dinsdag, maart 22, 2016

Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht - 21 Maart 2016 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
21 Maart 2016 / Yael en Doug Powell

JEZUS: Ik kwam volledig bewust naar de Aarde. Ik verloor geen enkel moment van besef van de glorie van God en mijn plaats in het geheel, want Mary werd zorgvuldig, zorgvuldig voorbereid. Voorbereid om bezwangerd te worden door Gods levende Spirit, zodat geen menselijk DNA, geen geschiedenis van de dualiteit in welke cel van mij dan ook zou leven. In plaats daarvan, was het bewust Licht, altijd levend in God, en menselijke geesten, wanneer zij zoals gewoonlijk naar  mij keken, en iets solide waarnamen. Doch zelfs toen kwam mijn uitstraling erdoorheen en kwam tevoorschijn in het fysieke als een perfect menselijk exemplaar, omdat, natuurlijk, ik me bewust was, en bewust ben, dat ik alleen volmaakte Liefde ben levend in het Al van God.
Al mijn dagen op de Aarde waren als de Hemel. Ik had geen gat in mijn geheugen. En ik ging welzeker naar diverse leraren op Aarde, inclusief de Egyptenaren, zoals opgenomen werd. (En die zeer geavanceerd waren in hun begrip, vanuit het menselijke perspectief, van voorbij te gaan aan de dood). Maar in iedere situatie, natuurlijk, gaf God in mijn bewustzijn besef van de Waarheid van het leven als Eeuwig Schitterende Liefde, en dus liet ik diegenen die mij onderwezen zien hoe voorbij de gedachte en de wereld van de verschijningsvormen te verschuiven en opnieuw geboren te zijn, of zich te herinneren dat zij alleen God moesten kiezen en dat alle illusies van het sterven en de tekortkoming gedaan waren.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
21-03-2016 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen