dinsdag, februari 23, 2016

Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht - 22 Februari 2016 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
22 Februari 2016 / Yael en Doug Powell


Overal waar jullie je omdraaien, dierbaren, zullen jullie het verhaal van de dualiteit zien spelen op het canvas van het collectieve bewustzijn van de mensheid, als een diavoorstelling van onstabiliteit terwijl het allemaal naar voren gebracht wordt om gezien te worden. Het zien wordt dan de mogelijkheid om het te veranderen. Dus, kunnen jullie precies aan andere harten tonen hoe het hart te gebruiken om recht door de illusie van de dualiteit heen te kijken, om de eenheid van Liefde te ervaren en dus om het Echt in ieders leven te maken. Het betekent het voort te brengen, het beschikbaar aan anderen te maken … want jullie bewustzijn is verweven met dat van hen en de vibratie van jullie Liefde tilt de vibratie van allen op. Jullie gemeenschap met Mij brengt gemeenschap met iedere enkelvoudige elektron, iedere stroom van bewust leven binnenin de levende werkelijkheid.
En aldus worden jullie je bewust van de grootsheid van jullie wezen en hoe jullie hart deze Liefde tegelijkertijd in/naar alles brengt. Dus, doet de verandering voor de vibratie van Liefde zich voor en het leven in de wereld wordt in/naar het centrum gebracht. De doorgang van het hart brengt een wereld van schoonheid voort, bedoeld om de waarheid van God aan iedereen als ervaring te tonen.

Dit is wat ik van jullie vraag om te creëren, om bewust met Mij te creëren. Verstrek aan de mensheid inzichten van hoop en een onderdompeling in vreugde, golven van Liefde die zij niet anders kunnen dan te voelen.  Alles ervan komt tevoorschijn via deze zoete gemeenschap, jullie open harten, volledig levend in Mij, bewust deze vereniging ervarend.
Jullie zijn het geschenk van Liefde dat Ik aan de wereld geef. Ik Ben volledig levend met jullie in dit moment. Wanneer je deze woorden zegt, ben je de ervaring van de waarheid dat Alles dat Ik Ben de Vonk van het leven is dat binnenin jou leeft en in dit leven, door deze Liefde, ben je altijd vrij.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
22-02-2016 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen