dinsdag, maart 15, 2016

Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht - 14 Maart 2016 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
14 Maart 2016 / Yael en Doug Powell

Geliefden, niemand van jullie heeft tot nu toe waarlijk Mijn Liefde gevoeld. Jullie hebben er geen idee van wat het betekent om door Mij geliefd te zijn, want jullie verstand weert zelfs de gedachte en een dergelijke Liefde af. Het zou al diens illusies versplinteren. En in jullie harten beginnen jullie slechts het hart bewustzijn en de hart communicatie te voelen en te herkennen. Maar het is tijd om waarlijk Mijn Liefde toe te staan - om te voelen hoe geweldig Het is. Hoe Het doorheen Alles Dat Is echoot en iedere facet van de Schepping aanraakt. Dierbaren, ieder ander leven in Alles dat Ik Ben kan Mijn Liefde voelen vanwege jullie. En dus kan, ook, elk levend leven in het Echte web en stromen van het leven ook Mijn Liefde voor jullie voelen.
Ik zeg dingen tegen jullie zoals, “Jullie zijn erfgenamen van Alles dat Ik Ben,” maar jullie ontvangen dit via jullie geest, en dan gaan jullie direct terug naar te twijfelen over Mijn overvloed, mijn bevoorrading van jullie, voor jullie leven. Oh, dierbaren, jullie moeten Mijn Liefde voelen! Omdat wanneer jullie dat eenmaal doen, jullie nooit weer twijfelen. Wanneer Mijn Liefde eenmaal waarlijk residentie ingenomen heeft, zullen jullie dan alleen de bloei van jullie leven in Mij, en de betekenis van echte overvloed kennen.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
14-03-2016 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen