. De gedachten kwamen ongenood naar boven en bubbelden in aldus een gigantische toevloed naar buiten. Met iedere gedachte en opvolgende loslating voelde ik me alsof een pad afgestoft werd, eentje die ik voor mezelf aldus lang geleden uitgelegd had. Met iedere gedachte die naar boven kwam voor mijn aandacht, kwamen diepere verbindingen en begrip in/naar de focus. Zoveel ah-ha momenten. Het was de zeldzame glimp van het grotere plaatje.
Doch tussen deze momenten in voelde ik me verloren, ongeïnteresseerd en had ik emotioneel een plat effect. Achterover te leunen en dit te observeren was gewoonweg verstandsverbijsterend. De enige keer dat ik me volmaakt prima voelde was toen ik met cliënten aan het werk was, het plaatste me terug in de ruimte van verbinding met de Bron. Het markeerde dat ook wanneer ik niet aan het werk was, en ik niet in uitlijning was met de Bron en mijn hoogste doel.
Gisteren tijdens mijn conversatie met mijn hoogste aspect vertelde ik dat ik me zwak voelde, onzeker van mijn richting en de volgende stappen. Zij legde aan mij uit dat velen zich op deze manier voelen. De verduisteringenergieën zijn ontworpen om veel naar boven te trekken om opgeruimd te worden, maar gecombineerd met de Nieuwe Maan energieën helpt het ons om ons voorwaarts te duwen. Sprongen zo groot als wij aankunnen op dit moment. Wanneer dit gebeurt mogen wij denken dat wij helemaal aan boord en compleet opgewonden zijn, maar dat er weerstand kan zijn. Voor een ieder van ons, ongeacht van waar wij in dit proces zijn is het een sprong in/naar het onbekende. We kunnen denken dat we weten wat er aankomt door met anderen te praten en notities te vergelijken, maar de waarheid is - deze reis is van ons en van ons alleen. Wij weten dit instinctief en er kan ongerustheid over de volgende stap zijn.

Hoe meer ik hiermee zat, besefte is dat doorheen al mijn persoonlijke veranderingen, mijn relatie met mijn echtgenoot en kinderen stabiel gebleven was. Dat, hoewel ik grote gezondheid en financiële kwesties had, die de katalysator waren voor mijn ontwaking; ik gewacht heb dat er nog iets anders zou gebeuren. Mijn ongeluk was mijn wording en een deel van mij vreesde wat ging gebeuren toen ik deze volgende sprong nam om meer te worden. Puur en eenvoudig, ik had angst wat het tegengestelde van vertrouwen is. Terwijl ik doorheen deze openbaring ademde en huilde, wist ik dat de kennis van de angst diens ongeluk was. Het was deze angst welke mij uit de uitlijning vandaan hield, en ik voelde me droevig en behoorlijk verloren. Dus besloot ik om te vertrouwen, om te herinneren hoe spirit mij altijd, altijd, altijd gesteund heeft. Ik koos om te zien hoe zelfs de dingen die moeilijk en vreselijk aan de oppervlakte waren, in feite mijn hoogste goede waren. Ik waag het zelfs om te zeggen dat zij de beste dingen waren die ooit gebeurden in termen van zielgroei en diepe blijvende verandering.
Als jij je gevoeld hebt zoals ik dat gedaan heb, neem dan enige tijd en vraag aan jezelf welke angsten je diep binnenin vasthoudt. Waar is er weerstand tegen de veranderingen die aan het plaatsvinden zijn in onze geest, ons lichaam en onze spirit? Angst werd in ons ingeworteld vanaf het moment dat wij de 3D ervaring binnengingen. Het is zo normaal, dat wij het vaak niet zien voor wat het is. Het neemt een diepe introspectie en observatie om het te zien. Soms kan ik de angst zien die ik gemodelleerd heb voor mij door anderen. Door te observeren kan ik zien hoe ver ik gekomen ben en ook het werk dat nog steeds gedaan moet worden aangaande mijn overtuigingen en gedachten. Het besef van angst binnenin, is diens ongeluk als wij ons er eenmaal bewust van zijn dat wij kunnen veranderen.
Fysiek, hebben ik en vele anderen zoveel slaap nodig gehad. Ik ging zelf naar bed meteen nadat ik mijn jongste erin gelegd had. Dromen zijn momenteel zeer actief en het is een manier om geweldige informatie te ontvangen aangaande waar je bewust over moet zijn of los moet laten. Kolossale opwaarderingen vinden gedurende de dag en de nacht plaats. Deze kunnen het lichaam uitputten en ervoor zorgen dat het overal pijn doet. Sommigen ervaren lagere pijn aan de ledematen, de heupen, onderrug en knieën. Anderen voelen het in het bovenste gedeelte van de schouders en in de nek. Velen voelen druk in de holtes, slapen, tanden en kaken. Met de uitbreiding van de schedel kunnen er oorpijnen zijn, en de holtes boven en onder de ogen voeren slijm af via de neus of keel als de dingen binnenin verschuiven. Ik hoor ook dat behoorlijk veel een kou ervaren dat zich in de longen settelt. De longen zijn waar wij emoties vasthouden, specifiek verdriet. Sta jezelf toe alles te voelen dat gevoeld moet worden, eer het en laat het los. Rust, drink schoon water, neem vitamine D (ik werd begeleid om 10,000 IUC per dag te nemen), en magnesium. Dat is wat nodig is. Ik ontdekte dat de pilvorm van het magnesium niet voldeed, ik absorbeerde het niet juist. Ik gebruik nu een poedervorm, maar hoorde dat een vloeibare vorm ook goed is.
Verduisteringenergieën kunnen dagenlang doorgaan te werken, dagen voorafgaand en na de feitelijke gebeurtenis. Vanaf hier gaan wij in de richting van de Lente Equinox en een Maansverduistering. Deze allemaal pushen ons om alles op te graven dat niet langer meer dient en om opnieuw te beginnen. Het is echt een intense maand. Ben zeer bewust van jezelf gesprekken, geef jezelf er niet van langs voor hoe jij je fysiek of mentaal voelt.
De sluier is zeer, zeer dun en velen voelen de aanwezigheid van andere dimensies en werkelijkheden. Visuele flitsen zijn gewoon als tijdlijnen vermengen. Een voorbeeld zou zijn het zien van een vogel die kortdurend vóór je vliegt maar dan zogenaamd verdwijnt. Het kan behoorlijk interessant worden!
Ik heb telefoontjes en e-mails ontvangen van mensen die bezorgd zijn omdat de spirituele activiteit in hun woning echt omhoog gegaan is. Hier zijn enige technieken om jou te helpen controle te nemen over je ruimte:
  • Wanneer je wezens in je woning voelt, hoort of ziet roep dan Aartsengel Michael op als je bezorgd of oncomfortabel bent. Visualiseer Wit Licht, het helderste dat jij je voor kunt stellen om iedere centimeter in/naar iedere hoek van je woning te bedekken,en verkondig dat alle wezens die geen behulpzame en meedogende spirits zijn vertrekken.
  • Poets je woning met witte salie terwijl je de ramen in elke kamer openzet en verkondigt dat alle wezens die niet behulpzaam en meedogend zijn vertrekken.
  • Plaats zeezout helemaal om je woning heen, een cirkel creërend, en verzeker je ervan dat waar je begon je ook eindigt. Visualiseer een beschermende bubbel omhoog komend vanuit de zoutring en dat het je woning omhult. Verkondig dat alleen behulpzame en meedogende wezens dit beschermende schild binnen mogen gaan. Dit te doen met een Volle Maan vergroot de kracht.
  • Begrijp dat als wij dit doen en we nog steeds een aanwezigheid voelen, zien of horen, het daar zou kunnen zijn om jou te helpen ontwaken jegens bekwaamheden. Ga niet in de angst, vertrouw dat het allemaal in je hoogste goede is. Besef wat voor filters je hebt en hoe zij alles dat je doet beïnvloeden. Mijn neef zag zijn gids, maar voor hem zag het eruit als het meisje van de film Grudge. Ik werkte met hem en hij was in staat om voorbij deze angst te kijken en haar te zien voor de stralende ziel die zij was. Als je angst voelt, stop, neem een diepe ademteug en vraag dat je hartchakra volledig opent en dat alle filters die je hebt terzijde gaan. Schat dan de situatie opnieuw in. Zou degene die je bespeurt hebt een gids kunnen zijn om jou te helpen groeien en je te openen?
Ik stuur jullie veel Liefde terwijl we door deze verbazingwekkende tijd heengaan! Dank je wel aan allen die dit werk delen. Het wordt zeer gewaardeerd.
Jenny
*******************************
De Liefdesenergieën van Gaia, Schumann Resonantie, Tsunami van Liefde van 11 Maart 2016
(Klik op het plaatje om een groter plaatje te kunnen bekijken)






Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©2016 - Jenny Schiltz - Channeling the Masters - https://channelingthemasters.wordpress.com/
 If you repost, please maintain the integrity of this information by reprinting it exactly as you find it here, and including all the links above and the link to this original post. Thank you.
**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten