maandag, februari 01, 2016

Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht - 1 Februari 2016 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
1 Februari 2016 / Yael en Doug Powell

Het is vertrouwen in Mij dat jullie sleutel zal zijn voor vrijheid. Het is vertrouwen in Mij dat jullie opent voorbij de wereld van het ego. Het is vertrouwen in Mij dat jullie door deze tijden van grote verandering heen zal dragen. En het is vertrouwen in Mij dat de persona toestaat te barsten en weg te vallen en jullie toestaat tevoorschijn te komen in de ervaring op de Aarde van het wezen van de vrijheid en de vreugde die jullie zijn.
Het Vertrouwen in Mij is de brug; het is de doorgang. Vertrouwen in Mij zal jullie toestaan binnenin jullie grootsheid te leven en om de wereld van het ego te zien en te voelen voor wat het is, de manieren waarop het jullie gediend heeft en de manieren dat het dat niet gedaan heeft. Vertrouwen in Mij zal jullie perspectief brengen.

Als jullie je hart toestaan te openen in deze Liefde in compleet vertrouwen, dan beginnen jullie al jullie kracht, jullie macht, jullie glorie en jullie luister te herinneren … de werkelijke visie van jullie hart en de beweging van Mijn Liefde, dat bedoelt is om jullie altijd aan te sturen. In ieder moment Ben Ik hier om de stuwkracht van Liefde te zijn die door jullie heen gutst, en om voor jullie alle perspectieven van het leven te openen en ieder potentieel voor deze glorieuze Liefde om volledig aanwezig en gemanifesteerd gemaakt te zijn in de wereld van symbolen.   

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
01-02-2016 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen