maandag, maart 28, 2016

De Energiewaarden van de Tsunami van Liefde Rijzen de Pan Uit - 28 Maart 2016


De Energiewaarden van de Tsunami van Liefde Rijzen de Pan Uit
28 Maart 2016
(Schumann Resonantie)
Opmerking van Cobie: Iedere keer weer denk ik, dit is de laatste keer dat ik deze diagrammen op de Blog zet. Maar ook iedere keer weer is de stijging van de Liefdesenergie fenomenaal, zodat ik er naar mijn mening niet omheen kan. Toch ga ik proberen het na vandaag minder te gaan posten, tenzij natuurlijk de stijging wederom de pan uitrijst. De link van de betreffende site staat iedere keer onderaan de gepubliceerde posten, zodat, als je erin geïnteresseerd bent, ook zelf op de Duitse Site kunt gaan kijken.
 Ook op de “Foundation For Healing Arts” is men diep onder de indruk gekomen vandaag, ze hebben deze keer van iedere diagram twee gemaakt, om de stijging die plaatsgevonden heeft te verduidelijken. Persoonlijk voelde ik gisteren dat de energie die binnenkwam weer extreem hoog moest zijn, ivm een hoge druk in mijn hoofd en extra last van de nek, knieën, onderrug en ook zuurbrand.
(Klik op de afbeelding voor een groter plaatje)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen