dinsdag, maart 08, 2016

Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht - 7 Maart 2016 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
7 Maart 2016 / Yael en Doug Powell

De uitoefening is om, samen met Mij, alle glorieuze vreugde te zijn. Om in perfect vertrouwen en vreugde in de grenzeloze overvloed dat Ik Ben te rusten. Om in het Nu te verbinden met de opwinding van het voort pulseren van het Leven. En om de schoonheid en opwinding te voelen van het geven van Liefde aan je Tweeling Vlam. Voel het vegen van Liefde over de planeet. Bespeur de ontwakende harten als zij zich zoals bloemen openen. Kijk naar Mij, eerbetoon zingend voor Alles dat ik Ben, wat jou leven gegeven heeft, volmaakt in jou en volmaakt in hen. Al deze dingen moet gevoeld worden, dierbare. Zij moeten resoneren in jouw Tweeling Vlam Hart. Dan, wanneer de puls van Creatie doorkomt, vindt het het patroon dat daar al wacht. Patronen gecreëerd door gevoelens van Goddelijke Liefde. Dan, door resonantie, wanneer de puls naar voren komt, alles dat jij bent Ben Ik. Omdat jouw patroon gemaakt is van vibraties van Liefde. En zoals ik zo vaak gezegd heb, de Liefde welke ik Ben terwijl het door je hart heen gutst trekt naar zichzelf aan, door de resonantie, de symbolen van deze wereld die de overtuigingen van je hart tot uitdrukking brengen.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
07-03-2016 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen