maandag, maart 07, 2016

Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht - 3 Maart 2016 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
3 Maart 2016 / Yael en Doug Powell

Alleen wanneer je van Mij houdt en alles doet dat je doet omdat het vanuit je Liefde stroomt, vanuit het geven van dank aan Mij in ieder moment voor het grote geheel van de Liefde welke Ik Ben, alleen wanneer je hart van Mij is en je van Mij houdt alles is dat ertoe doet, alleen dan zal je kleine verstand en ego eenvoudigweg vervagen - omdat je in het aangezicht van de Zon staat. Als jij je herinnert, lang geleden vertelde Ik je dit, deze analogie te gebruiken; als je de Zon onder ogen komt, dan is er tussen jou en Het alleen Licht. Er kunnen geen schaduwen zijn. Want zij zijn door het Licht geëlimineerd.
Aldus keren wij naar het enige Echte Pad terug: “Houd met je gehele hart van God en houd van je buur gelijk jezelf”. Alleen wanneer je van Mij houdt, werkelijk van Mij houdt, wanneer je jouw momenten doorbrengt met Liefde naar Mij uit te gieten, zal je de waarheid in antwoord ontvangen. De glorieuze waarheid van Alles Dat Ik Ben. Het zal direct naar je toekomen, opkomend in je hart in een glorieus lied. En dan, dierbaren, zal je beseffen dat in Mij te kennen jij jezelf kent. En dus, eindelijk, zal je begrijpen wat het betekent te zeggen, “Ik Ben”. En dan zal je in je zingende hart beseffen dat je eindelijk je broeders en zusters kent, je kent hen allemaal. Zij zijn precies zoals jij! En nu weet je waarlijk dat wij één zijn. Jij bent Mijn hart, de waarheid voelend van wie Ik Ben en aan Mij de waarheid van Mezelf in ieder enkelvoudig Nu gevend. En de rest van Mijn hart zijn precies zoals jij. Mijn hart is extase.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
03-03-2016 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen